Gün geçtikçe sıcaklık düştü. Göz açıp kapayıncaya kadar, yılın sonuydu. Şehrin her yerinde yaklaşan yeni yıl için bir kutlama havası vardı.
Ye Zhen'in karnı da her geçen gün daha da büyüdü. Şimdi hamileliğinin beşinci ayıydı ve belirgin bir bebek yumrusu vardı. Ye Zhen'in ruh halini yükselten ve iştahını artıran sabah bulantısı gitmişti. Lu'ların dikkatli bakımı altında, ince figürü gözle görülür şekilde dolgunlaştı.
Yaşlı Usta Lu, atalarının evinden dönmüştü ve hane halkı, yaklaşan Ay Yeni Yılı'nı kutlamak için hazırlık yapmakla meşguldü. Yaşlı Usta Lu, Ye Zhen'i görür görmez ona büyük bir kırmızı zarf verdi.
Ye Zhen bunu fazla büyütmedi ve yaşlı adamın iyi niyetlerini kabul etti.
Yaşlı Usta Lu, Ye Zhen'in bebek yumruğuna zevkle baktı. Ye Zhen'e eksik bir şey olup olmadığını sorarken, atalarının evinde çalışan ve hamilelik yaşayan hizmetçilerin buraya transfer edilmesini emretti.
Atalarının evinde kaldığında ve Ye Zhen'in hamileliği haberini duyduğunda, bunun önemli olduğunu düşünmemişti. Ama şimdi bebeğin kendi kendine çarptığını gördüğüne göre, ona duyduğu sevgiden bunalmış hissetti.
Dünyanın en güzel şeylerini buraya getirmek istiyordu. Artık gelininin karşılaştığı çocukla ilgili herhangi bir eşyayı satın alma arzusunu anlayabiliyordu.
Yaşlı Usta Lu, neredeyse yarım yıldır suskun ve kayıtsızdı, ama şimdi, her zaman konuşuyor ve sağlık ve canlılık yayıyordu. Ye Zhen'in doğmamış çocuğu yüzünden, boşta kalmaya dayanamadı.
Yaşlı Usta Lu'nun sınırsızca gülümsediğini ve güldüğünü gören uşak sonunda gergin kalbini bastırabildi. Neredeyse yarım yıldır Yaşlı Usta Lu için endişeleniyordu. Bebek doğduğunda, Yaşlı Usta Lu'nun oğlunun neden olduğu gölgeden tamamen çıkabileceğine inanıyordu.
***
Uşak, Yaşlı Usta Lu'nun çalışma odasına çay getirdi. Masanın her yerinde kelimelerin yazılı olduğu yüksek kaliteli pirinç kağıdıyla kaplı olduğunu görünce gülümsedi ve ikna etti, "Yaşlı Usta Lu, bütün sabah yazıyorsun. Mola verin ve biraz çay için. "
Yaşlı Usta Lu şu anda bir fırça tutuyordu. Düşünürken kaşları çatılmıştı. Düşünmesi o kadar uzun sürdü ki, fırçasının ucunda boncuk boncuk boncuk damlalar damladı ve yüksek kaliteli pirinç kağıdının büyük bir parçasını mahvetti.
Yaşlı Usta Lu başını kaldırmadı. Elini salladı. "Dırdırı bırak, dırdır yapmayı bırak . Yorgun değilim . "
Uşak içini çekti, çayı bıraktı ve yere düşen yüksek kaliteli pirinç kağıtlarını almak için çömeldi.
"Sabahtan beri hat pratiği yapıyorsun. Öğleden sonra kestirmeye gitmelisin. Böyle devam edersen, sağlığın için kötü olacak. "
"Kaligrafi çalışmıyorum. " Yaşlı Usta Lu aniden bir şey düşündü ve pirinç kağıdına bir şeyler yazdı.
"Eğer kaligrafi çalışmıyorsan, o zaman ne? . . "
Yaşlı Usta Lu fırçayı bıraktı. Bakışları önündeki pirinç kağıdının üzerinde oyalandı. "Zhenzhen zaten beş aylık hamile. Birkaç ay sonra doğum yapacak ama Lu Beichuan o velet henüz bebek ismi bile seçmedi. Ona umut bağlayamam. Bebeğe kendim bir isim seçeceğim. "
Uşak gülmeden edemedi. "Böyle . . . bebek isimleri mi düşünüyordun?"
Yaşlı Usta Lu, "Ne yaptığımı sanıyorsun?" diye sordu.
Uşak başını salladı ve kıkırdadı.
Yaşlı Usta Lu yazdığı isimlere baktı ama hiçbiri tatmin edici değildi. Kullanılmış pirinç kağıdını bir kenara attı ve düşünmeye geri döndü.
"Bir bak, bu isimlerden herhangi biri sana güzel görünüyor mu?"
Uşak uzun bir süre isimleri bir ileri bir geri inceledi. "Seçtiğin tüm isimler iyi görünüyor. "
Yaşlı Usta Lu başını salladı. İçini çekti. "Hiçbiri olmaz. "
"Bunun için fazla endişelenme. Hala birkaç ay var. Acele etmeyin . "
Yaşlı Usta Lu fırçasını bıraktı. "Birkaç ay bir anda gitmiş olacak. Önceden hazırlanmak yanlış olmaz. "
Bunu söyledikten sonra, bir şey düşünmüş gibiydi. "Öğelerin bir listesini yazacağım. Bu eşyaları alması için birini gönder. "
Uşak şaşkındı. Villada zaten bir sürü şey vardı. Satın alacak başka ne kaldı?
"Ne almak istiyorsun?"
"Neden bir şeye ihtiyacım olsun ki? Bebek için! Altın, yeşim ve şimdi satın alınmaması gereken şeyler. Bebek doğduktan sonra bir şeyler almaya başlamak için çok geç olacak. Yaşlı Usta Lu emretti, "Ve o yeşim Myanmar'dan alınmalı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...