Lu Beichuan ve Ye Zhen'in arsız bakışlarla birbirlerine baktıklarını gören Shen Weiyin, gülümseyen maskesinin çatlayacağını hissetti.
Shen'ler sıradan bir aile değildi. Ailesinin tek kızı olan Shen Weiyin, herkesin gözbebeğiydi. Çocukluğundan yetişkinliğe kadar proaktif olarak bakıldı ve endişesiz bir hayat yaşadı. Shen Weiyin temelde şımartılmış küçük bir prensesti.
Bir prenses, bir prensesin öfkesine sahip olurdu. Bir şeyi sevdiğinde, ondan hoşlandığını kolayca kabul etmezdi. Çünkü çocukken bile, bir şey isterse, sadece bakışlarını üzerinde oyalaması gerektiğini ve birinin ona teklif edeceğini biliyordu.
Lu Beichuan'ın da aynı olacağını düşünmüştü.
O ve Lu Beichuan üniversiteden sınıf arkadaşlarıydı. O zamanlar herkes onların cennette yapılmış bir çift olduğunu düşünürdü. Daha uygun bir ortak olabilecek kimse yoktu.
Her zaman Lu Beichuan'ın da ondan hoşlandığını düşünmüştü. Derin gururu ondan hoşlandığını söylemesine izin vermedi, ama her zaman ona bakardı.
Lu Beichuan'ın ona karşı hislerini bildiğine inanıyordu. Zamanla, kesinlikle onun için duygularını itiraf etmek için inisiyatif alacaktı.
Ancak, dört yıllık üniversite boyunca boşuna bekledi. Mezuniyet tarihlerinde bile Lu Beichuan ondan hoşlandığını söylememişti.
O zaman, Lu'ların sorumluluğunu üstlenmekle meşgul olduğunu düşünmüştü. Toz bir kez yatıştığında, artık duygularını tutamayacaktı.
Lu Beichuan'ın ona karşı hisleri olduğunu bildiğini düşündü. Lu'ların bir üyesi onlar hakkında gizli olmayan şakalar bile yapmıştı. O zaman, Lu Beichuan'ın sessizliğinin kabul etmekle aynı şey olduğunu düşünmüştü. Ama şimdi, bu şakaların onun dikkatini çekmediğini fark etti.
Onu çok beklemişti ama karşılığında aldığı tek şey Lu Beichuan ve Ye Zhen'in evlendikleri haberiydi.
Eski zamanlarda, Kral Xiang, Wushan'ın ölümsüz gök cismini hayal etmişti, ama onunla ilgilenmiyordu. Şimdi, ölümsüz göksel ilgileniyordu, ama Kral Xiang onu hayal etmedi.
İtiraf etmek için o zaman inisiyatif almış olsaydı, belki bugün sonları farklı olurdu.
Şarap kadehini daha sıkı tutarken elinin arkasındaki mavi damarlar açıkça görülebiliyordu. Şarap kadehini bırakırken Shen Weiyin'in ifadesi sakin görünüyordu. Bir elini diğerinin üzerine koyarak kalbinden fışkıran kıskançlığı sakladı.
Ye Qing sessizce bu konuşmayı yandan dinliyordu ve doğal olarak Shen Weiyin'in sözlerindeki söylenmemiş imayı anlayabiliyordu. Sayısız insan tarafından bir tanrıça olarak övülen bu kadın, aslında ortalama bir insandan daha iyi değildi. O da kıskanç hisseden sıradan bir ölümlü kadındı.
En fazla, ortalamanın üzerinde bir görünüme sahipti, duygularını ve düşüncelerini gizleyebilir ve kendini ortalama bir insandan daha iyi tutabilirdi.
Bunu düşünen Ye Qing, kalbinde garip bir şekilde yükselen çarpık bir sevinç hissetti.
“Weiyin, küçük kız kardeşimin eğlence dünyasındaki geleceği konusunda iyimsersin. O zaman benim hakkımda ne düşünüyorsun?”
Ye Qing ve Ye Zhen tek yumurta ikiziydi. Sesleri bile benziyordu. Shen Weiyin, Ye Zhen'in eğlence endüstrisinde başarılı olabileceğini gerçekten düşünürse, Ye Qing de başarılı olacağına inanıyordu.
Beklenti içinde Shen Weiyin'e baktı ve ondan istediği cevabı almayı umdu.
Shen Weiyin bu sözleri yalnızca Ye Zhen'in tepkisini test etmek için söylemişti. Ye Zhen, Lu'nun onu desteklediği eğlence sektörüne girmek isteseydi, bunu kolayca yapabilirdi.
Ama Ye Qing'in elinde ne vardı?
Ye Qing'in herkesin önünde itibarını kaybetmesini sağlamak iyi olmaz, bu yüzden Shen Weiyin, “Tabii ki sorun olmaz. ”
"Yok canım?" Ye Qing, kamera merceğinin arkasındaki yıldızlardan daha kötü olmadığını düşündü. Herkesin hayran olduğu ve taptığı o ay olma hissini yaşamak istiyordu. Bu onun ikinci hayatıydı ve önceki hayatında eğlence sektöründe neler olduğunu çok iyi hatırlıyordu.
Sadece eğlence sektörüydü.
O gün babasının sözleri doğruydu. Neden Lu Beichuan'a sarılmalı? Eğlence endüstrisine girebildiği sürece, aralarından seçim yapabileceği erkek seçimine sahip olacaktı.
Ye Qing beklentilerle doluydu. Kendini parlak ve yıldızlı geleceğinde görebiliyordu.
Buna karşılık, Ye Zhen hiç ilgilenmedi. Başını Lu Beichuan'ın omzuna yaslayarak sesini alçalttı ve "Bay Lu, senin için çok para kazanacağım, tamam mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...