Ye Qing, Ye Zhen'in elini yakından tuttu ve sessizce, “Annem ve babam da beni birçok kez azarladı. Geçmişte kötü davrandım. Baba ve anne de yaptıklarından pişmanlık duyuyorlar. Baba ve anne yaşlanıyor ve sağlıkları iyi değil. Vaktiniz olduğunda, onları ziyaret etmek için sık sık eve gelmelisiniz. ”
Aslında, Ye Zhen geçmişi gerçekten umursamıyordu. Sonuçta, haksız muamele gören o değildi.
Ancak, Ye'nin sözde uzlaşmasını neşeyle kabul ederse, ilk sahibine haksızlık olurdu. Bu kararı verirken ilk sahibinin yerini almaya hakkı yoktu.
Elini Ye Qing'in elinden çekti ve masadaki meyve suyuna uzandı.
İnsanlar gelip masalarının yanından geçtiler. Alkışların ve kahkahaların sesi hiç bitmedi. Işıkların altında her şey parlak ve göz kamaştırıcı görünüyordu. Herkes muhteşem bir şekilde giyinmişti. Ellerinde kırmızı şarap kadehlerini tutan konuklar, görgü kurallarına uygun olarak sohbet etti.
Peder Ye, 50. yaş gününe birçok iş ortağını ve ünlü iş insanını davet etmişti. Tabii ki Peder Ye gibi biri için önemli gününde akrabalarının ve arkadaşlarının yanında olması da şarttı.
Ye Ana'nın kuzeni olarak Shen Jing, Ye'lerle en yakın bağlantılardan birine sahipti. Kuzeninin kocasının bir doğum günü ziyafetine ev sahipliği yapacağını duyduğunda, davetiye istemek için ilk arayan o oldu.
Ziyafet başladığından beri, Shen Jing'in bakışları Ye Zhen'in yakınında oyalandı. Lu Beichuan'ın uzaklaştığını görene kadar bekledi, sonra kızını onunla birlikte oraya çekmeye hazırlandı.
"Anne ben gitmek istemiyorum. ”
Shen Jing taviz vermeyen kızına kırgın bir şekilde baktı. Dişlerini gıcırdatarak tısladı, "Seni aptal kız, gitmezsen kuzeninle nasıl iyi bir ilişki kurabilirsin? O bayan Lu şimdi. Size tanıtacağı herhangi bir rastgele erkek, şu anda tanıdığınız erkeklerden daha iyi olacak!”
"Tanıdığım erkeklerin nesi var? Bence gayet iyiler. ”
"Onlara ne iyi gelir? Hepsi bozuk. Hiçbirinin bir ev satın almaya gücü yetmez!” Kızının isteksiz görünümüne bakan Shen Jing, kızının inatçı olmaya hazır olduğunu biliyordu. Sesini yumuşatarak ikna etti, "Wanwan, büyüdüğünde, bir kadının iyi evlenmesinin daha iyi olduğunu göreceksin, sonra kendi meziyetlerini iyi yap. Kuzenine bak. Lu Beichuan ile evlendi. Hayatının geri kalanında iyi bir talihin tadını çıkaracak!”
Cheng Wan hala gençti. Böylece annesinin sözlerinden iğrendi. "Anne! Bunu nasıl söylersin? Bu çok ayıp!”
"Bunu söylememde ne sakınca var? Gerçek bu! Kuzenine bak. Ne kadar mutlu olduğuna bak. Bu nasıl ayıp? Lüksün kucağında yaşıyor!” Ye Zhen'e uzaktan bakarak içini çekti. “Kuzenim Ye Zhen'e biraz daha iyi davransaydı, Ye'ler kızlarının üzerinde başarıya koşabilirdi. ”
Cheng Wan sessizce, "Ben de kuzen Ye Zhen'e iyi davrandığını görmedim. ”
Shen Jing, bu sözleri söylediği için kızının kolunu çimdikledi. Neden böyle sinir bozucu sözler söyledi?
Sonunda, Cheng Wan, annesi tarafından Ye Zhen'in oturduğu yere çekildi.
Büyük bir gülümsemeyle Shen Jing, Ye Zhen'in karşısına oturdu.
“Zhenzhen ah, beni hatırladın mı? Ben annenin kuzeniyim. Birbirimizi son gördüğümüzden bu yana çok zaman geçti.
Ye Zhen nasıl unutabilirdi?
Düğünde Ye Qing için adalet talep ederken sözünü kesmeyen kadın bu değil miydi?
"Tabiki hatırlıyorum . ”
“Düğün çok yoğundu ve seninle iyi bir sohbet etme şansım olmadı. Hamile olduğunu duydum. Tebrikler . Nasıl hissediyorsun? Sadece bir ay oldu. Hamilelik belirtileri henüz o kadar kötü olmamalı, değil mi?”
Ye Zhen başını salladı. " iyi hissediyorum. Bir şey olmadı.“
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...