“Ye Zhen” kaderine boyun eğmeye istekli değildi. İşlerini kasten zorlaştıran kayınvalidesi tarafından incitildiğini hissetmişti. Lu Beifan nazik gülümsemeleriyle onun etrafında oyalandı. “Ye Zhen”in nazik davranışına derinden aşık olması uzun sürmedi.
"Ağabeyini almak zorundayım." Ye Zhen gözlerini Lu Beifan'a bakmak için kaldırdı ve ciddi bir şekilde, "Dikkatlice düşündüm. Ağabeyinle evlendiğime göre bu, ağabeyinin karısı, baldızın olduğum anlamına geliyor. Bana gereken saygıyla davran. ”
"Saygı duymak?" Lu Beifan son derece komik bir şey duymuş gibiydi. “Kayınvalide, doktor zaten ağabeyimin iyileşmeyeceğini söyledi. O uyanmayacak. Sen güzel, genç bir kadınsın. Hayatının geri kalanında komadaki bir kişiye eşlik etmek zorunda kaldığın için kendini haksız hissetmeyecek misin?”
Ye Zhen, Lu Beifan'ın iğrenç yüzüne ve aşağılık davranışlarına bakmaya dayanamadı. Kayıtsızca, "Neden haksızlığa uğramış hissedeyim?" dedi.
“ hala genç olduğunu ve henüz vücudun zevklerini bilmediğini biliyorum. Ama yenge, garanti ederim ki, bu tür bir zevki bir kez tattıktan sonra, hayatının geri kalanında komadaki bir kişiye bakmak zorunda kalarak neden haksızlığa uğramış hissetmen gerektiğini anlayacaksın. ”
Ye Zhen başını indirmişti. Lu Beichuan'a masaj yapmaya odaklanmıştı ve Lu Beifan'ın sözlerini ciddiye almıyor gibiydi.
Belki de pencere açık olduğu içindi. Tatlı bir koku yayıldı. Bu sahne pahalı parfüm ve cilt bakım ürünlerinin kokusundan farklıydı. Bu sadece bir kadının vücudundan gelen hassas bir kokuydu.
Lu Beifan içgüdüsel olarak kokunun tadını çıkardı. Derin bir nefes aldı ve kokudan sarhoş olmuş gibiydi. “Ben Lu ailesinin halefiyim. Gelecekte Lu ailesindeki her şey bana ait olacak, sen de dahil. Ne istersen, bana itaat ettiğin sürece sana vereceğim.
Ye Zhen sessiz kalmaya devam etti.
Lu Beifan, Ye Zhen'in arkasında duruyordu. Bu güzel kadının arka figürüne baktı. İnce beli, bir omzunun üzerinden geçen uzun, siyah saçları ve büyüleyici bir şekilde kavisli ince, zarif, kuğu gibi boynu.
Böyle güzel bir kadının dul kalması ne kadar üzücü.
Koku havayı doldurdu. Sarhoş adamın ağzı ve dili kurudu. Güzel kadının güzel kokusundan ve görüntüsünden sarhoş oldu. Lu Beifan ilerledi, elini nazikçe Ye Zhen'in ince omzuna koydu ve pürüzsüz cildini yoğurdu. Niyetinin bilinmesi için seslendirilmesine gerek yoktu.
Belirsiz bir tonda, “Kayınvalidem, merak etme” dedi. Biz sessiz olduğumuz sürece kimse bilmeyecek. ”
Ye Zhen, Lu Beifan'ın sonda dokunuşuna tepki vermedi, bu yüzden cesareti arttı ve ona arkadan sarıldı.
Kokusu burnuna dolaştı. Bir adam sarhoş olduğunda daha kolay heyecanlanırdı. Uzun zamandır arzuladığı baldızı sonunda kollarındaydı. Vücudundaki tüm kan, kafasına düzgün bir şekilde fışkırırken kaynıyormuş gibi hissetti. Bir anda yüzü kızardı ve muhakeme yeteneğini kaybetti.
Lu Beifan gizli bir zevkle dolduğunda, Ye Zhen'in kaşları sıkıca çatıldı. Gözleri alay doluydu.
Sözleri çok düz bir tonda söylendi, ancak bu tür koşullar altında herkes sadece Ye Zhen'in sakinliğini taklit ettiğini düşünürdü, "Lu Beifan, bırak beni!"
Lu Beifan her zaman utanç verici bir alçak olmuştu ve Ye Zhen'in sözlerini ciddiye almadı. Bunun yerine ona daha da sıkı sarıldı, " korkma. Ağabey muhtemelen hiç uyanmayacak. Bu komadaki kişiye göz kulak olmak yerine beni takip etmelisin. Şirketin yönetim pozisyonunu devraldığımda, tüm Lu ailesi benim olacak. O zaman geldiğinde hepsini tekmeleyeceğim. Kimse senin hakkında kötü konuşamayacak. Karım olmana izin vereceğim. Tamam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomansAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...