Lu ailesinin düğününe davet edilen konukların çoğu prestijli isimlerdi. Her biri zarif ve kibardı. Ne kadar sabırsız olurlarsa olsunlar, hoş bir tavır takınır, neşeyle sohbet eder, esprili bir şekilde şakalaşırlardı.
Ye ailesinin akrabalarına gelince, sabırsızlıklarını gizlemediler.
Söylediği gibi, imparatorun bile fakir akrabaları vardı. Yani, elbette, Ye'ler gibi yeni bir zengin aile kesinlikle daha az varlıklı akrabalardan yoksun olmazdı.
Pek çok akraba, özellikle Peder Ye'nin itibarını çok önemsediği ve gösteriş yapmaktan hoşlandığı için, uzun süredir Ye ailesine bağlanmıştı. Cömertliğiyle övünmek ve minnetlerini almak için fakir akrabalarının sorunlarıyla ilgilenmeyi severdi. Bu ona geniş bir üstünlük duygusu verdi.
Ye ailesinin akrabaları, Peder Ye'den pek çok fayda sağlasalar da, bu konuda tam olarak iyi hissetmiyorlardı. Peder Ye'ye birçok kez teşekkür etmelerine rağmen, Ye ailesinin göz kamaştırıcı villasını ziyaret ettikten sonra kendi küçük tek yatak odalı veya iki yatak odalı evlerine döndüklerinde, Ye'leri sonradan görme oldukları için alay edecek ve Ye'lerin başarısız geleceği günü görmeyi umut edeceklerdi.
Bu muhtemelen iş yerinde ters züppelikti. Onlar bir avuç nankördü.
Bugün, Ye ailesinin büyük kızı Ye Qing, Lu Beichuan ile evleniyordu. Bu önemli bir olaydı. Lu ailesini ve Lu ailesinin halefi Lu Beichuan'ı kim bilmiyordu? Ye ailesinin akrabaları, Ye Qing'in kucağına böyle harika bir şey düştüğü için üzgün hissediyorlardı. Bu duygulardan bağımsız olarak, bu akrabaların her biri, evlenen kendi kızlarıymış gibi, Peder Ye ve Anne Ye'yi yüksek ruhlarla tebrik etmişti. Bir düğün davetiyesi almak için kulağa hoş gelen bir sürü söz ve tebrikler söylemişlerdi.
Lu ailesinin düğünüyle alay etmeyi kesinlikle göze alamazlardı. Lu ailesinin akrabaları ve tanıdıkları, ortalama bir insanın normalde görme şansının olmayacağı insanlardı.
Ye ailesinin akrabaları düğüne davetiyeleriyle gelmişler ve muhteşem giyimli kızlarını getirmişlerdi. Güzel düğün hakkında nezaket alışverişinde bulundular ve Peder Ye ve Anne Ye'yi tebrik ettiler ve diğer düğün konuklarıyla, aksi takdirde asla tanışma şansları olmayacakları arkadaş olma yolunda ilerlemeye çalıştılar.
Bu, Lu Beichuan'ın Ye Qing'i sunakta terk ettiği noktaya kadar sürdü.
Herkesin gözünün önünde Lu Beichuan, kimsenin yüzünü buruşturmadan gelinini geride bırakmıştı. O gittikten sonra hepsi patlak verdi.
Konuklar, neler olup bittiğini kendi aralarında yüksek sesle tartıştı.
"Neler oluyor? Damat nasıl olur da gelini öylece sahnede bırakır?
"Evet, düğün olacak mı olmayacak mı?"
“Düğünü yarıda durdurmak. Bu olabilir mi. . . Kişi alçaltılmış bir sesle devam etti, “Lu ailesi, Ye ailesinin kızının onlar için yeterince iyi olmadığını düşünüp anlaşmalarından vazgeçiyor olabilir mi?”
Spekülasyonların çoğu kötü niyetle yapıldı.
Etrafındaki konuşmaları duyan Anne Ye o kadar sinirlendi ki tüm vücudu titredi. Ancak, birçok insanla halka açık bir yerdeydiler. Otokontrolünü kaybedip bir gaf yapamazdı. Kendini sadece tahammül etmeye zorlayabilirdi.
Kısa bir süre sonra Ye Qing, bir yan kapıdan düğün salonuna döndü. Başı biraz aşağı indirildi. Başkaları tarafından görülmek istemese de kendini kalabalığın içinde saklaması imkansızdı.
Gelinin gelinliğini değiştirip tekrar mekana geldiğini görenler, tartışmaya devam etti.
Ye Qing misafir masalarının yanından geçerken fısıltı seslerini duydu. Sözleri, kalbinin derinliklerine saplanan dikenler gibiydi. Kendini son derece kötü hissetti.
Ancak, başka seçeneği yoktu. Sadece dişlerini sıkıp ellerini sımsıkı kenetledi ve sanki bir çölden kaçıyormuş gibi onlardan kaçabildi.
Anne Ye, Ye Qing'i görür görmez aceleyle ayağa kalktı. Endişeyle dolup, "Qingqing, nasılsın? İyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...