Günleri sayarsak, Ye Zhen'in Lu'larla evlenmede Ye Qing'in yerini almasından bu yana iki aydan fazla zaman geçmişti.
Ve Lu Beichuan bir ay önce uyanmıştı.
Yarım ay önce ayağa kalkma yeteneğini yeniden kazanmıştı.
Başka bir deyişle, Ye Zhen, Lu Beichuan'ın çocuğuna hamile olsaydı, en erken yarım ay önce olabilirdi.
Böylece, Ye Zhen “yarım ay” demişti.
Ancak, yarım aylık hamile olup olmadıklarını kim bilebilirdi? Bu sözleri söyledikten hemen sonra Ye Zhen pişman oldu. Yine de Lu Beichuan, doğrudan ona karşı geliyormuş gibi görünüyordu. Yarım ay derken bir ay dedi. Gizli bir anlayışları yoktu ve sırları anında açığa çıktı.
Ye Zhen, Lu Beichuan'ın sakin ve toplanmış ifadesine baktı ve onu tekmelemek istedi. Bu konuyu ona emanet edebileceğini söylememiş miydi? Bu konuda endişelenmesine gerek yok muydu?
Bir ay?
Bir ay önce hala yatakta yatıyordun!
Anne Lu, Ye Zhen'in hamileliği haberinde mutluluktan boğuldu.
Sık sık toplantılara katılırdı. Özel günler için değildi. Zaman geçirmek için çay içip sohbet etmek için bir araya gelen, benzer sosyal statü ve yaştaki bir grup kadındı. Ancak, onun yaşındaki kadınların ya zaten torunları vardı ya da oraya gidiyorlardı. Sıklıkla, mükemmel derecede hoş bir toplantı, "Hamilelik Semineri", veya "Torunlarınızı Göstermek için Yarışma"ya dönüşebilirdi.
Artık oğlu nihayet evlendiği ve bir gelini olduğu için dün ne zaman bir torun sahibi olabileceğini düşünerek geçirdi. Sabahın erken saatlerinde gelininin hamile olduğu söylenmesi onu şaşırttı!
“Hamilelik Semineri” aniden Lu Anne'nin zihninde parladı. Torununu nasıl göstereceğini düşündü ve hatta torununun hangi anaokuluna gideceğini bile planladı! Torununun hangi ders dışı dersleri alacağını bile düşündü!
İki gün sonra gerçekleşecek olan toplantıda, diğer büyükannelerden düzgün bir şekilde ders çalışabilmesi için yanına kağıt ve kalem alması gerekecekti.
Bu düşüncelerle meşgul olan bayan Lu cevapları üzerinde fazla düşünmedi. Düşünceleri, ona verdikleri cevaplardan farklı bir hal aldı. Lu Beichuan'dan çok memnun olmadığını hissederek, öfkeyle, "Lu Beichuan, Ye Zhen'in ne kadar süredir hamile olduğunu bilmiyor musun? Sen nasıl bir kocasın?!"
“Zhenzhen, anneme hamile olduğunu nasıl söylemezsin? Dün çok stresliydi. Ya sana bir şey olursa? Lu Beichuan, karın hamile. Neden düğünü ertelemedin? Neden evlenmek için bu kadar acele ediyorsun? Zaten bunca yıldır bekarsın. Neden şimdi acelen var? Bir düğün sahnesi çok kaotiktir. Ya birisi Zhenzhen'e çarpmışsa veya ona çarpmışsa?!"
Bunu söyledikten sonra Ye Zhen'in elini tuttu. "Elin neden bu kadar soğuk? Zhenzhen ah, neden bu kadar az giyiyorsun? Yeterince kıyafetin olmadığı için mi? Annen bu sezonun yeni stilinde bir mağaza görevlisine kıyafet gönderecek. . . Lu Beichuan, Zhenzhen senin karın. Çocuğunuza hamile! Şu haline bak, hiç endişe göstermiyorsun! Sabahın erken saatlerinde soğuk. Karınızın daha fazla katman giymesi gerektiğini bilmiyor musunuz? Ya çok üşürse?!"
"Uşak! Butler, bir ısıtıcı getir. . . Aiygo, yaşlandıkça unutkan oluyorum. Yaşlı uşak bu sabah erken saatlerde Yaşlı Usta ile atalarının evine geri döndü. Hayır, bu olamaz. Evde hizmetçileri idare edecek biri olmalı. Gidip Yaşlı Usta'yı arayacağım ve hamile kadınlara bakma tecrübesi olan temizlikçi teyzeleri göndermesini sağlayacağım. . . Yaşlı Usta senin hamile olduğunu henüz bilmiyor. Ona iyi haberi vermeliyim!"
Ye Zhen'in ne kadar süredir hamile olduğuyla ilgili küçük meseleyi umursamadan biraz gevezelik etti.
Sonunda konuşmayı bitirdikten sonra ayağa kalktı ve mutlu bir şekilde aramayı yapmaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...