"Neden öksürüyorsun? Ne? Yanlış bir şey mi söyledim? Eğer o p*ç, Lin Zhan, o zamanlar Qingqing'i cezbetmeseydi, Qingqing şimdi eğlence sektöründe kendi başına geçimini sağlamak için mücadele etmek zorunda mı kalacaktı?" Anne Ye kaşlarını çattı.
Kendini kaptırarak devam etti, “Zhenzhen, tatsız gerçeği söylediği için anneni suçlama. O zamanlar, Lu'lar istedikleri kişi olarak Ye Qing'i seçti. Lu'lara gönderilmen sadece bir şans eseriydi. Şu anda bu kadar iyi yaşayabildiğiniz için ablanıza bir şükran borcunuz var. Kız kardeşlerin birbirlerine yardım etmesinin ne sakıncası var? Sadece Lu Beichuan'a birkaç kelime söyle. Bu senin için neden bu kadar zor?”
Ye Zhen gülümsedi. “Ye Qing'in desteğinin gerçekten değerli olduğunu düşünüyorsanız, neden temsilcisinin doğrudan Lu Corporation ile iletişime geçmesini sağlamıyorsunuz? Bir şeyi onaylamasında gerçekten bir değer varsa ve o herkes tarafından aranan biriyse, eminim Beichuan'ın çalışanları bunu görmezlikten gelmeyecektir. Ne de olsa, arka kapıdan yürümektense kendi erdemleriyle onay alırsa kendini daha kendinden emin ve haklı hissetmez mi? Bu şekilde, diğer insanları gördüğünde ya da arkasından dedikodu yapanları duymak zorunda kaldığında belini bükmek zorunda kalmayacak. Ne düşünüyorsun?"
"Sen . . . ” Anne Ye konuşmak istedi ama Peder Ye onun sözünü kesti, “Evet, doğru. Zhenzhen haklı. Qingqing, kendi meziyetleriyle onay alamazsa, onun tarafında adalet olmayacak. Bilirsiniz eğlence sektöründeki insanlar çok konuşkandır ve dedikodu yapmayı severler. Arka kapıdan Qingqing'iniz varsa, diğer insanlar Qingqing'e nasıl bakacak? Qingqing çok gururlu bir kız. Başkalarının onun hakkında dedikodu yapmasına nasıl dayanabilir?”
"Fakat . . . ”
"Ama yok! Burada körü körüne uğraşmayı bırakın! Qingqing zaten bir yetişkin. Kendi sorunlarıyla ilgilenmek zorunda. Annesinin onun için endişelenmesine gerek yok. Şimdi onun için sorunlarını çözebilirsin, ama bunu hayatının geri kalanında yapabilir misin? Sorunlarıyla kendi başına yüzleşmeyi öğrenmesi gerekiyor!”
Anne Ye alay etti, “Kesinlikle burada büyük konuşuyorsun. Tamam, iyi. O zaman zavallı şirketinizle kendi başınıza ilgilenmelisiniz. Eğer o kadar harikaysanız, Beichuan'dan fon sağlama konusunda yardım istemeyin!”
Öfkeli Peder Ye, "Bu nasıl aynı şey? Bu iki ayrı konuyu nasıl karşılaştırabilirsiniz?”
"Nasıl farklı? Neden onları karşılaştırmıyorum?”
“Şirket için yalnızca ailemizi desteklemek adına endişeleniyorum. Ama Ye Qing? Son zamanlarda senden para istemek dışında başka bir şey söyledi mi? Onu her aradığınızda, bu aramalardan herhangi biri beş dakikayı geçti mi? Kızımızı nasıl büyüttün? Onu çok şımarttın. Bakın kızımız nasıl bir hale geldi!”
Ye Zhen sessizce kenarda dinliyordu. Konuşmalarını dinlemekten sıkılarak yatağın üzerindeki arama düğmesine bastı. Bir hemşirenin kapıyı iterek açmadan önce kapıyı çalması uzun sürmedi. Peder Ye ve Anne Ye'nin tartışması aniden sona erdi.
"Bayan Lu, size bir konuda yardım edebilir miyim?"
Ye Zhen kaşlarının arasındaki noktayı ovuşturdu. "Ben biraz yorgunum . Biraz dinlenmek istiyorum. Lütfen ailemi dışarı gönder. ”
Ye Zhen'in konuşmayı bitirmeden onları cesurca kovduğunu gören Peder Ye ve Anne Ye, yüzlerinde beliren çirkin ifadeye engel olamadılar. Buraya kadar gelmişlerdi ve henüz bir şey almamışlardı. Nasıl bu şekilde ayrılmaya istekli olabilirler?
Ancak Ye Zhen gözlerini kapatıp dinlenmek için uzanmadan önce onlara bir daha bakmadı bile. Hemşireyi takip etmekten başka çareleri yoktu.
Koridorda dönüş yolunda Lu Beichuan ile karşılaştılar.
Peder Ye ışınlandı ve aceleyle ona yaklaştı. “Beichuan ah, Zhenzhen şimdi dinleniyor. İçeri girmemelisin. Onu dinlenmesinden rahatsız edebilirsiniz. Gidip konuşmak için sessiz bir yer bulsak nasıl olur?"
Lu Beichuan ifadesiz bir şekilde ışıl ışıl parlayan kayınpederine baktı ve soğuk bir şekilde "Ne var?" diye sordu.
Tavrı, konuşmakta acele edin diyordu.
Peder Ye'nin gülümsemesi sertleşti. Tekrar gülümsemesi biraz zaman aldı, “Bu böyle, sana bahsettiğim yatırım fırsatını hatırlıyor musun? %100 kar elde edeceğinden emin olmasaydım sizden yatırım yapmanızı istemezdim. Biz bir aileyiz. Kazanacak para varsa, birlikte kazanmalıyız. ”
"Ne kadar paran eksik?
Peder Ye gülümsedi. "Fazla değil . Toplamda sadece 20 milyon. Yaklaşık 10 milyonum var ve sadece bir 10 milyona daha ihtiyacım var. ”
Lu Beichuan sabırsızlığını gizleyemedi. “20 milyonluk küçük bir proje için gidip yatırım yöneticimle konuşun. Sorun olmadığını düşünürse durumu bana bildirecektir. ”
Bunu söyledikten sonra ayağını kaldırdı ve yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...