145. bölüm

931 64 10
                                    

Eee. . . Beichuan,” Peder Ye onu durdurmak için tuttu. “Yatırım müdürüne gitsem çok zaman kaybı olur. Proje teklifime doğrudan bakarsanız daha verimli olmaz mı?”

Lu Beichuan mutsuz bir şekilde Peder Ye'ye baktı. "Zamanımın asıl kaybı burada dikilip yolumu kapatman. “Ona hiç yüz vermedi.

"Fakat . . . Beichuan, bunu nasıl söylersin?!" Peder Ye ona yarı sitemle baktı, ama onu azarlamaya cesaret edemedi. Sadece sessizce, “En azından ben senin kayınpederinim. ”

“Kayınpederim olmasaydın, önüme bile çıkamazdın. Bay ve bayan ye . Evet, bugün Zhenzhen'i gördünüz. Lütfen ayrılın . ”

Peder Ye'nin yüzü çirkin renklerin karışımıydı ama bir şey söylemeye cesaret edemedi. Sadece Lu Beichuan'ın hastane odasına girip kapıyı kapatmasını izleyebildi.

Hastane odasının içinde, Ye Zhen ışığı engellemek için örtüleri çekmişti. Tanıdık ayak seslerini duyunca odaya girenin Lu Beichuan olduğunu biliyordu. Battaniyenin bir köşesini çekip "Gittiler mi?" diye sordu.

“Eh, gittiler. Onlarla konuşmanız nasıldı?”

Lu Beichuan'ın yardımıyla Ye Zhen oturdu. "İyi gidebilir mi? Her zamanki gibi aynı şeylerdi. Çok sıkıcı . ”

“Artık kendinizi ailenizin işleriyle meşgul etmeyin. ben hallederim. ”

"Sen?" Ye Zhen ona baktı. "Onlarla nasıl başa çıkacaksın?"

"Merak etme. Yöntemlerim var . ”

Anne Ye ile ilgili olarak, Ye Zhen gerçekten onunla tekrar temasa geçmek istemiyordu. Peder Ye'ye gelince, onun sinirlerini daha da bozdu, onu gördüğü an, konuşmayı yatırım fırsatlarına sürükleyecekti. Ye'nin dağınık işleriyle ilgilenmek zorunda olmasaydı, aklından bir yük olurdu.

Ye Zhen, "Onlar için endişelenmene gerek yok. Babamın şirket yönetme yetkisi yok. Ona ne kadar yatırım parası verirsen ver, yine de boşa dökülen para olacak. O, hoşnutsuzlukla dolu dipsiz bir kuyudur. Ona yatırım parası vermektense hayır kurumlarına bağışlarsan daha iyi olur. ”

Romanda Peder Ye, Lin Zhan'ın yardımını aldı. Ama şimdi Lin Zhan'a sahip olmadığı için, Peder Ye'nin yatırım konusunda vizyon eksikliği ile, ona ne kadar verilirse verilsin, her şey boşa gidecekti.

Lu Beichuan yan profiline baktı. Bir tutam saçı alnından aşağı kaydı. Saç tutamını nazikçe kulağının arkasına sıkıştırdı. "Tamam, seni dinleyeceğim. ”

Bu jest fazla samimiydi. Ye Zhen ona baktı.

Lu Beichuan bu sözleri söyledikten kısa bir süre sonra kapı çalma sesi geldi. Bir hemşire, ekspres teslimat ile işaretlenmiş zarif bir şekilde paketlenmiş bir öğe getirdi.

"Bayan  Lu, biri bu eşyayı hastaneye teslim etti ve alıcı olarak seni seçti. ”

"Benim için bir teslimat mı? Gönderen kimdi?”

Küçük hemşire başını salladı. "Bunun hakkında emin değilim . Bu kişi bunu resepsiyona bıraktıktan sonra ayrıldı. ”

Ye Zhen eşyayı aldı. "Tamam teşekkürler . ”

"Sorun yok . ”

Zarif bir şekilde sarılmış ekspres paket, iki yetişkin boyutunda avuç içinden biraz daha büyüktü. Paketin üzerinde bir isim veya başka bir tanımlayıcı işaret yoktu. Paketi açmadan içinde ne olduğunu tahmin etmek mümkün değildi.

Kaşlarını kaldırdı ve Lu Beichuan'a baktı. "Bay  Lu, bu senden bir sürpriz mi?”

Lu Beichuan'ın bakışları ekspres pakete odaklanmıştı. Sessiz kaldı, ama gözlerinde açıkça düşmanlık vardı.

Lu'lar, Ye Zhen'in henüz doğum yaptığını açıklamamıştı. Öyleyse, bu hediyeyi kim göndermiş olabilir?

Görünüşe göre bu Lu Beichuan'dan bir hediye değildi.

Ye Zhen ambalaj kağıdını yırttı ve altında antika tarzda zarif bir kutu gördü. Kutuyu açtı ve kadife astarın içine yerleştirilmiş kan kırmızısı bir yeşim gördü.

Bileziği gördüğünde, kalbi anında hopladı.

Bu, Lin Zhan'ın annesinin romanda müstakbel gelini için hazırladığı yadigarı değil miydi?










Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin