101. bölüm

1.4K 92 3
                                    

Ve şimdi, inci sanki bir çöpmüş gibi atılırken biri o kumu elmasmış gibi hazine ediyordu. Ne kadar tatmin edici!
“Ne kadar şok edici. Bu Ye Qing, zengin bir aileyle evlenmek için küçük kız kardeşini kocasından soymaya istekliydi. ”

“Gerçekten, onun içini kendim göremezdim. Ye Qing normalde çok seçkin bir kadındır, ancak servet hırsı nedeniyle böyle bir şey yaptı. Ne rezalet!"

"Onu tekrar söyleyebilirsin! Bence Zhenzhen oldukça iyi. Çocukluğundan beri dürüst ve iyi kalpli biriydi. O da iyi talihle kutsanmış!”

“Bir şeylerin yanlış olması gerektiğini biliyordum. Zhenzhen her zaman dürüst bir insan olmuştur. Ablasının kocasını çalmak gibi bir şeyi nasıl yapabilir? Zhenzhen'i neredeyse yanlış anladık. Ai, Ye Qing'in de büyümesini izledim. O da bu tip birine benzemiyordu. Nasıl bu hale gelebilirdi?”

“Bir insanı gerçek benliğini bilmeden de uzun süre tanıyabilirsin! Shen Ru'nun iki çocuğuna ne kadar adaletsiz davrandığına bakın. İyi olan her şeyi önce Ye Qing'e verirdi. Ye Zhen kızı değilmiş gibi davranıyor. Zhenzhen hayatta başarıya ulaştığına göre, Shen Ru gibi önyargılı bir anne istemiyorsa sorun değil!”

"Annesinden nasıl kurtulabilir? Ye Zhen, Lu ailesiyle evlendi. Eminim gelecekte Shen Ru ve kocasının kızlarına iyilik yapmaya çalışması eksik olmayacaktır!

"Ye Zhen'in gözüne girmek isteseler bile, yapamayacaklar. ”

” . . . ”

Çevredeki tartışmaları dinleyen Ye Qing o kadar sinirliydi ki tüm vücudu titriyordu.

Ye Zhen'den ölümüne nefret ediyordu! O olmasaydı, bugün herkesin alay konusu olmayacaktı!

Lu Beichuan'ın sözleri sadece kısmen doğru olsa da, onu reddedemezdi. Eğer onu çürütmek için ayağa kalkmaya cesaret ederse, hayatının geri kalanında Lu ailesiyle hiçbir şekilde ilişki kuramayacaktı!

Anne Ye de bu ilişkinin değerini açıkça biliyordu, bu yüzden Ye Qing'e sunabileceği tek teselli elini tutmaktı.

En sevdiği kızı öyle bir noktaya kadar zorbalığa uğramıştı ki. Anne Ye, kalbi ezilmiş ve kanıyormuş gibi hissetti.

Shen Jing telaşla sahneden indi. Koltuğuna geri oturduğunda, yanında oturan güzel giyimli genç bir kadın tarafından uyarıldı. "Anne! Ne yapıyorsun?! Utancımdan öleceğim. ”

"Utandırıcı? Ye Qing'den daha utanç verici olabilir mi?" Shen Jing'in yüzünde utançtan hiçbir kızarma izi yoktu. "Wanwan, annen senin için intikam alıyor. Ye Qing yüzünden çocukluğundan beri ne kadar acı çektiğini bir düşün. Artık Ye Qing'in gerçek yüzü ortaya çıktığına göre, başımızı dik tutabiliriz. Gelecekte Ye Qing ile evlenmeye cesaret edecek kimse yok!”

“Anne, birçok insanın önünde Ye Qing'i küçük düşürdün. Ye Amca ve Teyze'nin korkacağından korkmuyorsun. . . ”

"Onlardan neden korkayım ki?" Shen Jing alay etti. “Artık Ye Zhen, Lu Beichuan ile evlendiğine göre, herkesin de dikkatini çekecek kişi o. Ye Qing bir hiçtir. Ayrıca, Shen Ru'nun kızlarına ne kadar önyargılı davrandığı konusunda, Ye Zhen'in bir çeşit kin beslediği kesin. İnsan kalbi etten yapılmıştır. İnsanlar kendileri için kimin iyi kimin kötü olduğunu bilirler. Sadece şovu izleyelim. ”

Ye ebeveynlerinin kızlarına nasıl eşitsiz davrandığını kim bilmezdi?

Anne Ye, mükemmel derecede iyi iki kız çocuğu doğurmuştu. Biri seçkin ve gururlu oldu, diğeri ise vasat ve çekingen oldu. İnci ile kum arasındaki fark buydu.

Ve şimdi, inci sanki bir çöpmüş gibi atılırken biri o kumu bir elmasmış gibi değerlendiriyordu. Ne kadar tatmin edici!

Sahnede Ye Zhen sessizce Lu Beichuan'ın kolunu çekti ve sessizce "CEO Lu, hareketlerin onu beni daha da kıskandıracak. ”

Ye Qing'in bütün bedenini yutmak istiyormuş gibi görünen sert bakışlarına baktı.

Yumuşak, kırmızı dudakları arasındaki genişleyen boşluğa bakarak Lu Beichuan gözlerini kıstı. Eğilip onu nazikçe öptü. "Tamam . Buna alışmalısın. Gelecekte, seni kıskanan daha çok insan olacak. “




Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin