Villanın oturma odasında, Lu Beifan şu anda Yaşlı Usta Lu'nun önünde diz çökmüştü ve acıdan ağlamaktan neredeyse sesini kaybediyordu. Ye Qing'e sadece çok içtiği için dokunduğunu ve onun baştan çıkarması yüzünden bir an için vicdanını kaybettiğini söyledi. Yaşlı Usta Lu'ya ona bir şans daha vermesi için yalvardı.
Yaşlı Usta Lu, iki eli bastonunun üzerinde durarak baş koltukta oturuyordu. Lu Shaoren'in yüzüne ifadesiz bir bakış attı ve öfkeyle, "Shaoren! Bu senin oğlun . Onu kendin disipline et!”
Romanda, Lu Beifan'ın annesi, Lu Shaoren'in gerçek aşkıydı.
“Gerçek aşk” sözleri biraz ilginçti. Genellikle bu iki kelimeye fazlasıyla acı tatlı bir aşk hikayesi eşlik ederdi. Ne yazık ki, sayısız sevgilisi olan Lu Shaoren gibi biri için “gerçek aşk” kelimeleri çok ucuza kullanılmıştı.
Lu Shaoren muhtemelen Lu Beifan'ın annesine karşı bir şeyler hissediyordu. Aksi takdirde, bir sürü gayri meşru çocuğu olmasına rağmen sadece Lu Beifan'ı geri getirmezdi. Ancak, güçlü bir konumda olan Yaşlı Usta Lu'nun önünde, gerçek aşk gibi bir şey saçmalıktı.
Bu oğul babasını en iyi anladı. Lu Shaoren, Lu Beifan'ın Yaşlı Usta Lu'nun temel çizgisine adım attığını biliyordu.
Ağabeyi baygınken, küçük bir erkek kardeşin baldızına şehvetle suçüstü yakalanması, başkaları öğrenirse ailelerinin itibarı yok olur.
Yaşlı Usta Lu'nun ağrıyan noktasına dokunulduğunu bilen Lu Shaoren, oğlunu hemen terk etti, “Baba, endişelenme. Bu konuyu düzgün bir şekilde halledeceğim. ”
Lu Beifan, Lu Shaoren'e doğru emekledi. Kontrolsüzce hırlayarak, "Baba, inan bana. Gerçekten ben değildim. . Üzerime o geldi. Aksi halde nasıl bu kadar iğrenç bir şey yapabilirim?!"
Bu sözler söylendikten hemen sonra, Lu Anne sonunda bir aydır biriken öfkeyi atmak için bir bahane buldu. Lu Beifan'a sert bir tokat attı. "Sana mı geldi? Ye Qing bu aileye katıldığından beri, yerini bildiğini ve zamanını Beichuan'la ilgilenerek geçirdiğini gösterdi. O çok dürüst bir genç kadın ve sen yine de üstüne pis su mu dökmek istiyorsun?”
Lu Beifan anlamsızca tokatlandı. Sağ yanağındaki kırmızı avuç izinin şiştiğini görmek kolaydı. Şişmiş yanak ve ağlayan yüzünün birleşiminden gerçekten çirkin bir zavallı figürü kesti.
“Ye Qing, Ye ailesinin kızı. O saygın bir genç bayan. Herkesin senin gibi doğru ve yanlışın kurallarını görmezden geldiğini mi sanıyorsun?” Bunu söyledikten sonra, Anne Lu başını Yaşlı Usta Lu'ya çevirdi ve "Baba, Ye Qing'e adalet vermelisin. Bu çocuk fazla dürüst. Kayınvalidesi olmama rağmen çok çekingen ve bana hiçbir şeyden şikayet etmiyor. Onu ne zaman Beichuan'ın yatağında otururken ve bütün gün ona masaj yaparken görsem, kalbim. . . O bizim Lu ailemizin gelini, bu mağduriyeti çekmesine izin veremezsiniz. ”
Anne Lu, Ye Qing'den hoşlanmadı çünkü o anlaşılmaz, saf ve korkaktı. Lu Beichuan'a çok uzun zamandır bakıyordu ama Lu Beichuan hala uyanmamıştı. Yine de, sadece hoşlanmadı.
Lu ailesinin halefi olarak oğlunun pozisyonunu haksız yere gasp etmeye çalışan Lu Beifan'a karşı, ondan mümkün olduğunca çabuk kurtulmak istedi.
Lu Beifan hala kendini kurtarmaya çalışırken bocalıyordu. “Büyükbaba, yengeye söyle buraya gelsin de onunla yüzleşebileyim. Eğer üzerime gelmeseydi, hiçbir şey yapmaya cesaret edemezdim!”
Bu suçun Ye Qing'e atılması gerektiğini açıkça biliyordu. Lu ailesine girmek kolay olmamıştı. Eğer buradan sürülürse, elinde hiçbir şey kalmayacaktı!
"Onunla yüzleşmek mi?" Yaşlı Usta Lu alay etti. Birden ayağa kalktı. "Kibar bir şirkette bile görülmemesi gereken birisin ve Lu ailesinin geliniyle yüzleşmek mi istiyorsun?"
Yaşlı Usta Lu, Lu Shaoren'e baktı ve "Dışarıda bir sürü oğlun olduğunu biliyorum ve seni yakından yönetmekle uğraşmayacağım. Ama gelecekte bu yaratığı bu evde görmek istemiyorum. Onun dışarıda kendini Lu ailesinin bir üyesi olarak tanıttığını ve etrafta kasılarak dolaştığını ve diğer insanları dolandırdığını görmek istemiyorum. ”
Lu Shaoren defalarca kabul etti. Gardiyanlara, sürekli tövbe etmeye yemin eden ve haksız yere suçlandığını haykıran diz çökmüş Lu Beifan'ı villadan sürüklemelerini emretti.
"Fakat . ” Yaşlı Usta Lu, yan masadaki malzemeyi Lu Shaoren'e teslim etti. “Beichuan hala baygın ve ne zaman uyanacağını bilmiyoruz. Önceden plan yapmak daha iyidir. ”
Lu Shaoren bilgi paketini aldı. Paketin içinde bir genç hakkında detaylı bilgiler vardı. Bulanık fotoğraf, gençlerin kaşlarındaki ve gözlerindeki gizli keskin zekayı ve yeteneği bastıramadı.
Dikkatlice düşündü. Bu delikanlı, kemerle dövdüğü halde ona baba demeyen inatçı çocuk değil miydi?
Zaman o kadar hızlı geçmişti ki; bu çocuk çoktan büyümüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
Roman d'amourAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...