Ye Zhen her zaman bir hedonist olmuştu ve anlık tatmin peşinde koşmaya inanıyordu. Dün geceki egzersizden oldukça memnun kalmıştı.
Yüksek düzeyde öz bilince sahipti. Ye Zhen'in rolünü oynuyordu ve Lu Beichuan onu karısı olarak gördü. Bir karı kocanın dün geceki aktivitelerini yapması tamamen normaldi.
Ancak, bir aptal gibi oynanmayı kabul edemezdi.
Lu Beichuan'ın yatağına yürüdü ve Lu Beichuan'ın uyuyan yüzüne bakmak için eğildi. Hareketsiz gözlerine ve siyah kirpiklerine baktı.
Sadece uyuyor numarası yapıyorsa, kesinlikle bir kusur olurdu.
Onunla Lu Beichuan arasındaki mesafe sadece ince bir saçın genişliğiydi. Ye Zhen'in sığ nefesi Lu Beichuan'ın yüzüne çarptı. İnce sakalının hafifçe hareket ettiğini görebiliyordu. Ye Zhen'in gözleri, ne kadar sert baktığından gergin hissetti, ancak herhangi bir kusur görmedi.
Ne büyük irade!
Ye Zhen doğruldu. Yıkanmak için banyoya giderken ağrıyan belini ovuşturdu. Günün geri kalanını dalgın olarak geçirdi. Öyle ki, Anne Lu bile ona neyin yanlış olduğunu sormaktan kendini alamadı.
Gece bir anda geldi. Ye Zhen mutfağın yanından geçti ve Lu Ailesinin eski uşağının bir bardak ılık sütün içine beyaz bir hap koyduğunu gördü.
Beyaz hap beyaz bir şişeden çıkarılmıştı. Hapı o ılık sütün içine koyduktan sonra yaşlı uşak onu bir kaşıkla karıştırdı.
Ye Zhen aniden hatırladı. Her gece, yaşlı uşak tarafından getirilen bir bardak ılık süt içerdi.
Yaşlı uşak sütüne ilaç veriyordu.
Niye ya?
Ye Zhen düşünmek zorunda değildi. Yaşlı uşak sütü bir tepsiye koydu. Ye Zhen aceleyle büyük bir çiçek vazosunun arkasına kaçtı. Oturma odasından geçip yukarı çıkana kadar orada bekledi, sonra mutfağa gitti. Beyaz hap şişesi masanın üzerine bırakılmıştı. Ye Zhen şişeden bir hap aldı, sonra hiçbir şey olmamış gibi davranarak yukarı çıktı.
Kapıyı açmadan önce, yaşlı uşak odadan çıktı. Ye Zhen'i görünce gülümsedi ve "Bayan Ye, yani siz buradaydınız. ”
"Xiao Amca, beni neden arıyordun?"
Xiao Amca gülümsedi. "Size süt getirmeye geldim Bayan Ye. masanın üzerine bıraktım. Hala sıcakken iç. ”
Xiao Amca bunu söylerken Ye Zhen gözlerine baktı ama gözleri şefkatle doluydu. Aldatma belirtisi yoktu.
"Tamam . Zorluklardan geçtiğin için teşekkürler. ”
"Hiç sorun değil . Erken dinlenmelisin. İyi geceler . ”
"İyi geceler Xiao Amca. ”
Ye Zhen, içeri girdikten sonra doğal olarak süt bardağına dokunmadı. Direkt tuvalete döktü.
Her ihtimale karşı, Ye Zhen dolaptan bir kravat çıkardı ve Lu Beichuan'ın ellerini birbirine bağladı. Sıkı bir düğüm attıktan sonra endişelenmeden uyudu.
Ertesi sabah, William günlük Lu Beichuan muayenesini yaparken, Ye Zhen sessizce William'ı yanına çağırdı.
William, ona Lu Beichuan'ın durumu hakkında özel olarak sormak istediğini düşündü, bu yüzden hiçbir şey düşünmedi. Muayene çalışmasını asistanına devretti.
Ye Zhen, uşaktan aldığı beyaz hapı William'a sundu.
"Doktor, bu ilacın ne için olduğunu söyleyebilir misiniz?"
William ilacı aldı. Ye Zhen, “Bu ilacın ne için olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Bu ilacın ne için olduğunu kolayca söyleyebilirsiniz. . . ”
Ye Zhen'in konuşmasını bitirmesini beklemeden William gülümsedi ve ona bakarak sordu, "Son zamanlarda kendini ağrıyor ve zayıf hissediyor musun?"
Ye Zhen ona boş boş baktı. Çok geçmeden başını salladı.
"Bu ilacı sana yazdım. ”
Ye Zhen ona bir çift çok şüpheli gözle baktı.
"Yaşlı Usta Lu, Bay Luhan'a bakmaktan ne kadar yorulduğunuzu gördü. Lu, bu yüzden bana uyumana yardımcı olacak bir ilaç yazdırdı ve uşak da sütüne koydurdu. Bu ilaç derin uyku sürenizi uzatır. William gülümsedi. “Derin uyku, günlük yorgunluğunuzu hafifletmeye ve vücudunuzun metabolizmasını hızlandırmaya yardımcı olabilir. Sağlığınız için çok iyidir. Endişelenme, bu ilacın herhangi bir olumsuz etkisi yok. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...