82. bölüm

1.4K 99 3
                                    

ABD'ye uçuşta, güzel, uzun ve ince hostesler, yumuşak başlı, yolcuların emniyet kemerlerinin takılı olup olmadığını kontrol ediyorlardı.

Uçağın kabin içindeki sıcaklık uygun bir sıcaklıktaydı. Ye Zhen'in yanında oturan kişi yaşlı bir yabancı beyefendiydi. Kalın pamuklu paltosunu çıkarmadan ve kestirmeye hazırlanırken vücudunu bununla örtmeden önce ona hafif bir dostça gülümsedi.

Kaptan anonslarına başladı. Birkaç dakika içinde bu ülkeden ayrılacak ve başka bir ülkeye gidecekti.

Öğle güneşi tam yerindeydi. Kabinin dar pencerelerinden içeri girdi. Ye Zhen hafifçe gözlerini kıstı. Pencereden, dışarıdaki yer personelinin şu anda uçağın kalkmasının uygun olduğuna dair bir jest yaptığını görebiliyordu.

Pencere gölgesini indiren Ye Zhen, düz karnını okşadı. Yaşlı beyefendi ona kalitesiz Mandarin dilinde neden ABD'ye gittiğini sordu.

Ye Zhen İngilizce yanıtladı, “Yeni bir hayata başlamak için. ”

Kaptan anonslarını bitirdiğinde ve Ye Zhen uçağın kalkmasını beklerken, Lu Beichuan'ı düşünmekten kendini alamadı.

Düğün şu anda bitti mi aca ba?

Çok yakında, kötü adamın karısı rolünden kurtulacak ve bitecekti. Trajik bir sonla ilgili endişelenmeye devam etmesi ya da günlerini dikkatli bir şekilde geçirmesi gerekmeyecekti. Deniz uçsuz bucaksız ve gökyüzü yüksek. Şu andan itibaren istediğini yapmakta özgürdü. Rahat ve dinlendirici hayatını mutlu bir şekilde yaşayacaktı.

Gelecekteki harika hayatını düşünürken, Ye Zhen hayal gücünün dolaşmasına izin verdi. Esneyerek, hayali sırasında biraz kestirmiş gibi hissetti. Şimdiki zamana geri döndüğünde, kabindeki tedirgin yolcuların sesini duydu.

Birçok kişi hostese uçağın neden kalkmadığını soruyor. Sabırla bir gecikme olduğunu açıkladı. Kısa bir süre sonra, başka bir duyuru yapıldı. Ellerinde olmayan hava koşulları nedeniyle uçuş ertelenmek zorunda kalacaktı.

Uçuş gecikmeleri zaman zaman oldu. Neyse ki, en kötüsü olmadı, bu da uçuşun iptal edilmesiydi.

Mürettebat üyelerinin birbiri ardına defalarca özür dilemesinin ardından yolcular uçaktan indi ve biniş alanına geri döndü.

Ye Zhen kalabalığı takip etti. Uçaktan ayrıldıktan sonra, kalbinde uğursuz bir önsezi büyürken Ye Zhen'in sinirleri gerildi.

altıncı hissi ona bunun muhtemelen bir tesadüf olmadığını söyledi.

Tüm yolcular biniş alanına girdiğinde, Ye Zhen akıllıca kalabalığı terk etti ve ters yönde yürüdü. Ancak, üç havaalanı personeli onu durdurduğunda sadece birkaç adım atmıştı.

Tatlı görünümlü hosteslerden biri ona, "Affedersiniz, siz Bayan Ye Zhen misiniz?" diye sordu.

Bu sözleri duyar duymaz Ye Zhen ne olduğunu anladı. Hafifçe gülümsedi, “Hayır, ben Ye Zhen değilim. Yanılıyorsun . ”

Hostes bir an boş boş ona baktı. Kısa bir süre sonra gülümsedi ve "Bayan Ye, lütfen yanlış anlamayın. Biz havaalanı personeliyiz. Kötü bir niyetimiz yok. ”

"Üzgünüm ama beni başka biriyle karıştırdın. Ben gerçekten Ye Zhen değilim. ” Ye Qing'in kimlik kartına sahipti.

Ayrılmak için etraflarında yürüdü, ama ona yaklaşan takım elbiseli iki ifadesiz adam gördü.

“Bayan Ye, lütfen bizimle gelin. ”

Ye Zhen soğuk bir şekilde bu iki kişiye baktı. Belli ki iyi insanlar değillerdi. O içten içe içini çekti.

Gerçekten anlamıyordu. Hamile kadın kahramanın ilk denemesinde başarılı bir şekilde kaçabilmesi klişe bir plan değil miydi? Ne oluyordu? Bu popüler kaçış yolu neden çalışmıyordu? İki seferde de başarısız olmuştu.

Orada iki korumayla karşı karşıya kaldı.

Korumalardan biri sert bir şekilde, “Bayan Ye, lütfen zor olmayın. ” Bunu söyledikten sonra, onun geçmesi için yana döndü. "Lütfen bizimle gelin. Bay Lu zaten uzun zamandır seni bekliyor. ”

Uzun zamandır . . .

Bu lanet zenginler!

Bu durumda kaçmasının hiçbir yolu olmadığını düşünen Ye Zhen, iki korumayı geniş bir oturma odasına kadar takip etti. Tabii ki, Lu Beichuan o odada oturuyor ve başka biriyle sohbet ediyordu.

Diğer kişi Ye Zhen'in odaya girdiğini görür görmez, Lu Beichuan'ın elini sıkmak için elini uzattı ve gülümseyerek, "Bugün konuşmamızı burada bitirelim. Mutlu bir işbirliği için şimdiden tebrikler sunacağım. ”

Lu Beichuan hafifçe başını sallayarak sağ elini uzattı ve diğer tarafın elini sıktı.


Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin