"Pekala, bana söylemek istediğin şey neydi?"
Lu Shaoren, “Benden aramamı istediğiniz çocuğu buldum ve Lu ailesine geri dönmeyi kabul etti."
Masanın arkasındaki ofis masasında oturan Yaşlı Usta Lu, ne soğuk ne de kayıtsız bir bakışla baktı. "O gayri meşru çocuğun mu? O arıyor . . . ”
"Li Zhan. ”
“Doğru, şu Lin Zhan?”
"Aynen, o o. ”
Yaşlı Usta Lu alay etti. “Lu Beichuan artık uyanık. Başkasına gerek yok. Lu ailesi bir mağaza değil. Lu ailesine öylece kimseyi getirme. ”
Lu Shaoren arka dişlerini gıcırdattı ama Yaşlı Usta Lu'nun önünde itaatkar bir tavır sergilemesi gerekiyordu. “Ama onu araştırmamı isteyen sendin. Bir duraklamadan sonra, Lu Shaoren içini çekti ve devam etti, “Bu meselenin başlangıçta benim hatam olduğunu biliyorum, ama geçmişte, onu ve annesini gerçekten telafi etmek istedim. Ama o çocuk inatçı bir kişiliğe sahip ve ne olursa olsun beni babası olarak kabul etmiyor. Çok acı çekti. Annesi yakın zamanda öldü. Bilmediğim bir şeydi, ama şimdi bildiğime göre, parmağımı bile kıpırdatmadan nasıl bakabilirdim ki? O benim oğlum!”
"Senin oğlun?" Yaşlı Usta Lu ellerini bastonuna koydu ve alay etti, "Yalnızca bir oğlunuz var ve o da Lu Beichuan!"
Yaşlı Usta Lu, uygunluğa çok değer verirdi. Lu Shaoren'in sayısız sevgilisiyle olan gayri meşru çocuklarını asla tanımadı.
“Cahil ve beceriksiz olduğumu düşündüğünüzü biliyorum. Her şey benim hatam. O çocuk masum. O dışarıda acı çekerken öylece durup hiçbir şey yapamam. Ayrıca, Lu Beichuan'ın durumunu gördünüz. Doktor belinin altında ciddi bir hasar olduğunu söyledi. Bir daha asla ayağa kalkamayacak olması çok olası. Lu ailesinin işini yürütecek tekerlekli sandalyeli birini ister misin? Ayrıca, Lu Beichuan gibi ciddi yaralar aldıktan sonra uyanan ve bir süre komada kalan insanların sağlık üzerinde pek çok olumsuz etkisi olacağını biliyor musunuz?”
Yaşlı Usta Lu, bir elini diğerinin üzerine bastonunun üzerine koyuyordu. Hiçbir şey söylemedi.
Lu Shaoren, Yaşlı Usta Lu'nun düşüncelerini biliyordu. Yaşlı Usta Lu, tüm hayatı boyunca aile şirketi için çok çalışmıştı. Yaşlı Usta Lu'nun Lu Beichuan'a değer verdiğini söylemek yerine, Lu Beichuan'ın yeteneklerine değer verdiğini söylemek daha iyiydi.
"Kontrol ettim . Lin Zhan'ın yetenekleri zayıf değil. Çocukluğundan beri hep en iyiler arasında yer aldı ve ünlü bir okuldan mezun oldu. Lu Beichuan'a karşı kaybettiği hiçbir yönü yok. Bunu kendim için yaptığımı sanıyorsunuz ama ben bunu gerçekten ailemizin işi için yapıyorum. Seninle açık konuşacağım. Yeteneklerime dair net bir anlayışa sahibim ve Lu Beichuan hala iyileşme sürecinde. Görevleri devralacak biri olmalı. Ne düşünüyorsun?"
Yaşlı Usta Lu, alçak sesle, "Lu Beichuan'ın durumunu neden bu kadar iyi biliyorsun?" dedi.
“Babası olarak elbette sağlık durumunu önemsemeliyim. ”
Yaşlı Usta Lu alay etti, "Gerçekten umursar mısın?"
Oğlunu en iyi bir baba anladı, bu yüzden elbette Lu Shaoren'in gerçekte ne düşündüğünü biliyordu. Lu Beichuan'ın manipüle edilmesinin zor olacağını düşünüyordu, bu yüzden manipüle etmesi kolay birini geri getirmek istedi.
Ancak Lu Shaoren'in sözleri mantıklı geldi.
Lu Beichuan'ın fiziksel durumu iyi değildi. Lu Beichuan hala ailenin şirketini yönetebilse de, Lu Shaoren'in sözleri de yanlış değildi. Lu ailesinden sorumlu kişi tekerlekli sandalyede oturan biri olamazdı.
Lu Beichuan'ın kalıcı bir sakatlığı olmasaydı, bu en iyisi olurdu, ama değilse. . .
Yaşlı Usta Lu içini çekti. "Tamam git bu işle ilgilen. ”
Yaşlı Usta Lu'nun iç çekişini duyan Lu Shaoren, istediğini elde etmeye yakın olduğunu biliyordu. Yüzünde beliren duyguları kontrol etti ve sessizce, "Endişelenme. Bu konuyu iyi halledeceğim. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...