118. bölüm

1K 58 1
                                    

Peder Ye, Ye Zhen ve Lu Beichuan'ın 50. doğum günü ziyafeti için düğün mekanı olarak kullandıkları oteli seçmişti. Bunun kasıtlı mı yoksa sadece bir tesadüf mü olduğunu kim bilebilir? Lu'lar gibi tüm oteli rezerve edemezdi ama bir konferans salonu ayırtmayı göze alabilirdi ve yine de harcayacak parası vardı.

Peder Ye bir takım elbise giymişti. Yanında duran Anne Ye zarif bir şekilde giyinmişti ve muhteşem görünüyordu. Kapıda durup misafirleri karşılarken moralleri yüksekti.

Peder Ye, doğum günü ziyafetine iş dünyasının tanınmış isimleri de dahil olmak üzere birçok kişiyi davet etmişti. Bu ünlü konuklar, Peder Ye'nin tanıdıkları bile değildi, ancak Lu Beichuan'ın kayınpederi olduğu için davetini geri çeviremezlerdi.

Lu Beichuan da katılacağı için Peder Ye'ye yüz vermek zorunda kaldılar. Ayrıca, Lu Beichuan ile sohbet etme ve gelecekteki olası işbirlikleri için onunla iletişim bilgilerini paylaşma şansı bile bulabilirler.

Sonsuz insan akışı salonun girişinden geçerken. Peder Ye defalarca saatine baktı. Kaşlarını çatarak karısına aceleyle sordu: "Zhenzhen'i daha aradın mı? O ve Beichuan nerede?”

“Onu zaten bir saat önce aradım. Buraya yolda olduklarını söyledi. ”

“Bir saat önce, şimdi burada olmalılar. . . Bay . Chen. ” Peder Ye aniden yüzünü değiştirdi. Yaklaşan konuğa gülümseyerek, “Yoğun programınızdan katılmak için zaman ayırabilmeniz benim için onurdur. . . ”

Anne Ye, dönüp birini aramak için salona girmeden önce kocasına baktı.

Etrafa baktıktan sonra sonunda Ye Qing'i buldu. Büyük kızı bir köşede biriyle sıcak bir şekilde sohbet ediyordu.

Büyük kızını düzeltmek için Anne Ye'nin günlerce konuşması gerekti. Kederli Ye Qing sonunda ruhunu geri kazanmış ve kendini toparlamıştı. Ye Qing gülümsediğinde, bir çiçek kadar güzel görünüyordu. Eski haline geri dönmüş gibi görünüyordu.

"Qingqing, neden burada duruyorsun? Annen seni arıyordu. Anne Ye döndü ve Ye Qing'in de konuştuğu kadına baktı. Kadın uzun kırmızı bir elbise giyiyordu. Bir anda şaşkına döndü. "Sen. . . ”

Diğer kadının elini tutan Ye Qing, tanıtırken gülümsedi, “Anne, bu benim arkadaşım Bayan Shen. ”

Shen Weiyin, tokalaşmak için elini uzatırken gülümsedi. Doğal ve zarif bir şekilde selamladı, "Merhaba teyze, bana sadece Weiyin diyebilirsin. ”

Anne Ye refleks olarak Shen Weiyin'in uzattığı elini sıktı. Uzun bir süre düşündükten sonra nihayet gülümsedi ve “Seni neredeyse tanıyamıyordum. Weiyin, şahsen çok daha güzel görünüyorsun. ”

Shen'ler sıradan bir aile değildi. Ailesinin desteğiyle Shen Weiyin, suya dönen bir balık gibi eğlence çemberine girdi. Tüm yıl boyunca, her boyutta ekranlarda göründü. Popülaritesi o kadar yüksekti ki adı anında tanınacaktı. Onun bir ev ismi olduğunu söylemek abartı olmaz.

Ve çalışkandı ve düşük profilli biriydi. Oyunculukta çok yetenekliydi ve birçok yönetmen tarafından beğenildi. Eğlence çevresinde pek çok arkadaşı olan arkadaş canlısı bir insandı.

Shen Weiyin gülümsedi. Sahte bir alçakgönüllülük gösterisi sergilemedi. Bunun yerine, bu sözleri sık sık duyuyormuş gibi, Ye Ana'nın övgüsünü doğal olarak kabul etti.

"İçeri girdiğimde seni kapıda gördüm. Qingqing bana söylemeseydi, senin Qingqing'in ablası olduğunu düşünürdüm. ”

Anne Ye ağzını kapattı ve gülümsedi. “Ünlü bir yıldızın ağzı da çok tatlı. Bugün Qingqing'in babasının doğum günü. Geldiğinden beri burada iyi eğlenceler. Git kendine bir içki için yardım et. Qingqing ile konuşmam gerek. Lütfen bizi affedin. ”

Shen Weiyin hafifçe başını salladı. "Tamam teyze. ”

Anne Ye, Ye Qing'i yanına yaklaştırdı ve uzaklaşırken Shen Weiyin'e baktı.

Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin