Anne Lu, oğlunun evliliğinden en başından beri mutlu olmamıştı. Beichuan ve Ye Qing sosyal statüde uyumsuzlardı ve oğlunun karısı da çekingen ve korkaktı. Kendi fikirleri olmayan biriydi. Yaşlı Usta Lu bu evliliğin oğluna iyi şans getireceğini söylemeseydi, bu evliliği asla kabul etmezdi!
Üstelik bu ikisi zaten bir aydır evliydi ama Beichuan hala baygındı. Bu “şanslı evlilik”in hiç de etkili olmadığı belliydi!
Peder Lu'nun kaşları çatıldı. "Yeter, daha çok erken. Doktor şu anda yukarıda ve onu kontrol etmiyor mu?
Anne Lu bir an sessiz kaldı. Geliniyle konuşurken sesini alçalttı, “Ye Qing, önemi ne olursa olsun, Beichuan'ın tüm meselelerini hatırlaman gerekiyor. Herhangi bir sorun ortaya çıkarsa, derhal doktora ve bana haber vermelisiniz. Ayrıca profesyonel bakıcıdan tıbbi masaj teknikleri hakkında daha fazla bilgi edinmelisiniz. Er ya da geç, Beichuan uyanacak. Ona daha sık masaj yaptıysanız, gelecekteki iyileşme süresine yardımcı olacaktır. ”
Ye Zhen, Lu Anne'nin ona bu tür kelimeleri kaç kez söylediğini çoktan unutmuştu. Bu sözler bir kulağından girip diğerinden çıktı. "Tamam, hatırlayacağım. ”
"Önce yemek yiyelim. Peder Lu, Anne Lu'ya baktı, sonra Ye Zhen'e oturmasını işaret etti.
Ye Zhen, Lu Anne'nin yanına oturdu. Masanın karşısındaki genç adam ona esrarengiz bir gülümsemeyle baktı.
Bu uygunsuz genç adamın kaygan gözleri ve bakılması hoş olmayan bir yüzü vardı.
Lu Beichuan'ın babası Lu Shaoren iyi bir insan değildi. Evde bir karısı vardı ve diğer kadınlarla vakit geçiyordu. Sosyal statüde yükselmeye hevesli bir sürü gayri meşru oğlu vardı. Ama Lu Beichuan gibi meşru bir oğlu ve Yaşlı Usta Lu gibi bir babası olan Lu Shaoren, bu çocukları eve getirmeye cesaret edememişti.
Bir yıl önce, Lu Beichuan bir araba kazası geçirmişti. Hastane, Lu Beichuan'ın ciddi şekilde yaralandığına dair yazılı bir bildirim göndermişti. Lu Beichuan'ın hayatı kurtulmuş olsa da annesi bu haberi almanın şokundan neredeyse ölüyordu. Daha sonra, Lu Beichuan'a doktorlar tarafından koma teşhisi konduğunda, Peder Lu, sevgilisinden olan gayrimeşru oğlunu, bugün onun karşısında oturan genç adam Lu Beifan'ı eve getirdi.
Lu Beifan'ın bakış açısından, üvey kardeşi bilinçsizdi. Lu ailesi kadar nüfuzlu bir ailenin, ağır sorumlulukları üstlenecek bir halefine ihtiyacı vardı. Yaşlı Usta Lu'nun sadece gözlerini kapatıp onu bir yedek olarak kabul edebileceğini düşündü.
Ancak görünüşüne, mizacına ve genel beceriksizliğine bakılırsa, o sadece kendini kandıran bir aptaldı. Lu Ailesinin ikinci genç efendisi olarak tanınmak onun halefi olmakla aynı şey değildi.
Ye Zhen bu aileyle evlendiğinden beri, o dar gözler Ye Zhen'in vücudundan başka tarafa bakmamıştı.Ye Zhen'i arzuladı. Bir keresinde, Lu Beichuan'ın yatağının hemen önünde, Lu Beifan, Ye Zhen'e zorla sarıldı ve ona tatlım gibi yakışıksız sözler demişti. Neyse ki Lu Beichuan komadaydı ve hiçbir şey hissedemiyor veya duyamıyordu. Aksi takdirde, karısının ve üvey kardeşinin bu erotik sahneyi önünde bu kadar özgürce canlandırdığına tanık olsaydı, ölümüne öfkelenirdi.
Ancak romanda Lu Beichuan uyandıktan sonra bu ikinci genç efendinin sonu oldukça korkunçtu.
Lu Beifan'ın sınırlı zekasıyla, acımasız kötü adamla boy ölçüşemezdi.
Hizmetçi Ye Zhen'in kahvaltısını getirirken, hizmetçi Peder Lu'nun şöyle dediğini duydu: “Şirketin işine alışman için sana iki ay verdim. Şimdiye kadar bu görevi tamamlamış olmalısınız. Kahvaltıdan sonra benimle şirkete gel. Belli ki bu sözler Lu Beifan'a söylenmiş.
Lu Beifan sevinçle parladı. Lu Shaoren ile şirkete gidebilmek, onun resmi olarak oğlu olarak tanındığı ve şirketin halefi olmak için eğitim aldığının kabul edildiği anlamına geliyordu.
Heyecanını bastırdı. "Tamam baba. ”
Çevreyi gözlemleyen Ye Zhen, Anne Lu'nun titrediğini ancak tepkisini bastırmak için elinden geleni yaptığını gördü. Ye Zhen gözlerini indirdi.
Böyle bir halka açık sahnede, Lu Anne cömert olmak zorundaydı. Anlayış göstermesi ve Lu ailesinin ihtiyaçlarını dikkate alması gerekiyordu. Daha da önemlisi, kocasının itibarını korumak zorundaydı. Normal bir aileden gelen bir kadının aksine, kocasıyla gelininin ve kocasının gayri meşru oğlunun önünde tartışamazdı.
Zengin ve güçlü bir ailenin birçok sorunu vardı. Şu anda, Lu Beifan ölçülemeyecek kadar kendinden memnundu. Ancak, Lu Beichuan bir kez uyandığında, sadece Lu Beifan değil, Lu Shaoren bile Lu ailesinde bir yer tutamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomantizmAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...