161. bölüm

860 58 10
                                    

"Bana bunu kimin söylediği önemli değil. Umarım Bayan Ye, size ait olmayan bir şeyi ısrarla olması için zorlamazsınız. ”

Ye Zhen sözlerini hiç ciddiye almadı. Makası Shen Weiyin'in önünde salladı ve sonra gelişigüzel bir şekilde yere fırlattı. "Doğru . İnsanlar kendilerine ait olmayan bir şeyi ısrarla talep etmemelidir. Bayan Shen, bu mantığı anladığınıza göre, giydiğiniz elbiseyi değiştirmelisiniz. Sana ait değil. Elbise kirlendi ve atılması gerekiyor. ”

Bunu söyledikten sonra Ye Zhen, Shen Weiyin'in solgun yüzüne bakıp  odadan çıktı.

Dürüst olmak gerekirse, Shen Weiyin, Ye Zhen'in prestijli ailelerden gelen genç kadınlar hakkındaki izlenimini tamamen değiştirmişti.

Neyse ki, Shen Weiyin gibi nadir biriyle karşılaşmıştı.

Aşağıya indikten hemen sonra Lu Beichuan ona yaklaştı. Elini tutarak kulağına "Ne oldu?" diye fısıldadı.

"Bay Lu, bir sürü çürük hayranın var. Onlar da alışılmadık şekilde ısrarcılar. Birinden kurtuluyorum  diğeri çıkıyor. Bayan Lu olana kadar pes etmeyecekler.”

Lu Beichuan kaşlarını çattı. Yukarıya baktı ve Shen Weiyin'in odalarından çıktığını gördü. Gözleri hışımlandı.

"Anladım . Sıkı çalışman için teşekkür ederim . ”

Bunu söyledikten sonra Ye Zhen'in elini bıraktı ve Shen Weiyin'in yönüne doğru yürüdü. İkisi bir arada durup birkaç kelime alışverişinde bulunduktan sonra Shen Weiyin'in ifadesi dikkat çekici bir şekilde değişti. Bununla birlikte, diğer birçok misafirin görüş alanında olduğu için gülümsemeye devam etmesi gerekiyordu ve bu da zorla gülümsemesinin giderek daha çarpık görünmesine neden oldu.

Başka bir kadının kendini ilişkinize sokmaya çalışması önemli değil. Önemli olan kocanızın buna karşı tutumu.

Ye Zhen uzak bir mesafeden  baktı.  Şu an için Lu Beichuan için endişelenmesine gerek yoktu.

“Zhenzhen geri döndü. " Bayan  Lu arkasına baktı. "Weiyin nerede?"

Ye Zhen'in konuşmasını beklemeyen Lu Beichuan arkasından geldi ve bir kolunu Ye Zhen'in beline doladı. "Bayan Shen biraz rahatsız hissediyor. Eve erken gidiyor. ”

Bayan Lu buna biraz şaşırdı ama bir şey söylemedi. "Sorun yok . Beichuan, git Yaşlı Usta Shen'e konukseverliğimizi biraz ihmal ettiğimizi söyle, bu yüzden gücenmesin. ”

Lu Beichuan başını salladı ve Ye Zhen'in kulağına birkaç kelime fısıldadıktan sonra ana salona gitti.

O tarafta, Yaşlı Usta Shen hala Yaşlı Usta Lu ile mutlu bir şekilde sohbet ediyordu. Lu Beichuan'dan bu sözleri duyduktan sonra Yaşlı Usta Shen hemen ayağa kalktı.

Yaşlı Usta Lu kaşlarını çattı. "İhtiyar Shen, torununuz zaten 20'li yaşlarında. Hala onun için endişeleniyor musun?"

Yaşlı Usta Shen gülümsedi. "Ben hızlıca bir bakayım. "Hızla dışarı çıktı.

Yaşlı Usta Shen yaşlanıyordu. Lu Beichuan, onun sadece bastonunu destek olarak kullanarak sendelediğini görünce kendini rahat hissetmiyordu. Park alanına yürürken Yaşlı Usta Shen'i desteklemesi için bir hizmetçi yolladı.

Shen Weiyin şu anda arabada oturuyor ve somurtuyordu. Halkın onun hakkında çok iyi bir izlenimi vardı. Başkalarının gözünde prestijli bir aileden gelen ideal genç bayandı ve yabancıların önündeyken görgüsünden yoksun olamazdı.

Yaşlı Usta Shen arabaya bindi. Shen Weiyin'in gözlerinin açıkça kızardığını görünce, "Sorun ne? Değerli torunuma kim zorbalık etti?”

Shen Weiyin başını yana çevirdi ve bir gözyaşını sildi.  . "Önemli değil . ”

"Eğer önemli bir şey değilse, neden böylesin?!  Dedene söyle. Sana kim zorbalık etti? Lu Beichuan mı yoksa başka biri mi?!" Yaşlı Usta Shen bu sözleri söylerken çok etkileyiciydi.

Shen'lerin Lu'lar kadar çok aile üyesi yoktu. Son üç kuşakta her kuşakta sadece bir çocuk vardı. Shen Weiyin'in hiç kardeşi yoktu. Böylece Shen Weiyin, herkesin onun etrafında dönmesiyle büyümüştü. Gerçekten de ailesinin değerli sevgilisi olarak büyümüştü.

Shen Weiyin'in bakışı, acı çektiği belliydi.

Yaşlı Usta Shen nasıl anlamaz? İçini çekti. "Büyükbaban seni zor durumda bıraktı mı?"

Shen Weiyin sessiz kaldı.

“Büyükbaban bu meselenin seni gerçekten zor durumda bıraktığını biliyor. Bir kardeşin olsaydı, ailemiz bu noktaya gelmezdi. ”

Büyükbabasının kendini küçümseyen sözler söylediğini duyan Shen Weiyin, onu rahatlatmak için bir gülümseme topladı. "Dede merak etme. Bir yolunu bulacağım. ”

"Weiyin, büyükbaban olarak özür dilerim. Lu Beichuan şu anda Lu'ların başı olmasaydı, büyükbaban senden ona yaklaşmanı istemezdi. ”

Shen Weiyin derin bir nefes aldı. "Dede merak etme. Bu konuyu kesinlikle halledeceğim. ”

Yaşlı Usta Shen bastonunu kavradı. Sonunda ağır bir şekilde başını sallamadan önce biraz zaman aldı.

Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin