"Sana ne dediğimi gerçekten anlamıyor musun?" Ye Qing ağzından kaçırdı, "Bunların hepsi küçük kız kardeşim tarafından yapıldı. Doğuştan aşağılık kompleksi vardır. Çok utangaç. Birinden hoşlandığında, asla doğrudan itiraf etmeye cesaret edemezdi. Senden hoşlanıyor ama senin onu sevmeyeceğinden korkuyor. Size hiçbir şey bilmeyen genç ikiz olduğunu söylemeye cesaret edemedi, bu yüzden kendisini olağanüstü başarılara sahip popüler büyük ikizi olarak tanıttı!”
"Fakat . . . . hayıır! Bu mümkün olamaz! Bana yalan söylüyorsun . ”
"Bu konuda sana neden yalan söyleyeyim? Sana yalan söylemek gerekli mi? Bana inanmıyorsanız, gidin Ye Zhen'e sorun. Senden hoşlanıp hoşlanmadığını sor!”
Ye Qing'in sözleri, son birkaç yıldır Lin Zhan'ın gerçeklik algısını alt üst etmiş gibiydi. Boğucu bir ses çıkardı. Sanki bir şey boğazını tıkayıp konuşmasını engelliyordu. Bu deneyimlerin Ye Qing ile paylaştığı en değerli anıları olduğunu düşünmüştü, ancak ortaya çıktığı gibi yanılmıştı. Ye Zhen'le miydi?
"Fakat . . . Eğer bunları yapmadıysan, onları nasıl bildin?”
Ye Qing bir süre sessizce ona baktı ve sonunda "O. . . günlük tuttu. O günlüğe seninle ilgili her şeyi yazdı. O günlüğü okudum. ”
"Yani sen . . . ”
“Lin Zhan, şimdi bunun hakkında konuşmanın bir anlamı yok. Ye Zhen'e çok şey borçlu olduğumu biliyorum. Sen de dahil olmak üzere, ona borçlu olduğum her şeyi geri vermeye hazırım. ”
Lin Zhan güldü. "Beni ona geri verir misin? Beni başkalarına verebileceğin bir şey olarak mı görüyorsun?
"Onunla yaşadığın şeylerin muhtemelen bana aşık olmanda büyük bir rol oynadığını düşünüyorum. En azından onunla çıkmayı denemelisin. . . ”
Aniden, kapının dışından alçak, zengin, manyetik bir ses duyuldu, "Neden burada duruyorsun?"
Kapının dışında duran insanlar vardı!
Ye Qing çabucak konuşmayı bıraktı. Dışarıda neler olup bittiğini dinlemek için nefesini tuttu.
Ama çok geçti . Dışarıdan birisi banyonun kapısını iterek açtı.
Koridordaki ışık hemen banyoyu doldurdu. Lin Zhan'ın sırtı kapıya dönükken Ye Qing çoğunlukla gölgedeydi, bu yüzden figürü o kadar net görünmüyordu.
Banyonun dışında, Lu Beichuan, Ye Zhen'in yanında duruyordu. Lin Zhan ve Ye Qing'e bir bakış attı ve hoşnutsuz, alçak bir tonda, "Konuşmak istiyorsan, bu kadar sinsi olmaya gerek yok. Konuşmak için odanıza gidebilirsiniz. ”
Ye Qing ne demek istediğinden emin değildi. O tereddütle başını kaldırdı ve açıklamak üzereydi ama Lu Beichuan'ın kolunu Ye Zhen'in ince beline doladığını gördü.
Bakışları yumuşaktı ve samimi bir tonda, “Geç oldu. Dinlenmek için odamıza dönelim. ”
O anda Ye Qing, kendisinin ve Ye Zhen'in aynı tarz pijama giydiğini fark etti.
Lu Beichuan öyle görünüyordu. . . Ye Qing'i onunla karıştırdı.
Ama yanlış anlamayı düzelttiyse, Lin Zhan'la bu küçük banyoda neden yalnız kaldıklarını nasıl haklı çıkarabilirdi?
Ye Zhen aslında sadece gizlice dinliyordu. Lu Beichuan'ın burada kalıp onları birbiriyle karıştıracağını nasıl tahmin edebilirdi?
Sıradan ipek pijamalarına baktı. Pijama stili Ye Qing'in giydiğiyle aynıydı.
İnsanların ikisini loş ışıkta karıştırması kaçınılmazdı. Ama Ye Qing'e baktığında, Lu Beichuan'ın yanlış anlamasını hemen düzeltip bazı şeyleri açıklamayacağını söyleyebilirdi.
Ama sessiz kalırsa. . .
Lu Beichuan'ın kolunu beline dolayan Ye Zhen kaskatı kesildi.
Hareket etmeye cesaret edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...