Lu Beichuan, Ye Zhen'in elini tuttu ve biraz fazla soğuk olduğunu fark etti.Ye Zhen'in giyeceği bir ceket almak için odaya geri döndü.
“Daha sonra gidip annemi bulacağım ve ona açıkça açıklayacağım. Endişelenmene gerek yok. ”
Ye Zhen başını salladı.
Lu Beichuan ona hatırlatmaya devam etti, “Son zamanlarda hava soğuktu. Dışarı çıkma . Evde kalın ve sağlığınıza dikkat edin. Birkaç gün içinde hava düzelince seni dışarı çıkaracağım. ”
"Nereye gidiyorsun?"
Lu Beichuan alçak sesle, "Evlilik cüzdanımızı almaya. ”
Ye Zhen, iki ay önce Lu ailesiyle evlenmede Ye Qing'in yerini aldığında, Lu Beichuan komadaydı, bu yüzden her iki tarafın da hazır bulunmasını gerektiren evlilik cüzdanını almalarının bir yolu yoktu.
"İyiyim . Henüz bir aylık hamileyim. O kadar ciddi değil. ”
"Hayır, bu konuda beni dinle. ” Lu Beichuan saate baktı. "Birazdan ofise gitmem gerekiyor. Evde kalın ve dinlenin. Bir şey olursa beni ara. ”
"Tamam, anladım. ”
“Ye Zhen ah, doktorlar daha sonra muayene için gelecekler. Endişelenmene gerek yok, onlar. . . ”Oturma odasından gelirken Lu Hanım'ın yüzü karşısında bir gülümseme belirdi.
Lu Beichuan ayağa kalktı. "Anne, seninle konuşmam gereken bir şey var. ”
“Tabii, bunu daha sonra konuşabiliriz. Önce işe git. Döndükten sonra konuşabiliriz. ” Bunu söyledikten sonra, Lu Beichuan'ı dolaştı ve hizmetçilere söylemek için mutfağa girdi. “Hamile bir kadın için uygun olacak bazı atıştırmalıklar yapın. Ye Zhen ah, yemek istediğin bir şey var mı?"
” . . . Özellikle yemek istediğim bir şey yok. ”
“Evde biraz ekşi ve baharatlı yiyecekler hazırlayalım. Ayrıca bundan sonra tüm öğünler mümkün olduğunca hafif olmalıdır. Hamile bir kadın için ne pişireceğinizi bilmelisiniz. ”
Mutfaktaki iki şeften biri çabucak, “Hanımefendi, merak etmeyin. Ne yapacağımızı biliyoruz. ”
hanımefendi Lu başını salladı.
Şeflere talimat vermeyi bitirdikten sonra Ye Zhen'e, "Ye Zhen ah, ne yemek istersen şeflere söyle. Artık Lu ailesinin bir üyesisiniz. İstediğini yapabilirsin . Anlıyor musunuz?"
Ye Zhen gülümsedi ve başını salladı. "Tamam anne teşekkür ederim. ”
"Teşekküre gerek yok . ” Aniden bir şey hatırlayan bayan Lu endişeyle Lu Beichuan'a baktı ve "Ye Zhen'i kapsamlı bir muayene için hastaneye götürdünüz mü?" Diye sordu.
Lu Beichuan konuşmak üzereyken, Anne Lu cevabını beklemedi.
"Boş ver, sana güvenemem. Ye Zhen, daha sonra seninle hastaneye gideceğim, böylece kapsamlı bir muayene yaptırabilirsin. " Bayan Lu içini çekti, telefonunu aldı ve ona baktı. "Hayır, bu olmaz. Meteoroloji bugün yağmur yağacağını söyledi. Eski plana geri döneceğim ve doktorların buraya gelmesini sağlayacağım ve burada bekleyeceğiz. ”
Lu Beichuan sessizce orada durdu.
"İşe git . Burada durup yoluma çıkma!" Bayan Lu, Ye Zhen'in önünde durdu ve Lu Beichuan'ı yana itti.
Lu Beichuan annesinin onu kenara itmesine izin verdi.
Ye Zhen ona bakmak için başını kaldırdı. Göz kırptı. “CEO Lu, işe gitmelisin. ”
Lu Beichuan ona derinden baktı. Bakışları karardı ve aniden eğilip onu kuşatıyor ve cezalandırıyormuş gibi öptü.
Yandaki hizmetçi bağırdı ve arkasını döndü. Utangaç, hizmetçinin tüm yüzü kızardı.
Ye Zhen de Lu Beichuan'ın ani öpücüğünden dolayı kızardı. Biraz sızlandıktan sonra Lu Beichuan sonunda gitmesine izin verdi.
"Ne yapıyorsun?!"
“Bana CEO Lu demenize izin yok. ”
Ye Zhen küçümseyerek dudaklarını sildi ve öfkeyle sessizce ona baktı.
"Hmm?" Lu Beichuan usulca tehdit etti.
"Anladım!"
"Öyleyse bana nasıl hitap etmelisin?"
Ye Zhen, sorusunu başka bir soruyla yanıtladı, “Ne?”
Lu Beichuan alçak sesle, "Bana kocam deyin. ”
Ye Zhen dudağını büktü. Yan taraftaki utanmış hizmetçiye bakarak Lu Beichuan'ı itti ve mükemmel bir şekilde "Tamam, anladım. Acele et, işe git artık evde oyalanma daha fazla. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...