90. bölüm

1.4K 88 6
                                    

Peder Ye ileri geri yürüdü. İç çekmeyi durduramadı. Ara sıra bir haber umuduyla telefonuna bakardı.

Bir süre bekledikten sonra telefonunun zil sesi geldi. Canlanan Ye Qing, telefonuna bakmak için aldı ve yüzündeki mutluluk aniden kayboldu. Sonunda aramayı kabul etmeden önce telefon birkaç kez çaldı.

Telefon görüşmesinin diğer tarafında, Lin Zhan'ın sesi zayıf ve biraz yalvarır gibi geliyordu, “Qingqing, benimle ayrıl. Lu Beichuan seni hiç sevmiyor. ”

Ye Qing başını salladı. Sesi kararlıydı, “Hayır, anlamıyorsun. gidemem. ”

Lin Zhan ile nasıl gidebilirdi?

Zaten bir ömür boyu sıradanlığı deneyimlemişti. Geçim derdiyle bir ömür daha yaşamak zorunda kalsaydı, delirirdi!

Lin Zhan hayal kırıklığıyla iç çekti. “Ye Qing, benden ayrıldığını söyledin çünkü Ye Zhen'i Lu ailesinde evlenmek için senin yerini alarak yanlış yapamazdın. Ama şu anda, Lu Beichuan'ın sevdiği kişi Ye Zhen. Ye Zhen açıkça kötü muamele görmüyor, o halde neden Lu Beichuan ile birlikte olmakta ısrar ediyorsun?”

Ye Qing sessiz kaldı.

Lin Zhan sessizce güldü. “Lu Beichuan kadar iyi olmadığım için mi?”

Ye Qing'in sesi sakindi. "Madem biliyorsun, neden bana soruyorsun?"

"Kabul ediyor musun?"

“Lin Zhan, bana istediğimi veremezsin. ”

Lin Zhan boş boş güldü. Damlayan kan, düşen gözyaşlarına karıştı. "Ama sana sahip olduğum her şeyi verebilirim. ”

"Bana verebileceğin şey benim istediğim şey değil. ” Ye Qing ifadesiz bir şekilde, “Hadi burada bitirelim. Beni bir daha arama. ”

Bunu söyledikten sonra, Ye Qing aniden bir şey sordu, “Ye Zhen'i gönderiyordun. Şimdi gitti mi?"

Telefonun diğer ucundan bir iç çekiş geldi. "hayır . Lu Beichuan onu götürdü. ”

Ye Qing anında öfkelendi. "Lu Beichuan'ın onu götürmesine nasıl izin verirsin? Ye Zhen'i göndereceğine dair bana söz vermemiş miydin?"

Ancak, diğer uçta yalnızca bağlantısı kesilmiş bir sinyalin sesi vardı.

Diğer tarafta, Lin Zhan telefon görüşmesini çoktan bitirmişti. Yüzünde ve elinde benekli kan vardı. Telefonunun ekranı çatlamıştı. Duvara yaslandı ve sessizce tavan döşemelerine baktı. Ekran parçaları avucuna batıyordu ama o acıdan tamamen habersizdi.

Birdenbire biraz saçmaladığını hissetti.

Hiçbir şeye sahip olmamaktan tüm dünyayı avucunun içinde tutmaya gitmişti. Ve şimdi, hiçbir şeye sahip olmamaya geri döndü.

Tanrı gerçekten çok acımasızdı.

Diğer insanların aksine, ona her şey doğumda verilmedi.

Lin Zhan kendi kendine güldü. Kırık telefonunu doğru bir şekilde çöp kutusuna attı, ardından destek için duvara tutunarak depodan tökezleyerek çıktı.

Ye Qing telefonunu bıraktı ama elleri titremeye devam etti.

O ve Lin Zhan'ın ilişkisi bu yaşamda tamamen kopmuştu. Uzlaşma ihtimali yoktu.

Bekle hayır! Lin Zhan ile aralarını nasıl bozabilirdi? Lu Beichuan, Ye Zhen ile buraya geri dönüyordu. Lin Zhan'dan nasıl ayrılabilir?!

Onu aramaya çalıştı ama açmadı.

Şiddetli bir kriz duygusu aniden kalbini ele geçirdi.

Yelkovan, sonunda kapının yanında düzensiz ayak sesleri duymadan önce saatin etrafında döndü.


Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin