Son zamanlarda, Ye Zhen her zaman rahat hissetmekte zorlandı. Elleri ve ayakları üşümeye eğilimliydi ve onları ısıtmak zordu. Havaalanı bekleme alanında bu kadar uzun süre kaldıktan sonra, uzuvları tüm sıcaklığını kaybetmiş gibi hissetti. Battaniye tam zamanında geldi.
Ye Zhen içini çekti. Battaniyeyi kaderine boyun eğiyormuş gibi kabul etti. Soğuyan vücudu yavaş yavaş ısındı.
Lu ailesinin villasına varmaları uzun sürmedi.
Lu Beichuan arabayı terk ederek liderliği aldı. Ye Zhen onu takip etti ve isteksizce ve yavaşça Lu ailesinin villasına girdi.
Anne Lu şu anda oturma odasında yaşlı uşakla bir şeyler tartışıyordu.
Ayak seslerini duyan yaşlı uşak kapıya doğru baktı. Kapıdaki manzarayı görünce, duygusal olarak etkilendi. Gözlerinde yaşlar belirdi. "Genç efendi . . . ”
Uzun yıllardır ona bakan yaşlı uşakla karşı karşıya kalan Lu Beichuan'ın ifadesi biraz yumuşadı, “Xiao Amca. ”
“Beiçuan!” Anne Lu, önünde duran Lu Beichuan'a baktı. Ona yukarıdan aşağıya bakmaya devam etti. Gözleri inanılmaz bir heyecanla doluydu. "Sen . . . ayağa kalkabilir misin?"
Lu Beichuan hafifçe başını salladı. “Hepsi William sayesinde. ”
Anne Lu, Lu Beichuan'ın araba kazasından bu yana bir ömür boyu endişelenmeye değerdi. Lu Beichuan'ın bir trafik kazası geçirdiğini ilk öğrendiğinde, onun iyi olacağını ummuştu. Bilincini kaybettiğinde, uyanacağını ummuştu. Uyandıktan sonra, tekrar ayağa kalkabileceğini umuyordu. Artık ayağa kalkabildiğine göre, Anne Lu'nun vücudundaki ağır bir yük kaldırılmış gibi hissetti.
Sanki hayatına tutunuyormuş gibi Lu Beichuan'a sarıldı.
"Seni Yumurcak . . . anneni erkenden mezara kadar endişelendireceksin!” Anne Lu uzun süre ağladı. Yanındaki yaşlı uşak da gözyaşlarını siliyordu. Yeterince ağladıktan sonra sonunda gözyaşlarını sildi ve Ye Zhen'i çağırdı. “Qingqing, buraya gel. ”
Ye Zhen kenarda duruyordu ve son derece endişeli hissediyordu.
Bugünlerde, Anne Lu'nun gelinine olan sevgisi, onun değerli bir şans tılsımı gibi olduğu bir noktaya ulaşmıştı. Bayan Ye aileleriyle evlendikten kısa bir süre sonra, oğlu komadan uyanmıştı. Gelinin bakımıyla sadece birkaç gün sonra, oğlu tekerlekli sandalyesinden ayağa kalkabildi. Anne Lu, falcının daha önce söylediği sözleri açıkça hatırladı. Gelini iyi bir talihle kutsanmıştı!
"O Ye Qing değil," Lu Beichuan hafifçe açıkladı, "Adı Ye Zhen. O, Ye Qing'in küçük ikiz kardeşi. ”
"Küçük ikiz kardeş mi? Ye Qing'in bir . . . Lu Anne konuşmasını bitiremeden Ye Qing aşağı inmişti. Hoş bir şekilde şaşırmış bakışları Lu Beichuan'dan Ye Zhen'in figürüne gittiğinde, inanılmaz bir şoka dönüştü.
"Evet. . . Ye Zhen?"
Lu Beichuan, Ye Qing'e baktığında yüzünde hiçbir iyi niyet yoktu. "Benden küçük kız kardeşini bulmana yardım etmemi istemedin mi?"
Ye Qing'in ifadesi sertleşti. “Onu bu kadar çabuk bulacağını beklemiyordum. . . Teşekkürler . ”
Lu Beichuan derinden Ye Zhen'e baktı. "Sadece yapmam gerekeni yapıyorum. ”
Ye Qing'in yüzü solgundu. Zoraki bir gülümsemeyle dudaklarının kenarlarını yukarı çekerken gözleri Ye Zhen'in üzerindeydi. Ye Zhen'in elini tutarak, “Zhenzhen, hadi yukarı çıkalım ve sohbet edelim. ”
Ye Zhen, Ye Qing'in onunla ne tartışmak istediğini biliyordu. Her neyse, Ye Qing buraya geri döndüğünü görmek için endişeliydi.
Anne Lu çok iyi bir ruh halindeydi. Yabancı bir şey söylemedi, “Tabii, kız kardeşinle iyi sohbet et. ”
Ye Qing, Ye Zhen'i yukarı odasına çekerken gülümsemesini yüzünde tuttu. Kapıyı kilitledikten sonra arkasını döndü ve Ye Zhen'i eleştirmeye başladı, "Ye Zhen, nasıl geri gelebilirsin?!"
Ye Zhen reddetmek için ağzını açtı ama Ye Qing öfkeden patladı ve ona cevap vermesine fırsat vermedi. Ye Zhen'in burada görünmesi, onun tüm mantığını kaybetmesine neden olmuştu. Her şeyi kaybetme korkusu zihnine yayıldı.
"Pişman mısın? Hanım Lu statüsünden vazgeçtiğinize pişman oldunuz mu? , yani buraya geri geldin ve değiştirmek mi istiyorsun? Ye Zhen, seni uyarıyorum. Bu dik kafalı düşüncelere sahip olmaya cesaret etme. Hanım Lu konumu başından beri bana aitti! Sana ait olmayan bir şeye göz dikmeye cüret etme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomantizmAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...