62. bölüm

1.7K 122 6
                                    

Ye Zhen, koşuşturmayla geçen yorucu gününe rağmen dinlendirici bir uyku çektiği için ertesi sabah dinlenmiş hissederek uyanırken, Ye Qing ve Lin Zhan fazla uyuyamayacaktı.

Lu Beichuan'ın yanlış anlamasını düzeltirse onun için iyi olmayacağından, Ye Qing sadece Ye Zhen gibi davranabilir ve uyumak için misafir odasına gidebilirdi. Bütün gece fırladıve döndü. Lu Beichuan'ın niyetinin ne olduğunu anlayamadı.

Buraya geldiğinden beri, Lu Beichuan ona soğuk bir kayıtsızlıkla davranmıştı. Onunla aynı odada uyumasına bile izin vermezdi. Lu Beichuan'ın hormonal bir bozukluktan muzdarip olduğunu düşündüğü birçok zaman oldu. Yoksa onu nasıl bu kadar kolay görmezden gelebilirdi?

Ama o zaman neden kolunu Ye Zhen'in beline sarmıştı?

Ona nazik bir bakışla bakmış ve onunla yumuşak bir tonda konuşmuştu. Onun bu yönünü daha önce hiç görmemişti.

Ye Zhen gibi davranarak harika bir iş çıkarmıştı. İster kişiliğini ister alışkanlıklarını taklit ediyor olsun, oyunculuğunda hiçbir kusur yoktu. Öyleyse neden Lu Beichuan'ın ona ve Ye Zhen'e tamamen farklı davrandığını hissetti?

Ye Qing bunu bir gece düşündü ama bir türlü çözemedi.

Benzer şekilde, odası Ye Qing'in misafir odasıyla aynı duvarı paylaşan Lin Zhan da uyuyamadı.

Ye Qing'in sözleri onun dünya görüşünü alt üst etmişti.

Yirmiden fazla aşk mektubu yazan kişi Ye Qing değildi. Restoranda onunla birlikte çalışan ve iş yerinde bayılınca onu hastaneye götüren kişi de o değildi. Ve yorulmadan annesine bakan kişi kesinlikle o değildi.

Bunlar Lin Zhan'ın en değerli anılarıydı ve yavaş yavaş Ye Qing'e aşık olmasının nedeni buydu. Ama şimdi, o anılarda Ye Qing olmadığını öğrenmişti. Bir başkasıydı.

O aşk mektuplarındaki zarif el yazısını ve onun aşkını utangaç bir şekilde yazarak itiraf etmesini seviyordu. O mektupları yazarken neredeyse kızaran yüzünü hayal edebiliyordu.

Lokantada birlikte çalıştıklarında onun ne kadar iyi kalpli olduğunu ve annesini nasıl dikkatle aldığını hatırladı. O değerli hatıralarda, ona karşı her zaman gülen bir yüz vardı.

Ama şimdi, Ye Qing ona her şeyi yanlış anladığını söylemişti.

Hayatının geri kalanında bakacağına söz verdiği kız, aslında bunca zamandır görmezden geldiği kız mıydı?

Gözden kaçırmayı seçtiği bazı detayların artık şüpheli olduğu açıkça görülüyordu.

Örneğin, Ye Zhen'in Ye Qing'e bir hediye teslim etmesi.

Ye ebeveynlerinin şüphelenmesini önlemek için, her iki kız kardeş de Ye Qing ile randevusu olduğunda dışarı çıkarlardı. Randevuları bittikten sonra Ye Zhen, Ye Qing ile eve dönecekti.

Sonunda, ona ve Ye Qing'e yardım etmek için, Ye Zhen sadece onların kaçmalarına yardım etmek için bir plan yapmakla kalmadı, Ye Qing'in komadaki biriyle evlenmedeki yerini aldı.

Ye Zhen'in o zamanlar gülümsediğini ve ona baktığını bile fark etmediğinde ne kadar üzgün hissettiğini düşünmek istemedi.

Lin Zhan, kalbine bir bıçak saplanmış gibi hissetti.

Çok iyi kalpli bir kızdı ve onun tarafından defalarca görmezden gelinmiş ve duygusal olarak incinmişti.

Bu gece kendine aynı soruyu sormaya devam etti. Ye Qing'i Ye Zhen ile nasıl karıştırabilirdi?

***

Ye Zhen canlanmış hissederek uyandıktan sonra, bir hizmetçinin getirdiği kıyafetleri giydi ve aşağı inmek için merdivenlere yöneldi. Kendi odalarından çıkarken Ye Qing ve Lin Zhan'a rastladı. İkisinin de gözleri kan çanağıydı.

Lu'nun evinden kimsenin olmadığını gören Ye Qing, Ye Zhen'in konuşmasını beklemedi. Ye Zhen'i kendisine yaklaştırdı ve fısıldadı, "Giysilerimizi değiştirelim. ”

Ye Qing, tek yumurta ikizi oldukları ve insanların birbirlerinden ayırt edebilmelerinin tek yolunun kıyafetleri olduğu için, sadece kıyafetlerini değiştirerek kimliklerini kolayca değiştirebileceklerini hissetti.

"Tamam . ”

Arkalarında sessizce duran Lin Zhan'ın bakışları Ye Zhen'e çevrildi. Sanki söylemek istediği binlerce kelime varmış gibi görünüyordu ama nereden başlayacağını bilmiyordu. Yumruklarını birkaç kez sıktı ve açtı. Sonunda, sonunda seslendi, “……Ye Zhen. ”

Ye Zhen'e, Ye Qing'in dün söylediği sözlerin doğru olup olmadığını sormak istedi.

Doğru olsun ya da olmasın, cevabı doğrudan Ye Zhen'den duymak istiyordu.

Lin Zhan'ın sesini duyan Ye Qing döndü ve ona baktı. "Ne söylemek istiyorsan buradan ayrıldıktan sonra söyle!" diye tısladı.

Lin Zhan'ın yüzü dondu. Yüzüne inanamaz bir ifade yayıldı.


Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin