Bayan Ye'yi gördüğünde Anne Ye'nin ağzında kötü bir tat bıraktı. Lu, Ye Zhen'in elini tutuyor. Haksızlığa uğrayan büyük kızına bakarak, Ye Qing'in elinin arkasını rahatlatıcı bir şekilde okşadı. "Bayan Lu, Qingqing ile konuşmam gereken bir şey var. Düğünle ilgili kararları kocam verebilir.
"Elbette, hiç sorun değil . ”
Anne Ye, Ye Zhen'e bir odaya kadar onu takip etmesini işaret etti. Kapı kapandıktan hemen sonra, Anne Ye sabırsızca sorgulamaya başladı. "Ye Zhen, senin sorunun ne? Yurtdışına gidecektin herhalde. Neden bize söylemeden Lu'lara döndün?"
Ye Zhen, Ye Qing'in Anne Ye'ye ne söylediğini bilmiyordu, ama bu noktada saklaması gereken hiçbir şey yoktu.
“Beni oraya geri getiren Lu Beichuan'dı. Onunla evlenirken ablasının yerini aldığımı zaten biliyor, bu yüzden onun önünde rol yapmanın bir anlamı yok. ”
"O biliyor mu?" Anne Ye kaşlarını çattı. "Nasıl öğrendi?"
Ye Zhen utangaç bir şekilde cevap verdi, “Nasıl öğrendiğini nasıl bilebilirim? Sadece bu değil, aynı zamanda geri dönmeye çalıştığımızı da biliyor ve son birkaç gündür Lu ailesinin villasında kalan ablamı da biliyor. ”
"Bu . . . Sonra . . . Ne . . . . “Uzun bir süre boyunca, Anne Ye tutarlı bir düşünce ifade edemedi.
Zaten her şeyi bilseydi, Qingqing'i hala resmi olarak Lu ailesiyle evlenebilecek miydi?
Ye Zhen ona baktı ve içini çekti. "Artık bu konuda yapabileceğimiz bir şey yok. Ayrıca, gerçek er ya da geç ortaya çıkacaktı. Lu Beichuan zaten gerçeği bildiğinden, herkes sonunda hakkında bilgi sahibi olacak. Daha sonra itiraf etmeyi zorlaştırmak yerine, neden şimdi dürüst olmuyoruz? Her şey ortaya çıktığında, tartışabiliriz ve belki . . . ”
Odaya yeni giren Ye Qing, Ye Zhen'in sözlerini duydu ve kalbinde bastırılması zor bir öfke yükseldi.
Yanlış tahmin etmemişti!
"Biliyordum! En başından beri bu düşünceyi taşıyorsun! Lu Hanımın statüsünü vermek gibi bir niyetiniz hiç olmadı. Yüzüme karşı yurtdışına gitmek istediğine dair yalan söyledin, sonra arkamdan Lu Beichuan'a gerçeği söyledin ve seni Lu'lara geri götürmesi için havaalanına gitmesini sağladın. Gerçekten bunu yaparak rahat edebileceğini mi sanıyorsun?”
Ye Qing, Ye Zhen'i işaret etti ve öfkeyle, "Ye Zhen, Lu Beichuan ile evlenenin ben Ye Qing olduğunu herkes biliyor. Konumumu gasp etmeye nasıl cüret edersin?!"
“Ye Zhen, söyle bana, ablan doğru mu söylüyor?”
Bazı insanlar için kalpleri taraflıydı, bu yüzden elbette sözleri ve eylemleri de taraflı olurdu.
Ye Zhen soğuk bir şekilde anne ve kızı çiftine baktı. Kendilerini haklı çıkaran öfkeyle parlıyorlardı. “Abla, gerçeği çarpıtmayı bırak. Ben senin pozisyonunu gasp etmedim. Sırf sen o pozisyonu istemediğin için senin yerini aldım. Ve şimdi bu durumda olduğumuza göre, tüm suçu bana yüklemeye çalışıyorsun. ”
"Tamam, kabul edeceğim. Daha önce yanılmışım. Lin Zhan ile kaçmamalıydım. O zamanlar, sevdiği kişinin sen olduğunu bilmiyordum. Artık bildiğime göre, artık onunla olamam. ” Ye Qing ağlamaklı bir şekilde Ye Zhen'e baktı. “Bunca zaman, seni düşündüm, peki ya sen? Beni hiç düşündün mü?"
Ye Qing'in sözlerini duyan Anne Ye biraz şaşırdı. "Ne? Lin Zhan, Ye Zhen'den hoşlanıyor mu?"
Ye Qing başını salladı. "Bu yüzden onunla olamam. Zhenzhen, Lin Zhan'ı her zaman sevmedin mi? Şimdi ona seni geri veriyorum, sen de Lu Beichuan'ı bana vererek aynısını yapabilir misin?"
Ye Qing, Ye Zhen'in Lin Zhan'ı her zaman sevdiğini biliyordu. Bunu Ye Zhen'in Lin Zhan'a nasıl baktığından görebiliyordu.
Geçmişte, Ye Zhen'in Lin Zhan'ın sevgisini ve bakımını elde ettiği için onu kıskanmasından zevk almıştı. Lin Zhan, Ye Zhen'e itiraf ettiği sürece, Ye Zhen'in Lin Zhan ile tereddüt etmeden ayrılacağına inanıyordu.
Ye Qing'i dinledikten sonra Ye Zhen kaşlarını hafifçe çattı. "Sana aşık değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...