"O benim babam. Bencil çıkarlar için kendi oğlunu öldürmeye kalkışacağı haberlerinin yayılmasına izin veremem. ”
Ye Zhen bu sözlerin soğukluğu karşısında nefesini tuttu. Sonunda bir soru sordu, “Yani. . . Yani baban hak ettiğini alıyor ve sen hukuka ve mantığa aykırı hareket etmedin mi? Babana komplo kurmadın mı?"
Lu Beichuan'ın kaşları derinden çatıldı. Şaşkınlıkla Ye Zhen'e baktı. Yabancıların onun masumiyetine inanmaması umurunda değildi. Ama nasıl olur da yatağını paylaşan biri ona da inanmaz?
"Bu dedikoduyu nereden duydun?" Öfkesini bastırdı. Ye Zhen'e bakarak, her kelimeyi dikkatlice söyledi, “Ben asla yasa dışı bir şey yapmadım!”
Lu Beichuan gerçekten inanılmaz hissetti. Ye Zhen neden onu kanunsuz ve vicdansız biri olarak gördü?
Lu Beichuan, trafik kazasından önce geleneksel anlamda iyi bir insan olmamasına rağmen, yasaların çizgisini hiçbir zaman cahilce aşmadığını biliyordu. En fazla, yasanın gri alanlarındaki işlerde hileler kullanırdı. Neredeyse bir yıldır komadaydı ve sadece bir aydır uyanıktı. Ye Zhen, ailesinin işinin kontrolünü ele geçirmek için babasına tuzak kuracağı sonucuna varmasına neden olan dedikoduları nereden duymuştu?
Lu Beichuan'ın sorgulaması ve ciddi öfkesiyle karşı karşıya kalan Ye Zhen, vicdan azabı nedeniyle başını çevirdi ve beceriksizce gülümsedi. Tamam, tamam, Lu Beichuan'ın Lu Shaoren'a komplo kurduğuna dair hiçbir kanıt yoktu.
Lu Beichuan'ın romanda yaptığı ahlaksız şeylere dayanarak Lu Beichuan'ın ahlakını ve kişiliğini çıkarmış gibi görünüyordu.
Lu Shaoren'in hapse girmesinin gerçek nedeni romanda yazılmamıştı. Bu, şu anki Lu Beichuan'ın romanın ikinci bölümündeki kötü karakter kadar kötü olmadığı anlamına mı geliyordu?
Lu Beichuan'ın neden bu kadar çok kötü şey yaptığına gelince. . .
Ye Zhen karnını sıkıca kapattı. Çünkü karnındaki küçük velet babasına kötü planlar ve fikirler önerecekti! Bu kötü fidan!
Ye Zhen sessiz kaldı.
Bir süre sonra nihayet Lu Beichuan'a, "Üzgünüm, seni yanlış anladım. ”
Lu Beichuan da yumuşak bir sesle cevap vermeden önce bir süre sessiz kaldı, “Bir dahaki sefere dedikodu dinlemeyin. ”
Ye Zhen başını salladı. Ciddi bir ifadeyle pencereden dışarı baktı.
Her zaman olay örgüsü değişse bile karakterlerin sonlarının değişmesinin imkansız olduğuna inanmıştı.
Ancak bunun nedeni yalnızca ilk izlenimin en güçlü olmasıydı ve bu yüzden çok önyargılıydı. Belki de daha geniş bir bakış açısına sahip olabilseydi ve kendini romanın konusuyla sınırlamasaydı, şu anki durumu farklı olurdu.
Ye Zhen aniden başını çevirdi ve sordu, "Neden benimle evlenmekte ısrar ediyorsun? Hamile olduğum için mi?"
Çok fazla sevgisiz evlilik görmüştü. İki kişilik bir araya gelebilseydi, vasat ve sıradan bir evlilik hayatı için bu yeterliydi. Ancak, uyumsuz kişiliklere sahip insanlar birlikte olmakta ısrar ederse, ilişkilerinin kısa süreli olması kaçınılmazdı.
Bir çocuk bir evliliği bir arada tutamazdı.
Lu Beichuan, "Bana bir şans vermeye istekliysen," dedi, "Sana tatmin edici bir cevap vereceğim. ”
***
Davetlileri iş ortakları, devlet yetkilileri ve çalışanları, yakın akrabaları olan Lu Beichuan'ın geride bırakmasından sonra birçok kişi bu konu hakkında sohbet ediyordu.
"Neler oluyor? Evlenmiyorlar mı?”
"CEO Lu, ayrılmadan önce tek bir açıklama bile yapmadan bizi burada bırakarak ne demek istiyor?"
“O kızın, CEO Lu komaya girdikten sonra Yaşlı Usta Lu tarafından Lu ailesinin evine getirildiğini duydum. Evlilik, torununa iyi şanslar getirmek içindi. CEO Lu vazgeçiyor olabilir mi? Yaşlı Usta Lu'nun ifadesi iyi görünmüyor. Bu evliliğin geleceği muhtemelen belirsizdir. ”
Her iki taraftaki sonsuz fısıltı akışı yükselen bir dalga gibiydi. Bu şartlar altında, hiç kimse birkaç soru sormaktan kendini alamazdı. Sohbetlere daha fazla insan katıldıkça, birleşik ses seviyesi giderek yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...