19. bölüm

1.9K 141 2
                                    

lu Beichuan'ın yüzünde herhangi bir endişe belirtisi yoktu. İfadesiz bir şekilde başını salladı.

William, Lu Beichuan'ın umursamaz ifadesini gördüğünde kaşlarını çatmaktan kendini alamadı. Kapının sıkıca kapanıp kapanmadığını kontrol ettikten sonra sesini alçalttı ve “Uyanmadan önce vücudun tamamen iyileşene kadar beklemen konusunda hemfikir değil miydik? Sana sabırlı olmanı ve yarım ay beklemeni söylemiştim. Neden bugün aniden bunu yaptın? Tamamen hazırlıksız yakalandım!”

“Kendine bak, hala yarı felçlisin. Uyansan bile, ne yapabilirsin? Ama baban farklı. Yarım ay babanızın şirketi tekeline alması için yeterli bir süre olacak. ”

Bu noktaya kadar konuştuktan sonra, William öfkesini kontrol edemedi; köpürerek gitti. “Bu, istemeden düşmanı uyarmaktır! Geçen yarım yılın düzenlemeleri boşa gidecek!”

Lu Beichuan ne yalanladı ne de bir şey söyledi. Bileğindeki sığ işaretleri nazikçe okşadı. William, Lu Beichuan'ın hissettiği güveni anlayamadı. Onun için zafer onun elindeydi.

"Sizi anlayamıyorum çocuklar. Bir baba ve oğul nasıl para ve güç için birbirlerini öldürmeye istekli olabilir?!”

Lu Beichuan kayıtsızca ona baktı. Hatasına dikkat çekti, “Karşılıklı olarak birbirimizi öldürmeye çalışmıyoruz. O araba kazasında benim olmamı planladı. Henüz ona bir şey yapmadım. ”

William dişlerini gıcırdatarak, "Er ya da geç karşılık vereceksin! En ufak bir şikayetin intikamını alacak türden birisin. Sırf İngiltere'de okurken bir keresinde benim için rakibimi yendin diye, şimdi her dediğini yapmamı bekliyorsun. ”

Lu Beichuan gülümsedi. "Madem sonunda misilleme yapacağımı biliyorsun, neden bana neden planladığımdan yarım ay önce uyandığımı soruyorsun?"

William buz gibi ona baktı. "Doktorunuz olarak, fizik tedavinizin bir sonraki bölümünü tasarlayabilmem için planlarınızı bilmeye hakkım var. Daha önce tavsiyemi dinlemezdin ve birkaç kez yataktan kalktın. Bu noktayı size birkaç kez vurguladım. Yürüme yeteneğine sahip olsan da, tam olarak iyileşmedin. Kendinizi ayağa kalkmaya zorlarsanız, faydadan çok zarar getirir. İyileşme için günlük egzersizler yapmanıza yardımcı olacak uzman bir bakıcı ayarlayacağım. ”

"Tamam, biliyorum. ”

William öfkesini bastırdı. “Son olarak, sana söylemem gereken bir şey daha var. ”

Lu Beichuan sorgular bir şekilde ona baktı.

"Baban birini arıyordu. Bildiğim kadarıyla, o senin küçük üvey kardeşin. Adı Lin Zhan. ”

Bu ismi duyan Lu Beichuan'ın ifadesi çöktü. William'a baktığında bakışları bıçak gibi keskindi. "Kim?"

"Lin Zhan. William, edindiği tüm bilgileri ona anlattı: “Annesi, babanızın sevgililerinden biridir. Bir süre önce, babanızın sevgilisi öldükten sonra, küçük kardeşiniz bir kadınla ayrıldı. Ancak çok ilginç bir konu var. ”

Lu Beichuan ona baktı.

“Kardeşinizin bıraktığı kadın Ye Qing ile tamamen aynı görünüyor. Araştırmama dayanarak, Lin Zhan muhtemelen Ye Zhen adında bir kadınla ayrıldı. Ye Zhen ve karın Ye Qing, tek yumurta ikizi. Ye Qing ablası ve Ye Zhen küçük kız kardeşi. ”

"Ye Zhen?" Lu Beichuan kaşlarını kaldırdı. "Adı Ye Zhen mi?"

Lu Beichuan küçük karısını düşündü. Başucundayken ve ona masaj yaparken ona bilgi kırıntıları anlatmıştı. Bir keresinde, “Yirmi iki yaşındayım. Daha önce hiç ilişki yaşamadım ya da kendim için yaşamadım. Gerçekten nasıl olduğunu bile bilmiyorum ama sana iyi şanslar getirmek için seninle evlenmede ablamın yerini aldım. Sana hizmet etmek için elimden geleni yapıyorum ama bak bu ailede bana yer yok. ”

Onunla evlenirken ablasının yerini mi aldı?

Lu Beichuan bileğindeki işaretleri okşamaya devam etti.

Ne kadar ilginç .

"Söylemek istediğin bir şey yok mu?"

"Söylenecek ne var? O sadece gayri meşru bir çocuk. ”

“Gayrimeşru çocuklar da miras hakkına sahip olabilir!”

Lu Beichuan alay etti, “Eğer vermek istemediğim bir şeyse, diğer insanlar elimden en küçük bir parçayı bile almayı hayal etmeye çalışmamalı. “






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin