68. bölüm

1.5K 120 3
                                    

"Neyi tartışmak istiyorsun?"

Ye Zhen, düşmanı hafife almaya cesaret edemedi, bir an bile pişmanlık duymadı. Yaklaşan kelime savaşına tamamen hazırdı ve ciddi bir şekilde “Bildiğin şeyler. ”

Lu Beichuan orada öylece durmasına rağmen, muhtemelen Ye Zhen'den bile daha temkinliydi. Sanki bu sadece basit bir sohbetmiş gibi rahat bir tavır sergiledi.

"Neyi biliyorum?"

“CEO Lu, kör değilim. Neler olduğunu görebiliyorum. Numara yapmayı kes . ”

Lu Beichuan, onun ne dediği hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi davranmaya devam etti, "ne görüyorsun?"

Aptal oynadı ve geri çekilerek ilerledi. Bu Taiji gerçekten çok iyi dövüştü.

“CEO Lu, gerçekten ne zaman bilincini geri kazandın?”

"Zaten bilmiyor musun?"

Ye Zhen hafifçe kaşını çattı. “CEO Lu, dürüstçe konuşalım. 4 Ekim'de eve döndüm ve sen beni geri getirmesi için yaşlı uşağı gönderdin. Yeni uyandığını söyledi. CEO Lu, bu gerçekten uyandığınız ilk gün mü?"

Lu Beichuan bir süre ciddi ciddi cevabını düşündü. Ona tepeden tırnağa baktı.

Lu Beichuan ayaktaydı ve o oturuyordu, bu yüzden  ve ona bakıyordu. Böylece, daha onlar konuşmaya başlamadan önce, o zaten yüksek zemini ona kaptırmıştı. Ve Lu Beichuan'ın ifadesine bakınca, onunla oynuyormuş gibi geldi.

O anladı . Ne derse desin, Lu Beichuan onunla konuşmak ya da onu ciddiye almak istemiyorsa yapabileceği hiçbir şey yoktu.

Buna ek olarak, Lu Beichuan, olup bitenler hakkında karanlıkta kalırken tüm kartları elinde tuttu. Bu tür bir durumda başarının tatlı tadına ulaşmanın yolu yoktu.

"Tamam, tamam, öyle görünüyor ki CEO Lu bunun hakkında konuşmak istemiyor. Bir sonraki konuya geçelim. CEO Lu, gelecek ayın 10'unda gerçekleşecek düğün hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Yeterli zaman var. Bu bir acele değil. ”

"Gelin hakkında bir fikriniz var mı?"

Lu Beichuan ona bakarak, "Kar beyazı ten, güzel figür. Ben çok memnunum . ”

“Yani CEO Lu tüm erkeklerle aynı. Fiziksel görünümün teşvik ettiği görsel bir hayvan mı?”

Lu Beichuan başını salladı. "Güzelliği herkes sever. ”

Ye Zhen samimiyetsiz bir şekilde gülümsedi ve “CEO Lu, eğer güzel kadınları seviyorsan, Ye ailesinin diğer kızı hakkında olumlu bir izlenime sahip olmalısın. ”

“Hangi Ye kızından bahsediyorsun?”

Ye Zhen'in yüzündeki gülümseme sertleşti. Bu sözler daha sonra söylemek istediği şeyi kesti.

Lu Beichuan'ın önünde oturan Ye Qing olsaydı, misafir odasındaki Ye Zhen olmalıydı. Aksi takdirde, ancak tam tersi olabilir.

Lu Beichuan, “Benimle konuşmak isteyen sendin. En azından bana biraz samimiyet göstermelisin. ”

Ye Zhen'in görüşüne göre, bir santim bile taviz vermeye istekli değildi.

Lu Beichuan'ın görüşüne göre, sözde samimiyet için, sadece Ye Zhen'in misafir odasındaki kişinin kendisi değil Ye Qing olduğunu kabul etmesini istedi.

"Önemli mi? Tek yumurta ikiziyiz ve beni uzun zamandır tanımıyorsun. CEO Lu'nun bana ve ona karşı hissettikleri arasında hiçbir fark olmamalı. ”

Lu Beichuan kaşlarını kaldırdı. “Benimle dürüst bir tartışma yapmak istemiyor gibisin. ”

Bunu söyledikten sonra gitmek için arkasını döndü.

Ye Zhen sinirlendi. Lu Beichuan'ın güçlü bir pozisyona alıştığını biliyordu ama bu kadar inatçı olacağını tahmin etmemişti!

"Ben Ye Zhen'im. ”

Lu Beichuan durdu. Ye Zhen göremiyordu ama dudakları küçük bir gülümsemeyle kıvrılmıştı.

Artık kimliğini kabul ettiğine göre, Lu Beichuan bu konuşmaya ilgi duyuyor gibiydi. Geri yürüdü, oturdu ve kanepeye geri yaslandı. “Eh, bunu uzun zaman önce anladım. ”

Ye Zhen ona boş boş baktı. "Sen . . . Zaten biliyor muydun? N-ne zaman?"






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin