Anne Lu, oğlunun çatık kaşlarını gördü. Çok üzgün görünüyordu.
"Eşin için endişelenme. Zhenzhen, doğru düşünen parlak bir insandır. Doğal olarak iyi olur bayan Ye içtenlikle Zhenzhen ile olan ilişkisini düzeltmek istiyor. Ama art niyet besliyorsa, karın kolay kolay kanmayacaktır. Endişelenmeyi bırak . ”
Lu Beichuan bir süre sessiz kaldı. Sonunda kaşları çatıldı ve başını salladı.
Artık hastane odasında sadece Ye'lerin üyeleri olduğu için, Peder Ye sonunda kalbinde boğulan şeyi ağzından kaçırabilirdi.
Önce hastane odasının kapısını kapattı, ardından Ye Zhen'i alçaltılmış bir sesle çağırdı, “Zhenzhen ah, biz sizin ebeveyniz. Anne babalar kızları doğum yaparken nasıl yanında olmazlar? Bu bayan Lu çocuklara çok değer veriyor gibi görünüyor. Ya doğum yaparken başına bir şey gelseydi? Ya seni ya da bebeği kurtarmak arasında seçim yapmak zorunda kalırlarsa ve bebeği seçerlerse? Bu olsaydı, annen ve ben ne yapardık?!”
Ye Zhen gözlerini kaldırdı ve sakince Peder Ye'ye baktı. “Baba, bugünlerde bebeği anneye tercih etmek diye bir şey yok. Hiçbir şey için endişeleniyorsun. ”
“Tabii, elbette, hiçbir şey için endişelenmiyorum. Sana sadece bir örnek veriyorum, tamam mı? Ben sadece... senin ailen biziz bunu bilmeni isttedik. Ve o Lu Beichuan, sen doğurana kadar bizi aramadı bile. ”
Ye Zhen sessiz kaldı.
“Zhenzhen ah, bak, sen doğurdun. Bu çok büyük bir şey. Şu anda, Lu'lar kesinlikle ne istersen onu verir. . . Peder Ye tereddüt etti ve Ye Zhen'in ifadesini gözlemledi. Bazı kelimelerin söylenip söylenmeyeceğinden emin değildi.
"Sadece ne istediğini söyle. ”
“Babamın şirket iyi gitmediğini biliyorsun. Daha önceki yıllarda şirkette 500'den fazla çalışanı vardı ve şirket bu miktarla zar zor geçiniyordu. Ancak son zamanlarda, verimlilik daha da kötüleşiyor. Şirket birkaç kez işten çıkardı çalışanları ve şimdi sadece yaklaşık yüz çalışandan oluşan boş bir kabuk. Babam sadece Lu'larda başın dik durabilmeni istiyor, bu yüzden şirketimden vazgeçmedim.
Son zamanlarda baba bir yatırım yapmaya hazırlanıyor. Yatırım yapacak parayı bulabildiğim sürece, bundan gerçek kazanç elde edeceğim. Babam zaten aile villasını ipotek ettirmiş ama yeterli değil. Zhenzhen ah, babama yardım edebilir misin? Beichuan ile babamın yatırım planı hakkında konuşun ve Beichuan'ın bu ticari girişime para yatırmasını sağlayın. ”
Ye Zhen, Peder Ye'nin hamileliği sırasında bundan pek çok kez bahsettiğini duymuştu. Onu birkaç kez aradı ve bu çağrıların konusu asla yatırım fikirlerinden uzaklaşmadı.
Ye Zhen'in sessiz kaldığını gören Peder Ye dişlerini sıktı ve devam etti: “Zhenzhen, babam bunu sadece senin dik durabilmeni ve Lu'larda kendinden emin bir şekilde konuşabilmeni istediğim için yapıyor. Yatırımın kesinlikle para kazandıracağından emin olabilirsiniz. Babam para kazandırmayacak bir şey yapmaz! Çocukken, büyüyünce babama yardım edeceğinizi sık sık söylememiş miydin? Babamın bu kadar çok çalışmasını istemediğini mi? Bunu hatırlıyor musun?"
Peder Ye'nin yatırım fikirleri asla işe yaramadı. Bu ticari girişimlerde para kaybetmesi onun için olağandı. Romanda, Lin Zhan ona yardım etmeseydi, Ye'ler çökerdi.
Ye Zhen cevap vermeden önce düşündü, “Yatırımlar hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Bu yatırımın gerçekten karlı olduğunu düşünüyorsanız, Beichuan'ı arayabilir ve onunla konuşabilirsiniz. İyi bir vizyonu var. Herhangi bir kârlı girişimden vazgeçmez. Fikriniz iyiyse, onu reddetmesi konusunda endişelenmenize gerek yok. ”
"Fakat . . . ”
Anne Ye, konuyu bırakmasını istediğini belirtmek için kocasına baktı.
Peder Ye pes etmeye istekli değildi, ancak Ye Zhen'in çok mutlu görünmediğini görünce şimdilik durdu. Çok fazla söylerse, sadece geri teperdi. Kenarda otururken, somurtkan bir şekilde içini çekmeye devam etti.
"Baban için endişelenme. Bu yatırım hakkında konuşmak için bizzat Beichuan'ı arayabilir. ” Anne Ye içini çekti. “Annen son iki gündür çok düşündü. Her şeyi düşündüm. Annen geçmişte birçok şey hakkında yanılmıştı. Ama sonunda, hepsi geçmişte kaldı. Annen son derece pişmanlık duysa bile, faydasız. Neyse ki, şimdi iyi yaşıyorsun. Annen bu konuda rahatladı. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...