93. bölüm

1.4K 90 4
                                    

Ye Qing hiçbir şey söylemedi. Bakışları soyunma odasına getirilen yeni gelinliğe odaklanmıştı.

O gün gelinlik seçimi Lu ailesinin villasına getirildiğinde, Ye Zhen en güzelini denemişti. Bu yüzden Ye Zhen'in giydiği bir gelinliği giymeye istekliydi. Hatta kendinden biraz da memnun hissediyordu. Peki ya Ye Zhen bu elbiseyi giymiş olsaydı? Sonunda hala onun gelinliği olmamış mıydı?

Lu Beichuan'ın Ye Zhen'in kullanılmış bir gelinlik giymesini istememesine şaşırmıştı!

Ye Zhen o kadar değerli miydi?!

Işığın altında, uzun gelinliğin üzerindeki göz kamaştırıcı elmas işlemeler göz kamaştırıyordu. Güneş ışığının altında berrak ve kristal su gibi parıldıyordu.

Ye Qing, "Baba, gidelim!" diye alay etti.

"Gitmek?" Lu Beichuan döndü ve soğuk bir şekilde Ye Qing'e baktı. “Kıyafetlerini değiştir, yüzünü temizle ve düğüne katılmaya devam et. Ye Zhen'in ablası olduğun için bugün sana kötü davranışlarını anlatacağım. ”

Ye Qing dişlerini gıcırdattı ve "Rüyaya devam et!" diye tükürdü.

" Evet, bugün kızının düğünü. Umarım siz ve aileniz düğüne katılabilirsiniz ve bize şans dileyin. Lu Beichuan, Ye Qing'e baktı ve devam etti, "Buna sen de dahilsin. ”

Makyajını yaptıran Ye Zhen, Lu Beichuan'ın sözlerini duyduktan sonra dili tutulmuştu.

Ye Qing'in ne istediğini açıkça biliyordu ve almak için beynini zorladığı her şey bir başkasına verildiği için onu tanık olmaya zorluyordu. Umutlarını paramparça ediyordu.

Bu onun için oldukça sertti.

Tabii ki, Ye Qing bu sözleri duyduktan sonra tüm vücudu titredi. Ye Zhen'e nefretle baktı ve "Benim olanı çaldı. Ona kutsamalarımı vermemin hiçbir yolu yok!”

"İstemiyor musun?" Lu Beichuan Peder Ye'ye baktı ve " Evet, kızınız istekli olmadığını söyledi. ”

Peder Ye'nin yüzünden ter damlıyordu. Ye Qing'in elini tuttu ve defalarca başını salladı. "Hayır, o istekli. Kesinlikle istekli! Onunla konuşacağım!”

Bunu söyledikten sonra Ye Qing'i soyunma odasından çıkardı.

"Neyin var? Ailemizin evsiz kalmasını mı istiyorsun?”

Ye Qing inanamayarak babasına baktı. Tavrı tamamen değişmişti. "Baba?"

"Baba? Hala baban olduğumu biliyor musun? Kendinize iyi bakın. Çocukluğundan beri kız kardeşinin en ufak bir iyiliği olsa ondan almak isterdin. Şimdi de kocasının mı peşindesin? Bu imrenebileceğin bir şey mi? Kocası Lu Beichuan!”

"BEN . . . Ona ait bir şeye imreniyorum?” Ye Qing histerik bir şekilde güldü. “Lu Beichuan ile nişanlı olan bendim!”

Peder Ye keskin bir şekilde, "Lin Zhan ile kaçmaya kararlı olan sendin. O zamanlar beni ve anneni dinleseydin, işler böyle olmazdı!”

Ye Qing dişlerini gıcırdattı ve başını çevirdi. Gözlerinden aşağılanma gözyaşları döküldü.

Ye Qing'in inatçı bakışını gören Peder Ye içini çekti. "Neden bu kadar dik kafalısın? Neden Lu Beichuan ile evlenmekte ısrar ediyorsun? Dünya çok geniş. Lu Beichuan dünyadaki tek  insan değil. ”

Elbette Peder Ye, kızının düşüncelerinin farkındaydı. Ciddiyetle ona iyi niyetli tavsiyeler verdi. “Lu Beichuan'ın sana ait olduğunu düşünmeyi bırak. Onu ilk başta reddeden sendin. Seçimin için küçük kız kardeşini nasıl suçlayabilirsin? Kız kardeşinin onun karısı olacağı zaten belirlendi. Kız kardeşinle kavga etmeye nasıl devam edebilirsin? Neden sakinleşip onunla anlaşamıyorsun?”

Ye Qing başını çevirerek sessiz kaldı.

Peder Ye ona hayal kırıklığıyla baktı. "Kendin için ne söylemek zorundasın? Büyüdükçe neden daha inatçı oldun?! Lu Beichuan senin kayınbiraderin olsa da, tanıdığı insanlar onun seviyesinde insanlar. Zhenzhen ile iyi bir ilişkiniz olduğu sürece, Lu ailesinin seviyesinden insanlarla tanışmanız zor olmayacaktır. O zaman geldiğinde, görünüşünle, Lu Beichuan'dan bile daha iyi bir adam bulmak senin için kolay olmayacak mı?"


Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin