"Bu iyi . Hamilelik en yorucu deneyimdir. Wanwan'a hamileyken, sonuna kadar yıprandım. İlk ayımda kusuyordum. . . Bunu söylerken Shen Jing elini kızının elinin üzerine koydu. Gülümseyerek, "Bu benim kızım Wanwan. İkiniz muhtemelen bir süredir birbirinizi görmediniz. ” Shen Jing gizlice kızının elinin arkasını çimdikledi.
Cheng Wan, annesinin kuzenini açıkça nasıl yaltakladığını görünce utandı. Yanakları kızarmıştı ve bakışlarını yere indirdi. Sessizce selamladı, "Merhaba Ye Zhen, Merhaba Ye Qing. ”
Ye Qing ona baktı ve başını salladı. Onunla konuşmakla ilgilenmiyordu.
Cheng Wan'ın hafızasında, Ye Zhen her zaman suskun bir kızdı ve başkalarıyla etkileşimde iyi değildi. Geçmiş Ay Yeni Yıllarında, herkes aile toplantılarında onu görmezden gelirdi. Kendinden emin ve akrabalarının önünde rahat olan Ye Qing'e kıyasla, Ye Zhen temkinli davranmıştı. Aile toplantılarında onun varlığı mevcut değildi.
Ye Zhen ince tenli kıza baktı ve övdü, "Wanwan gittikçe güzelleşiyor. Henüz mezun olmadı mı?”
“Üniversitede son sınıf öğrencisi ve şu anda stajını yapıyor. Gelecek yıl mezun olacak ve diplomasını o zaman alacak. Bu konuya geldikten sonra Shen Jing içini çekti. "Onun için çok endişeleniyorum. O kadar çok işe başvurdu ama hiçbirine cevap alamadı. Şu anda babanızın şirketinde stajyer olarak idare ediyor ama babanızın şirketinin son zamanlarda nasıl iyi gitmediğini biliyorsunuz. Sürekli işten çıkarmalar konuşuluyor. Bu şartlar altında, baban Wanwan'a mezuniyetinden sonra bir iş teklifi yapsaydı utanırdım. . . ”
Shen Jing bunu söylerken Ye Zhen'e bakmaya devam etti. Ye Zhen kalın kafalı biri değildi, doğal olarak annesinin kuzeninin ne istediğini biliyordu.
Kızı için bir arka kapı bulmasını istedi.
Bu sözleri duyan Cheng Wan kendini çok aşağılanmış hissetti.
"Anne! Kendi işimi bulabilirim!”
Shen Jing ona baktı. “Alacağın diplomayla iyi bir iş bulabilir misin? Ve hala domuz kafalı olmaya cesaretin var mı? Kuzenin Ye Zhen'in yarısı kadar bile olağanüstü olsaydın, senin için endişelenmeme gerek kalmazdı. ”
“Hala bir sadaka istemiyorum!” Cheng Wan, Ye Zhen'e baktı. “Ye Zhen, annemi dinleme. Kendime bir iş bulabilirim!”
"Seni çıldırtan çocuk!" Shen Jing öfkeliydi. Hep kızına nasıl yardım edeceğini düşünüyordu ama kızı bunun kıymetini bilemedi!
Ye Zhen gülümsedi. “Küçük Teyze, böyle olma. Wanwan da oldukça seçkin görünüyor. Kesinlikle kendi başına iyi bir iş bulabilecektir. Endişelenmene gerek yok. ”
"Nasıl endişelenmeyeyim? Herkes, devlete ait bir kuruluşta çalışmanın istikrarı garanti edeceğini ve kamu şirketlerinin iyi maaşlar ve avantajlar sunduğunu söylüyor. Ancak, devlete ait bir kuruluş Wanwan'ı nasıl isteyebilir? Halka açık bir şirketin onu istemesi daha da az olasıdır. Wanwan çok fazla özgeçmiş gönderdi, ancak herhangi bir ofis görüşmesi ya da bir telefon görüşmesi bile almadı. Ona bir şans bile verilmediği için çok endişeliyim. ”
Shen Jing devam etti, “Zhenzhen ah, koleji yüzünden Wanwan hakkında kötü düşünme. Wanwan çok yetenekli. Üniversitede o kadar çok ödül kazandı ki odasında hepsini sergilemek için yeterli alan yok. O çok güzel!"
Ye Zhen başını salladı, ama hiçbir şey söylemedi. Yanakları kızarmış ve utançtan ölmek üzere olan Cheng Wan'a baktı.
“Zhenzhen ah, kocanla kızım hakkında konuşabilir misin? . . Lu şirketi, bu kıyı kentindeki en büyük şirkettir. Kızım o şirkete girebilirse, hayatımın geri kalanında onun için endişelenmeme gerek kalmayacak!”
Cheng Wan mırıldandı, “Şu anda benim için endişelenmene bile ihtiyacım yok. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...