107. bölüm

1.2K 86 1
                                    

Lu Beichuan'ın gözleri battı. Sanki onu tekrar öpecekmiş gibiydi.

Ye Zhen aceleyle teslim oldu. "Kocam, kocam, kocam. Mutlu musun?!"

Ne istediğini duyduktan sonra, Lu Beichuan dudaklarını memnun bir gülümsemeyle büktü. Yavaşça Ye Zhen'in alnını öptü. "İşe gidiyorum . ”

Bu sözler söylendikten hemen sonra bayan Lu aşağıya indi. “Ye Zhen ah, fikrimi değiştirdim. Daha sonra muayene için hastaneye gidelim. Hastanede yapılan bir check-up ile kendimi daha güvende hissederim. Doktorlar bir hastanede bulunabilecek tüm tıbbi ekipmanı getiremezdi. Aç mısın yoksa üşüyor musun? Dinlenmek için odana geri dönmek ister misin?"

Lu Beichuan vücudunu ve takım elbise ceketini düzeltti, sonra hızla Lu villasının ana kapılarından dışarı çıktı.

***

Öğleden sonra 2 civarında, Ye Zhen bir hastanenin jinekoloji ve doğum bölümüne geldi. Bayan Lu burada ona eşlik etmişti. Jinekoloji ve doğum bölümünün müdürü Ye Zhen'in muayenesinden sorumlu olacaktı. Bu doktor iyi biliniyordu ve alanında en iyisi olarak ün yapmıştı. Doktorun yaptığı bu ilk şey, Ye Zhen'in kapsamlı bir muayenesini yapmaktı.

Çeşitli genel fizik muayenelerin yanı sıra hamileliğe özgü muayenelerden herhangi bir düzensiz sonuç yoktu. Her zamanki kontrol rutininin bir parçası olarak, doktor Ye Zhen'e yeme alışkanlıklarını ve vücudunun normal olarak nasıl hissettiğini sordu.

Muayene bittikten ve Ye Zhen'e temiz bir sağlık raporu verildikten sonra, Anne Lu doktora ek sorular sormak için kalırken arabaya gitti.

"Bayan Lu, endişelenecek bir şey yok. Gelininiz ve bebeği çok sağlıklılar. Ancak hamile kadınların hamileliğin ilk aylarında beslenmelerine ve egzersizlerine ekstra dikkat etmeleri gerekmektedir. Kontrol için her hafta buraya gelmesini öneririm. Bu, hamile kadınların da özellikle dikkat etmesi gereken ayrıntılı bir listedir. Başka bir sorun varsa, benimle iletişime geçebilirsiniz. ” Doktor evrakları hanımefendiye teslim etti. Lu .

Bayan Lu belgeleri aldı. "Çok teşekkür ederim Doktor Chen. ”

"Rica ederim . ”

Biraz düşündükten sonra bayan Lu bir soru sordu. “Ye Zhen ne zamandır hamile?”

“Yaklaşık bir aylık hamile görünüyor. ”

"Bir ay . . . " Bayan . Lu, bu bilgiyi düşünürken bu sözleri yüksek sesle mırıldandı. "Ah anlıyorum . Bu bugün için yapacak. Güle güle . ”

"Dikkatli ol . ”

***

Arabanın içinde, Ye Zhen termos bardağı tutuyor ve bayan Lu onun için yemek yapmıştı. Çorbanın tam içeriğini bilmese de içtikten sonra sıcak hissetti. Oldukça rahat hissettirdi.

“Ye Zhen ah, hamile olduğunu ne zaman öğrendin?”

Ye Zhen durakladı. "Birkaç gün önce . ”

"Birkaç gün önce? Beichuan da birkaç gün önce mi öğrendi?”

Ye Zhen başını salladı.

Bayan . Lu içini çekti. "Ah, siz çocuklar. Neden bana daha önce söylemedin? Bu çok önemli bir şey. İkiniz bana daha önce söyleseydiniz, dünkü sirkteki bir düğünü engellerdim. Düğüne gelen giden çok oldu. Ya biri sana çarparsa ya da seni devirirse?"

"Anne . . . Tamam . Sadece bir ay oldu. Kötü bir şey olmayacaktı. ”

“Çünkü siz ikiniz şanslıydınız! Bir şey olsaydı, şu anda ikiniz ne kadar pişmanlık hissederdiniz?! Hamile olduğunu daha önce öğrenseydim, düğünü kabul etmezdim!”

Ye Zhen konuşmaya cesaret edemedi.

Ancak, Lu Anne'nin mantığıyla aynı fikirde değildi. Sonuçta o sadece bir aylık hamileydi. Beş ila altı aylık hamileyken hala işe giden kadınlar vardı. Ye Zhen artık diğer kadınlardan daha değerli olduğunu hissetmiyordu.

"Küçük bir mesele yüzünden büyük bir yaygara koparıyormuşum gibi mi hissediyorsun?"

Ye Zhen sıkıntılı ve utanmış görünüyordu.

“Annen, hamilelik yaşamış biri. Hamileliğin kadınlar için ne kadar zor olduğunu ve ne kadar tehlikeli olabileceğini biliyorum. O zamanlar bende senin gibi hissediyordum. İlk üç aylık dönemimdeyken dikkatli olmam gerekmediğini düşündüm. Ama bir kez bir şey olduğunda, geri dönemezsin. Benim ihmalim olmasaydı, ilk bebeğim olabilirdi. . . ” Anne Lu geçmişten bahsederken boğuldu.

"Anne, ilk senin. . . ilk bebeğin mi?"

“İlk bebeğim, şimdi düşündüğümde. . ." Lu Anne kendini gülümsemeye zorladı. "Ama bu geçmişte kaldı. Beichuan'ım vardı. . . ve iyileştim. Bu yüzden çok telaşlı olduğu için anneni suçlama. Bunun tek nedeni, bebeğinizin bu dünyaya sorunsuz ve barışçıl bir şekilde doğacağını umuyorum. “





Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin