Bölüm 164

389 27 6
                                    

Yabancılar bunda yanlış bir şey bulamayabilir. Lu Shaoyan'ın büyük bir arkadaş çevresi olduğunu düşünürlerdi. Uygun görevlere katılmadığı için önemli değildi. Bununla birlikte, Lu Shaoyan birkaç yıldır yurt dışında olmasına ve arkadaşlarıyla yalnızca telefon görüşmeleri ve görüntülü görüşmeler yoluyla iletişim kurmasına rağmen, arkadaşlıkları eskisi kadar yakın kaldı. Öfkesini bu kadar uzun süre tutabilen bir kişi olarak, birkaç yıl boyunca düşük profilde kalabilmesi ve Lu Beichuan'a ölümcül darbeyi indirmesi şaşırtıcı değildi.

Oturma odasında, Yaşlı Usta Lu kanepede düz bir sırtla ve iki eli de bastonunda oturuyordu. . Yüzü mutluluğunu bastırmaya çalıştığını gösteriyordu. .

"Yaşlı Usta, İkinci Usta geri döndü. "

Yaşlı Usta Lu derin bir sesle, "Ne duruyorsun?! Acele edin, içeri gelin!"

Bu sözler keskin olsa da, sesindeki şefkati herkes duyabilirdi. Bu oğlu yaşlılıkta edindiği için, Yaşlı Usta Lu'nun onu şımartmak istemesi normaldi.

Lu Shaoyan içeri girdi. Yaramaz bir sırıtışla Yaşlı Usta Lu'ya yürüdü, diz çöktü ve alnını üç kez yere dokundurdu. "Baba ben geldim. "-ayağınıda yala-

Yaşlı Usta Lu, Lu Shaoyan'ı bastonuyla dövmek istemişti. Ama oğlunun gülen yüzünü görür görmez dayanamadı. İçini çekti ve "Son birkaç yıldır bana hiç haber göndermedin. Beni ölesiye endişelendirmeye mi çalışıyordun?!"

"Baba kızma. Geri dönmedim mi? Ben gayet iyiyim. "

"Geri dönmek için ben ölene kadar beklediğini sanıyordum!"

Bu sözler haddini aşmıştı. Yaşlı uşak aceleyle Yaşlı Usta Lu'yu alçak sesle ikna etmeye çalıştı.

Yaşlı Usta Lu o kadar kızgın değildi. Sadece endişeliydi. Yine de inatla bunu söylemeyi reddetti.

"Kalk. "

Lu Shaoyan gülümseyerek ayağa kalktı.

Yaşlı Usta Lu oğluna şefkatli bir bakışla bakıyordu ki aniden Lu Shaoyan'ın arkasında duran Lin Zhan'ı gördü. Kaşlarını çatarak, "Neden o. . . "

Lu Shaoyan aceleyle Yaşlı Usta Lu'nun yanına gitti ve kulağına birkaç cümle fısıldadı. Yaşlı Usta Lu'nun ifadesi, aşırı derecede korkunç bir şey duymuş gibi dinlerken çok değişti. Sonunda, Lu Shaoyan fısıldamayı bitirdikten sonra, çökmüş bir sesle, "Gerçekten mi?" diye sordu.

Lu Shaoyan ciddiyetle başını salladı.

Sonuç olarak, Yaşlı Usta Lu'nun kaşları arasındaki çizgi derinleşti. Lin Zhan'a yukarıdan aşağıya dikkatlice baktı. Bakışları inanamazlık içeriyordu.

"Şimdilik kalabilir. "

Yaşlı Usta Lu bu sözleri söylediğinde, Lin Zhan'ın doğal olarak kalmasına izin verilecekti.

"Beichuan evlendiğinde ya da çocuğu olduğunda geri dönemedim. Şimdi, amcası olarak geri döndüğüme göre, bunun için bir şeyler yapmalıyım. Arkasından takip eden bir hizmetçiden bir kara kutu aldı. Onu Ye Zhen'e verdi. "Lütfen yetersiz hediyemi al. "

Ye Zhen utangaç davranmadı. Kutuyu cömertçe aldı. Gülümseyerek, "Teşekkür ederim amca. "

"Açın ve beğenip beğenmediğinizi görün. "

Ye Zhen kutuyu açtı. İçinde bir saat vardı. Pahalı bir markanın logosu ya da karmaşık bir tasarımı yoktu. Yine de işçilik mükemmeldi. Bu Lu Shaoyan'dan bir hediye olduğuna göre pahalı olmalı.

" . . . Bu saat çok pahalı olmalı, değil mi?" Ye Zhen gülümsemesini sürdürdü, "Düşüncen için teşekkür ederim amca.

"Sevdiğin sürece bir şey değil. "

Ye Zhen bu hediyeyi gerçekten hiç beğenmedi.

Tahmini doğruysa, bu saat, içine gizlice yerleştirilmiş bir GPS izci ile özel yapımdı. Nereye giderse gitsin, bu saati taktığı sürece yerini bulabilecekti.

İzlenme hissi gerçekten çok iyi değildi.

"Büyük yeğenim nerede?" Lu Shaoyan tekrar gülümseyerek "Henüz 30 yaşında bile değilim ve bir büyük yeğenim var. Ne kadar garip ve nadir. "

Anne Lu, Zhouzhou'yu buraya getirdi. Bu küstah ve geveze enişteye karşı pek olumsuz duyguları yoktu. Yurtdışına gitmeden önce sadece birkaç yıl gibi kısa bir süre etkileşime girmişlerdi, bu yüzden onun hakkında pek bir izlenimi yoktu.

Lu Shaoyan, Zhouzhou'yu kollarında tuttu. Zhouzhou iri siyah gözleriyle ona baktı. Ağlamadı ya da gülmedi. Sakin ve uslu bir bebekti.

"Zhouzhou, ben senin. . . " Lu Shaoyan kaşını çattı. "Büyükamca--. . . bu . . . "

Titredi. "Büyüyünce sana kendimi tanıtacağım. "

Ye Zhen yandan bakarken elleri üşüdü ama avuçları terliydi.

Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin