162. bölüm

1.4K 75 45
                                    

İnsanlar villaya gelip gidiyordu. Tebriklerini dile getirirken çıkan sesler hiç durmadı. Yaşlı uşak içeri girdi ve Yaşlı Usta Lu'ya fısıldadı, "Efendim, geri döndü. ”

Sadece birkaç kelimeydi ama Yaşlı Usta Lu hemen ayağa kalktı. Alçak, heyecanlı bir sesle, "O hergele geri mi döndü?" diye sordu.

“Evet, villanın hemen dışında. Senden dayak yemekten korktuğunu söylüyor, bu yüzden içeri girmeye cesaret edemiyor. ”

Yaşlı Usta Lu, "Yani biraz utanması var!" diye dudak büktü.

Yaşlı uşak, Yaşlı Usta Lu'nun sadece bunu söylediğini ve bu sözleri kastetmediğini biliyordu. Gülümsedi ve onu ikna etmeye çalışmadı.

Bunu söyledikten sonra, Yaşlı Usta Lu yerine oturdu ve öfkeyle, "Beichuan, git, amcanı getir! Onu kesinlikle döveceğim!”

Ama Yaşlı Usta Lu'nun yüzünde gerçek bir öfke yoktu.

Lu Beichuan'ın yüzündeki ağırlık silinmişti. Amcasını görmeyi dört gözle beklediğini gösteren hafif bir gülümseme izi bile vardı. "Hemen gideceğim. ”

Yaşlı Usta Lu'nun kızgın sesi yan salona ulaşmıştı. Ye Zhen, bayan Lu'ya, “Anne, kim burada?”

Bayan  Lu sessizce yanıtladı, “Beichuan'ın amcası. Onu  görmek için oraya gitmelisin. ”

Yaşlı Usta Lu üç kez evlenmişti. Lu Shaoren'in de birkaç üvey kardeşi vardı. Ancak, Lu Shaoren dışında, sadece bir diğer oğlunu tanımıştı.

Lu Shaoren, Yaşlı Usta Lu'nun ilk karısından olan oğluydu, bu yüzden ona yardım etmek için biraz şefkat ve istekliydi. Buraya yeni gelen adama gelince, bu Yaşlı Usta Lu'nun gerçekten sevdiği üçüncü karısından olan oğluydu.

Ye Zhen, Lu Beichuan'ın yanına yürüdü. Ön kapıya bakarken bakışlarındaki beklentiyle tamamen rahatladığını görünce kaşlarını çattı. Romanın bu noktasında, Lu Beichuan hala saftı.

Yaşlı uşağın genç adamı avluya götürmesi uzun sürmedi. Adam oldukça genç görünüyordu ve toplumun birini nasıl ezeceğini deneyimlememişe benziyordu. İfadesi basit görünüyordu ve yüzü keskin ve net görünüyordu. Gülümsediğinde, huysuz ve anlamsız görünüyordu. Önemsiz ve saygısız bir havası vardı. Lu Beichuan'ın yaşlarında gibi görünüyordu. Belki de Lu Beichuan'dan biraz daha gençti. Her hareketi lüks bir hayat sürmüş birinin aurasını taşıyordu.

Ancak, Ye Zhen onun acımasız kararlılığını ve vahşiliğini görmüştü. Becerikli bir düzenbaz olduğu kadar pek çok şeyi deneyimlemiş sakin bir insandı. Lu Beichuan'dan hiç de aşağı değildi.

Romanda, Lu Beichuan'ın bu kadar kötü bir şekilde yenilmesinin nedenleri sadece erkek başrol Lin Zhan yüzünden değildi. Onlara doğru gelen genç adam da Lu Beichuan'ın düşüşüne büyük katkı sağlamıştı. Lu Beichuan, sadece amcasına çok güvendiği için değil, aynı zamanda amcası entrikacı tarafını yeterince derinden gizlediği için dezavantajlı bir konuma düşmüştü. Bu yüzden Lu Beichuan romandaki en büyük krizle karşı karşıya kaldı.

"O benim amcam. Ben çocukken benimle birlikte kaçırıldı. Beni kurtaran oydu. Lu Beichuan, amcasıyla sohbet etmek için öne çıkmadan önce bu tanıtımı yaptı.

Ye Zhen'in kaşları sıkıca çatılmıştı. Lu Beichuan'ın kolunu tuttu ve fısıldadı, "Emin misin. . . seni o kaçırma olayından kurtardığını mı?

Lu Beichuan, Ye Zhen'in sözlerinin anlamını anlamadı.

Ye Zhen, sebepsiz yere temelsiz bir şekilde ihtilaf çıkarmaya çalışan bir kadın olarak görünmemek için sözlerini dikkatli bir şekilde seçmeye devam etti. "Nasıl olduğunu düşünmedin mi? . . o zamanlar ikiniz de çocuktunuz. . . Seni nasıl kurtarabilirdi?”

Lu Beichuan, Ye Zhen'in sözlerinin anlamını anladı. "Merak etme amcam kötü biri değil. En kötü ihtimalle, gücendiği zaman insanların kolayca ağzından çıkmasına izin vermeyen biraz tatlı dilli biri. Onu tanıdıktan sonra kendin göreceksin. Sizi onunla tanıştırayım. ”

Bunu söyledikten hemen sonra Lu Beichuan, yüzüne tokat atmış gibi hissetti.

Kötü biri olmadığını söylediği amcasının arkasından gelen kişiyi gördüğü içindi. Lin Zhan'dı.

Lu Beichuan hafifçe kaşlarını çattı ve Lin Zhan'ın amcasını evlerine kadar takip etmesini sakince ve sessizce izledi.

Kısa bir süre sonra, yaşlı uşak iki kişiyi Lu Beichuan'a götürdü. Genç adamın ilk eylemi Lu Beichuan'ı selamlamak değildi. Ye Zhen'e yandan bir bakış atıyordu.

“Yanlış tahmin etmiyorsam, bu senin karın olmalı, değil mi? Gözleri hafifçe kısıldı ve yüzündeki gülümseme çok ahlaksızdı. "Bu bizim ilk karşılaşmamız. Önce kendimi tanıtacağım. Ben Lu Shaoyan'ım. Shaoyan, dikkatli davranan biri gibi. Bu ismi beğenmediysen, bana başka bir adla hitap edebilirsin, Wu Yanzhu. ”

Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin