83. bölüm

1.4K 97 3
                                    

Diğer adam gülümseyerek odadan çıkmadan önce Ye Zhen'e baktı.

Ye Zhen önündeki adama baktı. Şu an düğününde olması gerekiyordu. Smokin giyiyordu ama papyonu yoktu. Gömleğinin düğmeleri ikinci düğmesine kadar açıktı. Düğmelerden biri de ayrılmıştı. Ceketinde ve pantolonunda bir sürü kırışıklık vardı.

Lu Beichuan'ın böyle göründüğünü gören Ye Zhen kaşlarını biraz çattı.

Böylesine üzgün görünen bir figürü keserken nasıl biriyle işbirliği yapmaktan sakince bahsetti?

Ye Zhen ona bakarken, Lu Beichuan da ona bakıyordu.

Bir çift diz üstü yüksek topuklu çizme ve dizlerine kadar gelen kalın, beyaz pamuklu bir ceket giyiyordu. Vücudunun çoğu pamuklu paltoyla kaplıyken, her zamankinden daha kırılgan görünmesine rağmen sıcak da görünüyordu.

İkisi de konuşmadı. Oturma odası sessizliğe gömüldü.

Ye Zhen bu garip atmosfere dayanamadı. İki adım ileri gitti. “Kayınbirader, bugün düğününde olmalı mısın? Neden burada biriyle işbirliğinden bahsediyorsun?”

Lu Beichuan'ın kaşları hafifçe çökmüştü. Yüzünde hızla mutsuz bir ifade oluşuyordu.

Yine aynı havaalanında aynı kişiyi yakalıyordu. Nasıl kızmazdı?

Ancak Ye Zhen'in suçlu ifadesini görünce durumu gülünç buldu. Yani o da korkmasını biliyor muydu?!

İnce bir buzun üzerindeymiş gibi hisseden Ye Zhen öksürdü ve "Umm. . . Yaptığımın samimiyetsiz olduğunu biliyorum. . . Ama Lu ailesinin gelinleri olarak istediği Ye Qing değil mi? Ben sadece . . . Eh. . . . Ne yapıyorsun?"

Ye Zhen konuşmasını bitiremeden Lu Beichuan onu kanepeye oturması için bastırmıştı. Kısa bir süre sonra, Ye Zhen ile birlikte odaya giren korumalara doğru yürüdü ve bir emir verdi. Korumalar gittikten sonra Lu Beichuan, Ye Zhen'e geri dönmeden önce oturma odasındaki termostatın sıcaklığını yükseltti. Ona bakarken ayakta kaldı.

Bu şekilde bakılmak çok rahatsız edici  geldi. Sanki her tarafı dikenlerle bıçaklanıyormuş gibi hissediyordu.

"Ne dedim?"

Ye Zhen bir an önce dürüstçe ve ciddi bir şekilde şöyle dedi: “Çocuğuna hamile olduğumu, senin karın olduğumu söyledin. Tüm düğün meselelerini halletmen için sana bırakabileceğimi. Benim kimliğimle de ilgileneceksin. ”

Ona bakmak için başını kaldırdı, “Ama düğünden önceki güne kadar kimlik sorunumuzu hala çözmedin. Ye Qing'in adını kullanarak bir düğün yapmamı istiyorsan, olmaz!"

"Bunun yüzünden miydi?"

Ye Zhen, sorusunu başka bir soruyla şiddetle yanıtladı, “Başka ne olabilir? Seninle evlenmek ve bayan Lu, kendi adıma bile sahip olamaz mıyım?”

Zeki ve kurnaz Lu Beichuan'ın onun içini göreceğinden endişelenen Ye Zhen, son derece çekingen hissetti.

Lu Beichuan sessiz kaldı.

Zaten her şeyi ayarlamıştı. Düğünde herkese karısını gerçek adıyla tanıtmayı planlamıştı. Planlarını önceden Ye Zhen'e iletmemek onun hatasıydı. Sadece ona sürpriz yapmak istemişti.

Bu kadının kendisinden daha aceleci olmasını beklemiyordu. Tek bir anlaşmazlığı bırakıp, o dikkat etmediğinde kaçardı, kahretsin!

"Neden buraya geldin?"

“Eşim çocuğumla kaçtı. Senin peşine düşmek için buraya gelmek zorundaydım. ”

Ye Zhen, "Uçağın kalkışını geciktirdiniz mi?" diye sordu.

Lu Beichuan kıkırdadı. "Beni fazla abartıyorsun. Son zamanlarda hava soğuk. Hava şartlarından dolayı çok gecikme oldu. ”

Uçuşun erteleneceğini bildiği için, havaalanına koştuğunda ve Ye Zhen ve Lin Zhan'ın kucaklaştığını gördüğünde dürtülerine direnebildi ve hiçbir şey yapmadı.

Ye Zhen'in onu terk etme arzusu olduğunu biliyordu. Geçen sefer, durumu tamamen kontrol altında tuttuğu için gidememişti. Bu sefer önceden hazırlanmamış olsaydı, büyükbabası onu düğünden ayrılmaktan başarıyla alıkoyabilirdi.

Böylece karısına kalıcı bir ders vermesi gerektiğini hissetti.

Son dakikada umudunu tamamen yok ederek, bir daha gitmek istediğinde bugün hissettiği boşluğu hatırlayacağını umdu.






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin