102. bölüm

1.4K 84 3
                                    

Bu düğün pek çok sarsıntı geçirmişti ama neyse ki sonu mükemmeldi. Damat ve gelinin ebeveynleri ve davetliler, evli çifte en içten dileklerini ilettikten sonra, düğün töreninin sona ermesiyle birlikte mekan yavaş yavaş misafirlerden boşaltıldı.

Lu'lar akrabalarını ve arkadaşlarını gönderdiğinde dışarısı kararmıştı ve eve gitmeye hazırlanıyorlardı.

Otelin girişinde Peder Ye bir arabanın önünde bekliyordu. Uzun zamandır beklediği belliydi.

Lu Beichuan'ın geldiğini görür görmez gülümseyerek ilerledi. “Beichuan, bizim Zhenzhen'imiz sana bakman için verilecek. Kıymetli kızıma iyi davranmalısın. ”

Lu Beichuan, bu sözler hakkındaki düşüncelerini ve duygularını göstermedi. Sadece hafifçe başını salladı ve "Endişelenmene gerek yok. Yapacağım . ”

Peder Ye beceriksizce güldü ve devam etti, “Bu iyi. O zaman ilk ben gideceğim. Zhenzhen ah, bizi ziyarete gelmek için hiçbir nedene ihtiyacınız yok. Sık sık eve gel. ”

Peder Ye, Lu Beichuan ile şirketleri arasında bir iş işbirliği hakkında konuşmak için bu fırsattan gerçekten yararlanmak istiyor. Ancak düğünde yaşanan saçmalıktan sonra Lu Beichuan'ın Ye'lere karşı mutsuz olacağının farkındaydı. Umutlarını yalnızca Ye Zhen'e bağlayabilirdi.

Ye Zhen, Peder Ye'nin ne düşündüğünü nasıl bilemezdi? Bu adam en başından beri kendi çıkarları için kızını satmıştı. Nasıl bir baba şefkatine sahip olabilirdi?

Yüzeysel bir şekilde gülümsedi. "Tamam . ”

Peder Ye, Lu'lar arabalarına binip uzaklaşırken yandan izledi. Gizlice iç geçirdi. Ye Zhen'in tavrını görünce, bu kıza daha fazla ilgi göstermediği için pişman oldu.

Bunu düşünen Peder Ye, karısının ve büyük kızının hala Ye Zhen hakkında şikayet etmesinden çok rahatsız oldu.

***

Lu'nun villasına döndükten sonra, Ye Zhen çayı demledi ve onu Anne Lu'ya sundu ve ona anne olarak hitap etmeye başladı.

Anne Lu, Ye Zhen'in bileğine canlı bir zümrüt rengiyle neredeyse şeffaf olan bir yeşim bileziği taktı. “Artık Lu ailemizin gelinisin. Bu bileklik uzun yıllardır benimle. Bugün sana veriyorum. Umarım sen ve Beichuan birlikte uyumlu ve harika bir hayat yaşarsınız.

Ye Zhen utangaçlık gösterisi yapmadı. Hediyeyi sakince kabul etti. "Teşekkürler anne . ”

Yaşlı Usta Lu'ya bir fincan çay getirdi, "Büyükbaba, lütfen çay iç. ”

Yaşlı Usta Lu ona Lu Anne gibi değerli ve duygusal bir hediye vermedi. O sadece Ye Zhen'e kırmızı bir paket verdi. Kırmızı paket tüy kadar hafif görünüyordu ve içinde ne olduğunu anlayamadı.

“Büyükbaban senin iyi kalpli bir çocuk olduğunu görebiliyor. Sen Beichuan'ın yanındayken, büyükbaban endişelerini giderebilir. Büyükbaba yaşlı. İstifa edip emekli olma zamanım geldi. ” Yaşlı Usta Lu içini çekti. “Beichuan, sana Lu ailesini veriyorum. Yarın atalarımızın evine döneceğim. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazsın. ”

Lu Shaoren hapisteydi ve Lu Beichuan, Lu'nun aile şirketinin çoğunluk hisselerinin kontrolünü elinde tutuyordu. Lu ailesinin işini çoktan devralmıştı.

Bu noktada, Yaşlı Usta Lu'nun bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu. Lu Beichuan'ın gizlice harekete geçmesine kızgın olmasına rağmen, Lu Beichuan'ın neslinde bu sorumluluğu taşıyabilecek tek torununun bu olduğunu da anlamıştı. Durum böyle olduğuna göre, omuzlarından yükün ağırlığını atabilir ve altın yıllarının tadını çıkarmak için ailelerinin atalarının evine dönebilirdi. Artık bu zahmetli meselelerin sorumluluğunu almakla uğraşmak istemiyordu.

Eski nesil ancak bu kadarını yapabilirdi. Sonunda, çocuklar kendi hayatlarından sorumlu olmak zorundaydılar. Şimdi Lu Beichuan'a serbest saltanat veriyordu.

Lu Beichuan ciddi bir sesle, “Büyükbaba, endişelenme. Ben etrafta olduğum sürece, Lu ailesinin şirketi asla çökmeyecek. ”

Yaşlı Usta Lu başını salladı. "Bu tam olarak büyükbabamın duymak istediği şey. Pekala, herkes için yorucu bir gün oldu. Hepiniz dinlenmek için odalarınıza gidebilirsiniz. ”

Anne Lu, Ye Zhen ve Lu Beichuan'a bakarken gülümsüyordu. "Tamam, git dinlen. Annen sabırsızlıkla torunuma sarılacağım günü bekliyor. Umarım er ya da geç gerçekleşir. ”

Bu gülümsemenin ardındaki anlam apaçık ortadaydı. Ye Zhen, kızardığı o gülümsemeden yeterince utanmıştı. Başını indirdi.

Buna karşılık, Lu Beichuan kalın tenliydi. Ye Zhen'in beline bir kol dolayarak onu üst kattaki odalarına götürdü.











Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin