Önceki hayatında, Lu Beichuan pratikte onun takıntısı haline gelmişti. Ona ikinci bir şans verildikten sonra hedefi olarak kaldı. Onun da yapabileceği hiç aklına gelmemişti. . .
Peder Ye'nin sözleri onu kendine getirdi.
Lu Beichuan ve Ye Zhen'in düğünü değişmez bir gerçekti. Lu Beichuan'a odaklanmaya devam edemedi. Tırmanma şansına sahip olmak için, sıçrama tahtası olarak Ye Zhen'i sıkıca tutması gerekiyordu. Ye Zhen'i kullanarak, Lu Beichuan'ınkinden daha üstün bir aile geçmişine sahip bir adam bulacak ve kendisini kaderinden kurtaracaktı!
Böyle düşününce Ye Qing hemen tekrar panikledi. Başını eğerek giydiği yırtık gelinliğe baktı. Bir sonraki anda, son sözlerini ve eylemlerini düşündü. Neden tüm bu gereksiz şeyleri yapıp söyledi?!
"Baba . . . ” Ye Qing'in sesi titriyordu, “Baba, son eylemlerim. . . Bunu yapmak istemedim. Sadece Zhenzhen'i yanlış anladım. BEN . . . Ne yapmalıyım? Beni yanlış anlayacağını mı düşünüyorsun?”
Peder Ye onu teselli etti, “İyi olacak. Sadece oraya geri dön ve Zhenzhen ve Beichuan'dan düzgün bir şekilde özür dile. ”
Özür dilemek . . .
Ye Qing bunu yapmak konusunda kesinlikle isteksizdi. Ye Zhen'in önünde başını eğmektense ölmek daha az acı verici olurdu.
Ye Qing'in tereddütünü gören Peder Ye'nin ifadesi tatsızlaştı. "Ye Qing!"
"Biliyorum!" Ye Qing gözyaşlarını silerken son derece rahatsız görünüyordu. "Önce gidip başka kıyafetler giyeceğim. ”
“Tamam, çabuk, git o elbiseyi değiştir. Bu mükemmel güzel düğünü paramparça ettin! Çok düşüncesizce davrandın!"
Peder Ye'nin azarlamasını dinleyen Ye Qing, başka bir giyinme odasına gitti ve gelinliği değiştirdi. Beyaz bir gece elbisesine dönüştü. Sonra gözleri hala hafif kırmızı ve başı eğikken Ye Zhen'in soyunma odasının kapısını iterek açtı ve içeri girdi.
Bu noktada, Ye Zhen gelinlik giymeyi bitirmişti. Yeni bir takım elbise giymiş olan Lu Beichuan'ın yanında duruyordu. Bu ikisi uyumlu ve ideal bir çift gibi görünüyordu. Kesinlikle başkalarından kıskançlık çekeceklerdi.
Ye Qing, kalbindeki nefrete ve kızgınlığa katlandı. Peder Ye'nin anlamlı bakışları altında, Ye Zhen'e yürüdü ve kendini hafifçe gülümsemeye zorladı. "Daha önceki sözlerim. . . Sadece saçmalıktı. Zhenzhen, yapma. . . Beni yanlış anlama. Onu kastetmedim. ”
Ye Zhen ona tam bir şok içinde baktı.
“Zhenzhen, üzgünüm. Beni affet . Vicdanımı geçici olarak kaybettim ve düşüncelerim yanlış yere gitti. Yine de bana inanmak zorundasın. O kelimeleri kastetmedim. Birlikte büyüdük . Nasıl bir insan olduğumu bilmiyor musun?"
Amacına ulaşmak için bu sürekli aşağılanma eylemini yapmak. Ye Zhen içten içe Ye Qing'e yüksek sesle alkışladı!
Kısa bir süre önce, bağırıyor ve çığlık atıyordu. Ama şimdi, farklı bir duruma uyum sağlayabilir ve boyun eğmek için başını eğebilirdi. Tabii ki, Ye Qing kadın başroldü!
Geçmişte, Ye Zhen, kaçmak için yardımını istediği için Ye Qing'i gücendirmeye istekli değildi. Kendine güvenli bir gelecek sağlamak adına sabırlı davranmış ve Ye Qing'e her şekilde boyun eğmişti.
Lu Beichuan'ın "şeytani pençelerinden" kaçmasının bir yolu olmadığını görünce, eskisi gibi tekrar tekrar haksızlığa uğramasına izin vermek için hiçbir sebep yoktu. Artık Ye Qing'e katlanmak zorunda değildi.
"Abla, o gelinliği çok beğendim ama sen onu mahvettin. Umarım bu kaybımı telafi edersiniz. ”
Ye Qing'in gülümsemesi sertleşti. Peder Ye, büyük kızının dışarı çıkmasına yardım etmek için çabucak yanına gitti. “Qingqing, anneni kontrol etmek için dışarı çık. ”
Ye Qing, ona gitmesi için verdiği fırsatı değerlendirdi. O itaatkar bir şekilde Peder Ye'nin onu uzaklaştırmasına izin verdi.
Ye Qing'in uzaklaşırken figürüne bakan Ye Zhen, Ye Qing'in romandaki o partideki büyüleyici performansını merak etti. Performansı Lu Beichuan'ı yirmi yılı aşkın bir süredir onu unutamaz hale getirmişti.
Lu Beichuan geldi ve kolunu onun ince beline doladı. "Ne hakkında düşünüyorsun?"
Ye Zhen ona baktı. Biraz ekşi bir his hissettiğine inanmak istemiyordu. Bu his birdenbire ortaya çıkmıştı. “Sadece aşık olduğunuzda ve Ye Qing'e sırılsıklam aşık olduğunuzda nasıl görüneceğinizi düşünüyorum. ”
Lu Beichuan: "?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...