Peder Ye, karısının sözleriyle dili tutulmuştu. Kanepeye oturdu, derin bir nefes aldı ve somurttu.
Telefonu çaldı ve aramayı cevapladı. Bir süre sessizce dinledikten sonra sonunda telefonu kapattı. Karamsar, başını ellerinin arasına alarak öne doğru yığıldı.
Anne Ye, Peder Ye'nin bakışıyla şaşkına döndü. "Sorun nedir?"
“Sermaye yetersizdi ve o proje bitti. Zaten yatırdığım para gitti. Bankanın villamızı satmaları için insanları göndermesi uzun sürmeyecek. ”
Anne Ye bu sözleri duyunca hemen paniğe kapıldı. Keskin bir şekilde sordu, “Bu projenin kâr getirmesinin garantili olduğunu söylememiş miydin? Eğer bu doğruysa, neden kimse o projeye sizinle birlikte yatırım yapmak istemedi? Evimizi ipotek ettirmemenizi önceden söylemiştim. Evimiz satılırsa nerede kalacağız? Sokaklarda yatmak zorunda mı kalacağız?”
Peder Ye . “Lu Beichuan'ın bu kadar kalpsiz olacağını düşünmemiştim. Bu proje yarım yıl sürdü, ancak ona yatırım yapma fikrini hiç değiştirmedi. için bitirdik. Sadece şirket için değil, arabalarımızı ve evimizi de kaybedeceğiz. ”
Ye'ler her zaman sadece bir ihtişamın cephesini oluşturuyorlardı, ama en azından bir villaları ve saçmalıklarını desteklemek için boş bir şirket kabuğu vardı. Dışarı çıktıklarında kendilerini desteklemek için lüks arabaları vardı. Bu, Ana Ye'nin görünüşünü sürdürmesi için yeterliydi. Bunu bilmeyenler, bu zengin hanıma yaklaşmak için ellerinden geleni yaptılar.
Şimdi şirketi, arabaları ve villalarını kaybedeceklerine ve bir gecede yoksul kalacaklarına göre, gelecekte bu sahil kentinde yüzünü halka nasıl gösterecekti?
Anne Ye ancak şimdi gerçekten korkmaya başladı.
"Hayır, bu olmayacak! Lu Beichuan'ı ara! Veya Ye Zhen'i arayın! Ona her şeyi anlat. Ye Zhen yumuşak kalpli bir çocuktur. Eğer onunla konuşursan, bize yardım etmeyi kabul edebilir. Ye Zhenting, acele et!”
"Neye yarar?! Ye Zhen'in bugün hastanede nasıl davrandığını görmedin mi? Kalbi yumuşaktı, ama bu geçmişte kaldı. Sen, annesi, onun kalbini çoktan kırdın. Kalbi nasıl hala yumuşak olabilir?”
“Ailesinin iyiliğini gerçekten umursamıyor olabilir mi? En azından onu doğurmak için hayatımı riske attım! Acele et, onu ara!”
Peder Ye karısına baktı ve uzun bir süre hiçbir şey söylemedi.
Bu kadın her zaman imajını ve diğer insanların onu nasıl gördüğünü önemsemişti. Cömert bir hayat yaşayabildiği sürece, diğer her şeyi görmezden gelebilirdi.
Ye Zhen annesinin tavrını görürse nasıl hemfikir olabilirdi? Kalbi muhtemelen onlara karşı daha hızlı soğur.
İkisi tam bir kayıptayken, Peder Ye başka bir çağrı aldı.
İşlerin aniden ve beklenmedik bir şekilde daha iyiye gittiği haberlerini boş boş dinledi. Bu geri dönüş tamamen onun beklentisinin ötesindeydi.
"Tamam . . . Tamam . . . Anlıyorum . Evet tamam . . . Kim olduğunu biliyor musun? . . Tamam . . . Bununla gidelim. . . . . . . ”
Telefonunu bıraktı ve boş gözlerle karısına baktı. “Birisi projeme 10 milyon yatırım yaptı. ”
"10 milyon? Projenize yatırım yaptınız mı?”
Peder Ye başını salladı.
Bu dönüşün zamanlaması çok fazlaydı. Bir saniye önce iflas konusunda endişeleniyorlardı ve şimdi 10 milyon yatırım fonu almışlardı. Eşzamanlı öfke ve mutluluk duyguları altında, Peder Ye bir süre cevap veremedi.
“Projenize kim yatırım yaptı? Lu Beichuan?"
"O değil . Peder Ye başını salladı. “Şirket müdürü, yatırımın Lu Corporation'dan gelmediğini söyledi. ”
"Kim o zaman?"
"Ben de emin değilim. O kişi yarın ofiste buluşacağımızı söyledi. Bunu söyledikten sonra Peder Ye'nin gözleri parladı. Heyecanla, “Eşim, iflas etmeyeceğim!” diye haykırdı.
Anne Ye de koşullardaki bu büyük değişiklikten kurtuldu. "Evet, iflas etmemekle kalmayıp başarılı olmalı ve başarılarınızı Lu Beichuan'a göstermelisiniz!"
"Evet, zamanı geldiğinde, Lu Beichuan'ın kaçırdığı inanılmaz kârlı fırsata iyice bakmasını sağlayacağım!" Peder Ye kendini beğenmiş bir şekilde ciddi bir yemin etti. Lu Beichuan'a gösterecek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...