Ye Zhen, Anne Ye'yi gelecekte her şeyin nasıl farklı olacağına dair söz verirken hiçbir şey hissetmedi.
Anne Ye'nin önyargısı zaten kökleşmiş bir alışkanlık haline gelmişti, bu yüzden bir kızına nasıl haksız davrandığını bile göremedi.
Anne Ye bir aydınlanma yaşamış ve yaptıklarından pişmanlık duymuş olabilir. Hatta küçük kızı için gerçekten bir şeyler yapmak isteyebilirdi. Ama kalbinde Ye Qing avucu gibiydi ve Ye Zhen avucunun içi gibiydi. Elin iki yanında et vardı ama sonunda avuç içinde daha fazla et vardı.
Ye Zhen'in sessiz kaldığını gören Peder Ye, yanıt vermekte öncülük etti. Anne Ye, Peder Ye karısının kolunu çekiştirip yüksek sesle öksürdüğünde, Ye Qing'in hayatının ne kadar zor olduğunu anlatmaya devam ediyordu.
Ancak o zaman Anne Ye aklı başına geldi.
Ye Zhen'in yüzündeki o ifadesiz bakışı görünce hatasını anladı.
“Zhenzhen, annenin saçmalıklarını dinleme. O böyle. Siz ya da ablanız ne zaman bir çıkmaza girseniz, o hep başı kesilmiş bir tavuk gibi etrafta koşuşturur. O sadece endişeli. Bunu kalpten almayın. Bu onay meselesi zorsa, boşverin. Ye Qing seçimi kendisi yaptı. Seçiminin sonuçları varsa, o zaman buna kendisi katlanmalıdır. Bu yükü kimse onunla paylaşamaz. ”
Anne Ye, kocasının sözlerini duyunca üzüldü. Ona baktı ve "Bu son kısımla ne demek istiyorsun? Zhenzhen, bayan Lu şimdi. Her şeye sahip ve hiçbir şeyden yoksun değil. Onun için endişelenmeme ihtiyacı yok. Ama Qingqing farklı. Qingqing senin de kızın değil mi? Onun için üzülmüyor musun? Eğlence sektöründe acı çekiyor. ”
“En başından beri onu eğlence sektörüne girmemeye ikna etmeye çalıştım. Beni dinlemedi. Ne yapabilirim?"
"Çünkü beceriksizsin!" Anne Ye hızla ayağa kalktı. “Ye Zhenting, senin gibi işe yaramaz bir babası olmasaydı, eğlence endüstrisinde diğer insanların ruh hallerinin insafına kalmanın zorluğuna katlanmak zorunda kalır mıydı?”
Bu sözler, bariz bir şekilde yüzüne tokat atmakla aynı şeydi. Peder Ye, “Yeter! Zorluklara katlandığını hissediyorsa, eve gelebilir! Seni destekleyebiliyorsam, onu da destekleyebilirim!”
Peder Ye ve Anne Ye nadiren başkalarının önünde birbirlerine karşı konuşurlardı. Sadece çok yüksek sesle bağırdı çünkü onun sözlerinden utandı. Anne Ye de düşünmeden konuştuğu için pişmanlık duydu. Bir iç çekerek tekrar oturdu ve sessiz kaldı.
“Zhenzhen, bunu ciddiye alma. Annen sadece endişeli. Ye Qing'in yerinde sen olsaydın, annen de aynı şekilde hissederdi. ”
Ye Zhen bu tartışmaya katılmayı amaçlamamıştı. Ne de olsa bunun onunla hiçbir ilgisi yoktu ve o da onların görkemli sözlerini dinlemek istemiyordu. "Anne, eğer Ye Qing için gerçekten endişeleniyorsan ve onun eğlence sektöründe olduğu için acı çektiğini düşünüyorsan, neden onun oyunculuğu bırakmasını istemiyorsun? Babam bir kızına bakabileceğini zaten söylemedi mi?”
"Fakat . . . Qingqing zaten halk tarafından bilinir hale geldi. Yarı yolda bırakmak onun için kötü olurdu. Ayrıca, netizenler arasında tercih edilebilirliği iyi. Onu seven bir sürü hayranı var. Şimdi bırakması onun için büyük bir kayıp olurdu. Şu anda, Qingqing sadece bir fırsatı kaçırıyor. Beichuan, Qingqing'in kayınbiraderi ve bu sadece küçük bir iyilik. Nasıl ona yardım etmezdi?”
Bu noktaya konuştuktan sonra, Anne Ye içini çekti. “Lu ailesiyle evlenmenize neden olan bu garip koşullar kombinasyonu, ablanızın size verdiği iyi şans olarak kabul edilebilir. ”
Peder Ye umutsuzca öksürdü ve anlamlı bir şekilde karısına baktı. Susmasını istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...