35. bölüm

1.6K 128 18
                                    

Ye Zhen de onda bir sorun olduğunu hissetti. Son zamanlarda kendini yorgun, aşırı uykulu ve halsiz hissetmeye eğilimliydi. Bu semptomların nedenlerini  kontrol etmek için googla bakmıştı . İnternette bulduğu cevapların çoğu, bunların hamilelik belirtileri olduğunu söyledi.

Hamile? Ye Zhen dudak büktü ve web sayfasını kapattı.

Bu beden hala bakireydi. Nasıl hamile olabilir? Gerçekten, bu onun ölümcül hasta olduğunu öne süren insanlardan daha gülünçtü!

William ona tam bir vücut muayenesi yaptı, sonra ona sadece sağlığı kötü olduğu için yorgun ve aşırı uykulu hissettiğini söyledi. Sağlığını düzgün bir şekilde iyileştirmek için çalışmak zorundaydı. Ruh hallerinde büyük bir dalgalanma olması onun için uygun olmaz.

Lu Beichuan bunların hepsini kabul etti.

Ye Zhen şüpheyle Lu Beichuan'a baktı.

Bu süre zarfında, Lu Beichuan rehabilitasyon egzersizleri yapmak için dışarı çıkıyordu. Bu egzersizleri yaparken yanında kimsenin onunla ilgilenmesine izin vermezdi.

Ye Zhen bunu neden istediğini anlayabilirdi. Sonuçta, Lu Beichuan gururlu ve kibirliydi. Onun rehabilitasyon egzersizlerinin bir erkek olarak gururunu zedelemesi kaçınılmazdı. Ancak günleri dikkatlice hesapladıktan sonra, Lu Beichuan'ın romanda uyandığı güne sadece beş gün kaldı. Romanın Lu Beichuan'ı uyandı ve araba kazasından geriye kalan hiçbir etkisi olmadı. Bundan beş gün sonra, bu Lu Beichuan tekrar ayağa kalkabilecek miydi?

Ayrıca, Ye Qing yakında dönecekti.

O zaman geldiğinde, bacaklarının işlevini yeniden kazanmış olan sağlıklı Lu Beichuan, tüm dikkatini Ye Qing'e odaklayacaktı. Bu onun özgür olacağı anlamına geliyordu. Lu Ailesinden ayrılabilmek sadece bir zaman meselesiydi.

Bir hizmetçi, Ye Zhen'i aramak için yukarı çıktı ve ona ailesinden bir telefon geldiğini bildirdi. Ye Zhen ile konuşmaları gereken önemli bir şey vardı.

Ne çok garip. Ye Ailesi onu mu arıyordu? Ye Zhen inanamayarak düşündü.

Belki de bir önceki ziyaret sırasında Lu Beichuan'ın ona karşı tutumunu gören Ye Ailesi, şimdiki kızın değerli olduğunu düşündü ve onu Lu Ailesinden faydalanmak için kullanabilirler mi?

Ye Zhen aramayı cevaplamak için aşağı indikten sonra, William soğuk bir şekilde Lu Beichuan'a baktı ve "Sen bir piçsin!" diye küfretti.

"Ben neyim dedin?"

"Senin yüzünden hamile! Derin bir uyku çekmesi için ona ilaç vermemi söyledin. O farkında değilken sen onu hamile bıraktın!”

Tekerlekli sandalyede oturan Lu Beichuan, "William, her şeyden önce hamilelik, karı kocanın birbirleriyle uyum içinde hareket etmesini gerektirir. İkincisi, sana sadece geceleri rahat uyuyabilmesi için uyku ilacı vermeni söyledim. Sarhoş olduktan sonra ilk kez yanıma geldiğinde ona dokunmadım. Benim bir piç olduğumu nasıl söylersin?”

Argümanı makul ve ikna ediciydi.

William, bu utanmaz adama karşı çıkamayacağını biliyordu ve onunla tartışmaya zahmet etmek istemiyordu. Ye Zhen'in kaçınması gereken yiyeceklerin yanı sıra dikkat etmesi gereken günlük şeyleri listeledikten sonra Willam aşağı indi.

Alt katta, oturma odasında Ye Zhen telefonu tutuyor ve sessizce dinliyordu. Zaman zaman, anlaşmayı mırıldanırdı. William'ın aşağı indiğini görünce, onu gülümseyerek karşıladı.

William içini çekti. Ne kadar acınası. Lu Beichuan'ın dikkatini çektiği için gerçekten zavallıydı.

William'ın gençliğinde, bir zamanlar Lu Beichuan'ın okul arkadaşıydı. O zamanlar William, Lu Beichuan'ın gerçek doğasını henüz görmemişti. Sadece bu Asyalı adamın gizemli ve yakınlaşması zor olduğunu düşündü. Ancak, kendisinin dörtte üçü Çinli olduğu için ortak bir etnik kökene sahip olduklarını düşünen William, aptalca ve pervasızca Lu Beichuan'ın arkadaşı olmaya çalıştı.

Yabancı okulların çoğunda yabancı düşmanı etkili ailelerden gelen öğrenciler vardı. Dikkat çekici bir şekilde sarı tenli biri olarak, Lu Beichuan bu öğrencilerin hedefiydi. William bile zorbalıklarından kaçamamıştı. Bu insanlar Lu Beichuan'ın başını belaya soktuğunda, Lu Beichuan tek kelime etmemişti. O sırada William, bu adamın kolayca zorbalığa uğrayacak tipte olduğunu düşünmüştü. Ama daha sonra, bu adamın kendi elleriyle vurmayı sevmediğini öğrendi. İnsanların onu bulamayacağı karanlık yerlerde durmayı ve kurnaz planlar yapmayı severdi. İnsanları kurnaz yollarla mahvetti ve onları bir düşüşe hazırladı. Lu Beichuan da onu temize çıkarmıştı.

Lu Beichuan bir keresinde şöyle demişti: “Bir beyefendi yumruğunu değil ağzını kullanır. ”

William Çin'in dışında büyümüştü, bu yüzden Çinli bir beyefendi fikrini tam olarak anlamamıştı, ama eski Çin klasiklerini karıştırmıştı. William, Çin tarihinde örnek beyefendiler olarak övülen insanların isimlerini duyduğunda, ürpermekten kendini alamadı.

Çin'in birçok beyefendiye sahip bir ülke olduğu ortaya çıktı. Antik çağlardan beri bu ülkenin kendisini gelişen bir ülke olarak kurmasına ve hala bir dev gibi ayakta durmasına şaşmamalı.

William daha sonra Çin kültürüyle daha derin bir temas kurduğunda bir şey anladı. Lu Beichuan gibi biri nasıl onurlu bir beyefendi olarak kabul edilebilir? Lu Beichuan'a beyefendi diyecekseniz, önüne bir kelime daha eklenmeliydi: sahte!

William ana girişten çıkarken Ye Zhen telefonu bıraktı. Yakındaki bir hizmetçiye, “Benim için bir araba hazırla. Ailemin evine bir yolculuğa çıkacağım. “




Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin