Bebeklerin çoğu yeni doğduklarında pek güzel görünmezdi, sadece çok az sayıda yeni doğan açık tenli, tombul olarak çıkar. Çoğu bebek Ye Zhen'in gördüğü gibi görünürdü: morumsu kırmızı veya koyu kırmızı ten, düz bir yüz ve biraz yaşlı bir insan gibi kırışmış cilt.
Ye Zhen, Lu Beichuan'ın yakışıklı ve güçlü yüz özelliklerine baktı, ardından açık tenli bileğine baktı. Tanımlanmış yüz özelliklerini kontrol etmek için yüzüne dokundu. Morumsu kırmızı tenli ve kırışık tenli önündeki bebeğin, zahmetle doğurduğu oğlu olduğuna neredeyse inanamadı.
Onun dünya görüşüne göre, yeni doğan bebekler açık tenli ve bir çift güzel iri göze sahip tombul olmalıdır.
Neden böyle çirkin bir bebek doğurmuştu?
Gerçek ve hayal arasındaki fark çok büyüktü, bu yüzden Ye Zhen'in kabul etmesi zordu. Böylece bebeği görünce gözyaşlarına boğuldu.
Ye Zhen'in ani çığlığı hastane odasındaki herkesi alarma geçirdi.
"Zhenzhen, bir yerde kendini iyi hissetmiyor musun?"
Her zaman uyanık olan Lu Beichuan ayağa kalktı ve dışarı çıktı. "Ben gidip doktoru arayacağım. "
Ye Zhen aceleyle onu durdurdu. "İyiyim . "
"Neden ağlıyorsun o zaman?"
Ye Zhen gözyaşlarını tutmaya çalıştı. "Çirkin bir bebek doğurdum. . . "
Anne Lu bunu duyduğunda güldü. "Bu yüzden mi? Ciddi bir şey olduğunu düşündüm. Tamam . İlk kez anne oluyorsun, bu yüzden hiç tecrüben yok. Bütün bebekler yeni doğduklarında böyle görünürler. Zamanla daha iyi görünecek. Bebek sonsuza kadar böyle görünmeyecek. Giderek daha iyi görünecek. "
"Yok canım?"
"Annem sana yalan söyler mi? Beichuan'ı doğurduğumda, ilk başta o da böyle görünüyordu. Derisinin her yeri kırışmıştı ve başı uzamıştı. Tıpkı küçük bir maymuna benziyordu. Ama bak şimdi Beichuan ne kadar yakışıklı. "
Lu Beichuan'ın ifadesi sertti ve annesinin Ye Zhen'i teselli etme girişimine inatla katılmadı.
Belki de anne ve çocuk arasında bir bağlantı vardı. Bebek sessizce Anne Lu'nun kollarında yatıyordu ama annesinin ağladığını duyunca gözlerini kıstı ve bağırdı.
Delici çığlıkları sanki gökyüzünde yankılanabiliyormuş gibi geliyordu.
Anne Lu sıkıntıyla kaşlarını çattı. Bebeği nazikçe tutarak onu ikna etmeye çalıştı. Ancak bebek günün büyük bir bölümünde uykudaydı ve enerjisini geri kazanmıştı. Anne Lu onu uzun süre ikna etse de ağlamasını durduramadı.
Bebeğin yüzünün ağlamaktan kıpkırmızı olduğunu görünce, büyükanne olarak kalbinin ağrıdığını hissetti. "Zhenzhen ah, bebeği tutmaya ne dersin?"
Ye Zhen hazırlıksız yakalandı. Küçük bebek ona sunulduğunda, kundak kıyafetlerine kıvrılmış şekilde yatarken bebeğin ne kadar küçük olduğunu görünce bir kez daha şok oldu. Açıkçası, bebek belli bir boyuttaydı, ama neden ona kıyasla bu kadar küçük görünüyordu?
Ye Zhen bebeği dikkatlice tuttu. Bebeğin yumuşak, küçük kafasını avucunun içinde destekleyerek, Lu Anne'nin ağlayan bebeği nasıl ikna etmeye çalıştığını taklit etti.
Garip bir şekilde, Lu Anne'nin kollarında haykıran bebek, Ye Zhen'in kollarına bırakıldığında hemen durdu.
Bebek daha gözlerini açmamıştı bile, ama kıkırdadı ve Ye Zhen'e guruldadı.
Ye Zhen'in kalbi eriyip yapışkan oldu. Bebeğin sıkılı yumruğuna dokunmak için işaret parmağını uzattı. O kadar yumuşak bir eldi ki. Elindeki kemikler bile yumuşacıktı sanki. Bu kırılgan bebeğe zarar verme korkusuyla çok fazla güç kullanmaya cesaret edemedi. Bebeğin elinin arkasına hafifçe vurdu.
"Elbette, bebek en çok annesini seviyor. Küçük adam, sen onu tutan kişi olur olmaz ağlamayı kesti. "
Kollarındaki küçük adam kıkırdamaya ve baloncukları üflemeye devam etti. Kapalı gözleri ve kocaman gülümsemesiyle çok aptal görünüyordu.
Ye Zhen de gülümsemeye karşı koyamadı.
Ye Zhen, bebeğin kundak kıyafetlerinin içinde şeffaf beyaz bir yeşim buldu. Yeşim geleneksel bir koruma tılsımı şeklinde oyulmuştu: ortasında bir delik olan bir daire. Yüzey pürüzsüz ve mükemmeldi. Avucunun içinde tuttuğunda, sıcak hissetti.
"Baban özellikle bunu oyması için Myanmar'da ünlü bir oyma ustası buldu. Bebeğin güvenliğini ve iyiliğini sağlamak içindir. "
Yeşim şeffaf ve kusursuzdu ve oyma titizlikle yapıldı. Ye Zhen yeşim hakkında pek bir şey bilmiyordu ama Yaşlı Usta Lu'dan gelen herhangi bir hediyenin değerinin çok yüksek olacağını biliyordu.
"Büyükbaba nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...