İnsanlar yan salona gelip gidiyordu. Sürekli mutluluk ve kahkaha sesleri vardı. Shen Weiyin yavaş yavaş ana salondan yan salona girdi ve bakışlarını Bir kanepenin ortasında oturan Lu Hanım'ı selamladı. bayan Lu ya gülümseyerek, -“Teyze, tebrikler. ”
Bir grup hanımla konuşup gülen Anne Lu, başını çevirdi ve gülümseyerek Shen Weiyin'e baktı. Konuşmadan önce bir duraklama oldu. Bir an için Shen Weiyin'i tanımadı. Bakışları titredi ve sonunda şaşkınlıkla, “Seni uzun zamandır görmedim. Weiyin, daha da güzelleştin. ”
"Teyze, benimle dalga geçme. Son birkaç gündür film çekmek için geç yatmaktan gözlerimin altında morluklar oluştu. ”
Shen Weiyin'in pitoresk ve zarif bir figürü vardı. Kamerada iyi görünmek için özellikle figürünü korudu. 45 kilonun altında. Görünüşü olağanüstüydü. Üzerinde süslemesi olmayan ve son derece sıradan bir tarza sahip beyaz bir elbise giydiğinde bile ilgi odağı oldu.
amcasının karısı, oturması için onu kanepeye çekti.
Ye Zhen, Shen Weiyin'in baştan çıkarıcı figürüne baktı, sonra sessizce kendi yuvarlak beline ve kalçalarına baktı. Programına gerçekten kilo vermeyi koymak zorundaydı.
Bayan Lu bunu duymaktan rahatsız oldu. “Geç kalmak sağlığınız için çok kötü. Film çekmek ne kadar önemli olursa olsun, sağlığınıza dikkat etmelisiniz. çok zayıfsın Zhenzhen'den öğrenmelisin. Her öğün daha fazla yemek yiyin. Daha dolgun olursan daha iyi görünürsün. ”
Yaşlılar gerçekten dolgun kızların daha iyi göründüğünü hissettiler. Çok sıska olmanın sağlığınız için kötü olduğundan endişeleniyorlardı. Ye Zhen'in hamileliğinin ilk üç aylık döneminde,Bayan Lu sık sık çok zayıf olduğunu söyledi ve günde 6-7 öğün besleyerek onu şişmanlattı.
Bayan Lu, Ye Zhen'i başarılı bir şekilde şişirme konusunda bir başarı duygusuna sahipti.
Bir kez Bayan Lu bu sözleri söyledi ve ailesi-arkadaşları onun duygularını tekrarladı.
"Evet, kızlar bugünlerde çok kolay diyet yapıyorlar. Bu onların sağlığı için kötü. Zhenzhen'inki gibi bir figür çok iyi. Weiyin, çok zayıfsın. Daha fazla yemelisin . ”
"Bu arada, Weiyin, son zamanlarda bir erkek arkadaş mı arıyordun?"
Shen Weiyin duruma uygun bir gülümseme sergiledi. "İşle meşguldüm. zamanım olmadı. ”
Kadın grubundan bir iç çekiş sesi geldi.
"Bu çok yazık. Sen çok iyi bir kızsın. Gelecekte hangi lanet olası çocuk seni dolandıracak bilmiyorum ama kuzenimin bir oğlu var. Çocukken onunla birlikte oynadığınızı hatırlıyor musunuz? Siz birlikte daha az oynadınız ve büyüdükçe daha az temas kurdunuz. Seni onunla tanıştırsam nasıl olur? Dürüst bir çocuk olduğundan emin olabilirsin. ”
Aslında, davetiye alıp buraya oturabilen herkes, kötü bir seçenek olmayan insanları tanıştırabilirdi. Üstelik Shen Weiyin'in nitelikleriyle, eşit olmayan insanları tanıştırmak kötü olurdu.
Shen Weiyin kibarca reddetti, “Üzgünüm Zhao Teyze, işle çok meşgul olacağım. Kişisel konulara ayıracak gerçekten boş zamanım yok. ”
"Sorun yok . Her birini WeChat'e ekleyebilir ve birbirinizle konuşabilirsiniz. Gelecekte daha fazla zamanınız olduğunda birbirinizi tanıyabilir ve yemek yiyebilirsiniz. ”
Shen Weiyin beceriksizce gülümsedi ve hiçbir şey söylemedi.
Bayan Zhao, Shen Weiyin'in anlamını anladı. Gülümseyerek, dedi "Bayan Lu, burada çok uzun zamandır sohbet ediyoruz. Torununuz hala uyanmadı mı? Onu görmek istiyorum . Sadece fotoğraflarına bakarak onu çok seviyorum. Uyanıksa, onu görmem için dışarı çıkarın. Ne zaman kucağıma alacak bir torunum olacak bilmiyorum. Madem öyle, başkasının torununu tutmak da iyi olurdu. ”
"tabii!" Bayan Lu, Ye Zhen'i okşadı. "Zhenzhen, gidip Zhouzhou uyanık mı bir bakabilir misin?"
Ye Zhen kabul etti ve Zhouzhou'yu kontrol etmek için yukarı bebek odasına gitti.
oda da iki dadı vardı. Ye Zhen'i gören içlerinden biri gülümseyerek, "Bayan Lu, endişelenmene gerek yok. Genç Efendi henüz uyanmadı. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...