Lu Beichuan elinde ılık süt bardağıyla tuvalet masasına yürüdü. Bir bardak ılık sütü bıraktıktan sonra, üzerinde kalmış olan saç kurutma makinesini aldı.
Kapının yanında tereddütle duran Ye Zhen'e bakan Lu Beichuan hafifçe, "Buraya gel. ”
Ye Zhen son derece suçlu hissetti. Lu Beichuan'ın ifadesiz yüzü, ne düşündüğüne dair bir ipucu vermiyordu, bu da onu daha da endişeli hissettirdi. O isteksizce yürüdü ve tuvalet masasına geri oturması için bastırıldı. Lu Beichuan ona bir bardak süt verdi.
Bu bardak sütü içme konusunda çok şüphe duydu. Ya bu süte tekrar ilaç verilirse? Ya gerçekten Lu Beichuan'ın çocuğuna hamileyse? Bunların hepsi doğru olsaydı, Lu Beichuan'a, bu canavara, onunla istediğini yapması için serbest saltanat vermez miydi?
Ye Zhen'in tereddütünü gören Lu Beichuan alçak bir sesle sordu, "Sorun ne? Süt içmenin uykuya dalmana yardımcı olacağını söylememiş miydin, bu yüzden her gece içmek istiyorsun. Neden bu gece içmiyorsun?”
Ye Zhen doğal olarak karakter dışı davranarak kendini gösteremezdi. Kendini gülümsemeye zorladı. O fincan ılık sütü tutarak yavaşça içti.
Sütün tamamını içmeyi bitirene kadar bekleyen Lu Beichuan saç kurutma makinesini aldı ve Ye Zhen'in yarı ıslak saçlarını dikkatlice kurutmaya başladı.
Eli nazikçe saçlarını hareket ettirdi. Çok titizdi. Saç kurutma makinesi, çok sıcak ya da yeterince sıcak olmaması için mükemmel bir mesafedeydi.
Ye Zhen şaşırdı
Lu Beichuan gün boyunca soğuk bir şekilde kayıtsızdı. Neden geceleri tamamen farklı bir insan olmuş gibi görünüyordu?
Ye Zhen'in şaşkın ve gergin bakışıyla karşı karşıya kalan Lu Beichuan, ifadesini değiştirmedi. Onun için saçlarını kurutmaya devam etti.
Saç kurutma makinesinden gelen yumuşak hava Ye Zhen'in yumuşak, siyah saçlarına çarptığında saçları parmaklarından dökülüyordu. Saçlarını neredeyse elinde tutamıyordu.
Tıpkı onun gibiydi. Tüm dikkatini ona odaklamayı bıraktığı anda, kaçmaya çalışacaktı.
Sakin bir ifadeyle Lu Beichuan, Lu ailesinin sorunlarını çözmeyi bitirdiğinde, değişen kimlik sorunlarını çözeceğini ve bu kadının onu terk etme fikirlerine son vereceğini düşündü.
Saçları neredeyse kuruduğunda, Ye Zhen giderek uykulu hissediyordu. Uzak durmaya çalışmaktan neredeyse dökülen gözyaşlarıyla esnerken, bu piç kurusunun sütü tekrar uyuşturduğuna emindi.
Aynadan Lu Beichuan'ın güçlü, açıkta kalan bacaklarına baktı. Aklı, daha önce gördüğü rüyalara atladı. Dayanamadı, vazgeçti. Şu anda ne yapabilirdi? Kapana kısılmıştı. Kaçmakta başarısız olmuştu. O da sadece uykuya yenik düşebilir. Her neyse, o zaten hamileydi, bu yüzden durumun onu götürdüğü yere gidebilirdi.
"Uykulu musun?"
Ye Zhen başını salladı.
Lu Beichuan saç kurutma makinesini kapatıyor. "Yat . ”
Ye Zhen kararsız bir şekilde ayağa kalktı. Dayanılmaz derecede uykulu hissediyordu. Yatağa girdikten hemen sonra, son derece rahat yumuşak şilteyi hissetti ve burnuna tanıdık bir koku geldi. Memnuniyetle vücudunu çarşaflara sürttü. Başı yastığa dokunur dokunmaz gözlerini kapadı ve derin bir uykuya daldı.
Lu Beichuan yatak odasındaki parlak ışıkları kapattı ve yumuşak, loş başucu ışığını açtı. Yatağın yanında Ye Zhen'e bakmak için bir süre durduktan sonra banyoya gitti ve yatağa girmeden önce bir havluyla saçlarını kuruladı.
Bir aydan fazla bir süre bir yatağı paylaştıktan sonra, son birkaç gündür bu yatakta tek başına uyumak garip hissettirmişti.
Yanında uyurken, kalbi rahatladı.
Bir yıl önce, Lu Beichuan havaalanına giderken bir araba kazası geçirmişti. Neredeyse ölüyordu. Hayatta kalmasına rağmen, yarı ölü bir kişi olarak neredeyse bir yıl boyunca bir hastane yatağında yattı.
Daha sonra komadan uyanmasına rağmen belinin altında hiçbir şey hissetmedi. Yanlışlıkla düşmanlarını uyarmaktan kaçınmak için hala komadaymış gibi davrandı. Bu süre zarfında, profesyonel bakıcılar ve hizmetçilerin özensiz bakımını, dedesinin iç çekmesini, annesinin ağlamasını ve babasının kutsal davranışlarını yaşadı.
Büyükbabası içini çekti çünkü Lu ailesinin yetenekli bir halefi kaybettiğini düşündü. Annesi kendisi için ağlıyordu. Bir oğlu olmadan geleceğinin nasıl olacağını bilmiyordu. Babasının kutsal davranışı, planının başarılı olduğunu kutlamak istediği içindi.
Tüm bunların tek istisnası Ye Zhen'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...