Lu Shaoren, Onayladı . "Evet, babam kabul etti!"
Anne Lu'nun yüzü çirkin bir ifadeyle dondu. Uzun bir süre sonra, inanamayarak, "Bu nasıl mümkün olabilir?" diye bir soru tükürdü.
"Neden olmasın?!" Hoşnutsuz, Lu Shaoren sert ve kendini beğenmiş bir şekilde, "Beichuan uyanmasına rağmen, doktor tekrar ayağa kalkamayacağını söyledi. İyileşmesi, takip eden tıbbi tedavilere bağlı olacaktır. Ya bir daha ayakta duramazsa? Bir engelli nasıl Lu ailesinin halefi olabilir? Bu aşırı derecede uygunsuz olurdu. ”
Bunu söyledikten sonra, Lu Shaoren içini çekti. Kafasını Lu Beichuan'a çevirdi ve "Beichuan, babayı suçlama. Bu konuda hemfikir olan büyükbabandı. Ne hakkında şüpheleri olduğunu anlamalısın. Tamamen iyileşmedin ve şirket için yapacak çok iş var. Şirketin sorumlulukları altında ezilirseniz, iyileşmeniz için iyi olmaz. Lin Zhan buradayken, bazı yükleri sizinle paylaşabilecek. Siz ikiniz kardeşsiniz. Seninle onun arasına bir çizgi çekmene gerek yok. ”
Lu Anne, bu şatafatlı ve görkemli sözleri duymaktan öfkeyle titredi.
Buna karşılık, Lu Beichuan'ın ifadesi soğuk bir şekilde kopuk kaldı. Sanki hiçbir şey onu rahatsız edemezdi. "Kardeşler? Onun gerçekten Lu ailesinin bir üyesi olduğunu doğrulamak için babalık testi yaptınız mı?”
"Elbette . Bana inanmıyorsanız, Lin Zhan'ı babalık testi yaptırmaya götürebilirim. ”
Lu Beichuan gülümsedi. "Elbette . Babalık testinin sonuçlarını aldıktan sonra onu geri getirin. Ama bu gerçekleşene kadar, onu buraya nasıl getirdiysen ona da çıkış yolunu göster. ”
“Lu Beichuan!” Öfkeli, Lu Shaoren bağırdı, "Hala bana ve büyükbabana saygı duyuyor musun?! Bunun onun için ne kadar zor olduğunu nasıl anlamazsın? Herkes sağlığınız için en iyisinin ne olacağını düşünüyorsa onu yapıyor!”
“Fiziksel durumum hakkında gerçekten endişeleniyorsan, endişelenmene gerek yok. Çünkü . . . Lu Beichuan ayağa kalktı, Anne Lu'nun yemek çubuklu kasesine biraz yemek eklemek için eğildi ve devam etti, “İyileşmem oldukça iyi gidiyor. ”
Lu Shaoren şaşkınlıkla Lu Beichuan'a baktı. Lu Beichuan'ın ayağa kalktığını görmek Lu Shaoren'i tamamen şok etmişti. "Sen . . . ayağa kalkabiliyor musun?"
Lu Beichuan başını salladı. "Evet . ”
"Ne zaman . . . bu ne zaman oldu?"
Anne Lu'nun ruh hali büyük ölçüde düzeldi. Coşkulu hissederek yanıtladı, “Son birkaç gün içinde oldu. Her zaman şirkette çok iş olduğunu söylüyorsun ama şimdi o kadar meşgul olmana gerek yok. Oğlumuz şirkete geri dönecek ve sana yardım edecek. ”
Lu Shaoren'in yüzünün rengi değişti. Daha önce Lu Beichuan'ın hayatının geri kalanında ayağa kalkamayacağı haberini almıştı, ancak Lu Beichuan bu teşhisten birkaç gün sonra tamamen iyileşmişti! Tamamen hazırlıksız yakalandı!
Bu şartlar altında Lin Zhan'ı geri getirmesi gülünçtü!
Şimdi Lu ailesinin halefi iyi bir fiziksel durumda olduğu için, Yaşlı Usta Lu, kimliği dedikodu için bir bahane olacak gayri meşru bir çocuğu geri getirmesine asla izin vermezdi.
"Yani, sence Lu ailesinin iki varise ihtiyacı var mı? Lu Beichuan'ın keskin gözleri kısıldı. Lin Zhan'a bakarak, "Buraya nasıl geldiyse, o yoldan da gitsin. ”
Bu sözleri hizmetçilerin ve misafirin önünde söyleyerek Lu Shaoren'e herhangi bir yüz vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...