Dikkatlice düşündüklerinde mantıklı geldi.
Ye Zhen, Lu ailesiyle evlenmeden önce bile, karşı cinsten pek çok arkadaşı yoktu ve kimseyle yakın olduğunu duymamışlardı. Bilinçsiz Lu Beichuan ile evlendikten ve Lu ailesinin villasından ayrılmak için neredeyse hiç şansı bulamadıktan sonra herhangi bir şey olması daha da az olasıydı.
Bunu düşününce Anne Ye rahatladı.
“Tamam o zaman, önümüzdeki birkaç gün boyunca iyileşmek için zaman ayırın. Dışarısı soğuk . Mecbur değilseniz dışarı çıkmayın. ”
Ye Zhen kabul etti.
Yukarı odasına çıktıktan sonra, Ye Zhen bu konuyu düşünmeye devam etti. Son zamanlarda biraz garip hissettiği doğruydu: iştahsızlık, aşırı uykululuk ve yorgunluğa meyilli ve şimdi görünürde bir sebep yokken kuru kusmuştu. . . Bir araya getirildiğinde, aniden hamilelik belirtileri gibi görünüyordu.
Ye Zhen dalgın dalgın banyoya girdi. Tuvaleti gördüğünde birden bu ay adetinin gelmediğini hatırladı.
Ve geçen aya göre, zaten yarım ay gecikti!
Ye Zhen alt karnına bastırdı.
Hamile?
Test yapmak gerçeği doğrulamanın tek yoluydu.
Ye Zhen o gece eczaneden evde hamilelik testi almak için dışarı çıktı. Olumlu bir sonucu belirten iki işaretin açıkça ortaya çıktığını gördüğünde, Ye Zhen neredeyse bayılacaktı.
Gerçekten hamile miyim?
Romanın konusu değişmemiş olabilir miydi? Nasıl kaçmaya çalışırsa çalışsın, sonunda Lu Beichuan için küçük bir kötü adam doğuracak mıydı ve üç kişilik aileleri, lanetli bir sonun yolunu bulmaya mahkum muydu?
Ama bu sağduyuya çok aykırı değil miydi? Önce seks yapmadan, nasıl hamile kalabilir?
Bir süre, Ye Zhen'in zihni hamilelik çubuğundaki iki çizgiyi görmekten karardı. Kendini sakinleşmeye ve geçmiş dönemde olanları dikkatlice düşünmeye zorladı.
Bunu defalarca düşündükten sonra, zamanının çoğunu Lu Beichuan'la ilgilenerek geçirmişti. Lu Beichuan'a masaj yapmak için sık sık yatağın yanında kaldı. Her seferinde, günün çoğunu alacaktı. Ondan başka . . .
Bunun dışında o hayaller vardı!
Ye Zhen, yüzünün kızarmasına neden olan rüyaları düşündü ve cesur bir tahminde bulundu.
Olabilir mi . . . o rüyalar gerçek miydi?
Ye Zhen, köprücük kemiği ve omzundaki açıklanamayan kırmızı işaretleri düşündü. Açıkça öyleydiler. . .
"O piç kurusu!" Ye Zhen kendini lanetlemekten alıkoyamadı.
Bu tahmin dışında, neden hamile olduğuna dair başka bir olası açıklama yoktu.
Burada daha fazla kalamazdı. Burada kalmaya devam ederse, kesin olarak midesinde küçük bir kötü adam vardı. Bazı şeyler romandan farklı olmuştu ama önemli kısımlar hala aynıydı.
Lu ailesiyle evlenmede Ye Qing'in yerini aldı, Lu Beichuan uyandı ve hamile kaldı. Sapmalar olsa da sonuç aynıydı!
Kötü adamın çocuğuna hamile kalma kaderinden kaçınmak için elinden geleni yapmıştı ama başarılı olmamıştı. Burada kalmaya devam ederse, komplonun nasıl gelişeceğini kim bilebilir?
İşleri iyice düşündükten sonra Ye Zhen hemen bir karar verdi. Peder Ye'nin kapısını çaldı ve ağır bir sesle, "Baba, bir an önce yurt dışına gitmem için bir bilet hazırla. ”
***
William, Lu Beichuan tarafından Bayan Ye'yi kontrol etmesi için bir kez daha çağrıldı. Muayeneyi yaptıktan sonra tamamen şaşkına döndü. Lu Beichuan'ın kaşları arasındaki derin çizgiyi görünce, aslında Bayan Ye'nin hamilelik durumunun stabil olmadığı için olduğunu düşünmüştü. Ama onu kontrol ettikten sonra, neredeyse tıbbi becerilerinden şüphe etti.
Şok olmuş gözleri Lu Beichuan'a baktı. Tanısında bir hata yapmış olabileceğini düşündü. Tekrar kontrol etti ama sonuç aynıydı.
Hamile değildi!
Bu nasıl mümkün olabilir? Birkaç gün önce kontrol ettiğinde açıkça hamileydi!
Ye Qing neden muayene edildiğini anlamadı. William'ın ciddi ifadesini görünce gergin bir şekilde, "Doktor, bende bir sorun mu var?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...