Ve şimdi, inci sanki bir çöpmüş gibi atılırken biri o kumu elmasmış gibi hazine ediyordu. Ne kadar tatmin edici!
Misafirler gelinin neden aniden Ye Qing'den Ye Zhen'e dönüştüğünü bilmiyorlardı, Belki de iki kız kardeş tek yumurta ikizi olduğu için yanlış bir kimlik vakasıydı? Ama bir düğünde bu kadar büyük bir hata olabilir mi?"Shen Ru, neler oluyor? Bugün Lu Beichuan ve Ye Qing'in düğünü olması gerekmiyor muydu? Neden birdenbire Lu Beichuan ile evlenen Ye Zhen oldu? Bir gelin nasıl rasgele değişebilir?”
Bu soruyu soran kişi, Ye Qing'in annesinin kuzeni Shen Jing'di. Shen Jing her zaman düşündüklerini düşünmeden konuşan açık sözlü biri gibi görünmüştü. Ancak söylediği kelimelerin çoğu başkalarını memnun etmiyordu. Onu tanımayanlar onun keskin bir dili ve yumuşak bir kalbi olduğunu düşünürdü. İyi niyetini sert sözlerle gizleyen, dürüst ve sıcak kalpli biri olduğunu düşünüyorlardı. Onun plan yapacak bir tip olmadığını düşündüler. Sadece kulağa hoş gelmeyen kelimeleri ağzından kaçırıyordu ve sonunda insanları gücendiriyordu. Basitçe söylemek gerekirse, onun düşük EQ'ya( Duygusal zekâ ya sanırım)sahip olduğunu düşündüler.
Ancak Anne Ye kuzenini uzun zamandır tanıyordu. Ne düşündüğünü nasıl bilemezdi?
Bu sözler düşüncesizlikten söylenmediyse, kötü niyetten olmalıydı. Shen Jing'in çok zeki olduğunu biliyordu. Kuzeni hiç de aptal değildi.
Lu Hanımın önünde , Shen Jing adaleti savunmak için cesurca konuşma eylemini yaptı ve sanki Ye Qing için yanlışı düzeltmek istiyormuş gibi. “En azından Ye Qing'in küçük halasıyım. Ye Qing'imizin zorbalığa uğradığını görünce, karşı taraftan onun iyiliği için adalet talep edebilmemiz için ne olduğunu açıkça bilmemiz gerekmiyor mu?”
Anne Ye'nin ifadesi iyi değildi. Kasvetli bir yüzle, “Yeter. Bu konuya karışma. ”
“Shen Ru, öfkeni korumakta çok iyisin. ” Shen Jing, Anne Ye'nin yanındaydı. Fısıldadı, "Lu Beichuan, Ye Qing'imizi herkesin önünde terk etti ve onun yerine Ye Zhen'i sahneye çıkması için buraya getirdi. Bu açıkça Qingqing'in yüzüne tokat atmakla aynı şey. Bugün bir açıklama talep etmezsek, Qingqing gelecekte halka nasıl yüzünü gösterecek? Ona zorbalık yapmalarına izin veremezsin! Bizim Qingqing'imizin kim olduğunu sanıyorlar? Ye Qing'in aileleriyle evleneceğini söylemekten, damadın onu sunakta tek kelime etmeden bırakmasına kadar giderler. Qingqing'imizin peşinden koşan bir grup çocuk var. Onu isteyen çok insan var. ”
“Yeter, bu meseleyi nasıl ele alacağımı biliyorum. Geri dönebilirsin. ”
Anne Ye şu anda çok mutsuzdu. Shen Jing haklıydı. Bu düğünde olanlardan sonra, Qingqing'i başkalarının gözünde alay konusu olacaktı. Bu yüzden Shen Jing ile tartışacak havasında değildi.
"Kuzen, nasıl böyle bir tavır sergileyebilirsin? Sen Qingqing'in annesisin. Öfkeni nasıl böyle yutabilirsin? Hayır, bu olmaz. Sormaya gitmeyeceksen, ben soracağım. Annesi olarak bu mağduriyeti yutabilseniz bile, ben de onun küçük halasının aynısını yapmaya dayanamam!”
Bunu söyledikten sonra, hesap vermek için şiddetle Lu ailesine doğru gitti.
Ye Qing, onu durdurmak için Shen Jing'i yakaladı. Lu ailesinin diğer misafirleri yüzünden endişeli, aceleyle fısıldadı, “Küçük Teyze, bu meseleyi kendi başımıza halledeceğiz. Bunun için endişelenmene gerek yok. ”
Kimse bir şey söylemediği için misafirler sadece rastgele tahminlerde bulunabilirdi. Kanıt olmadan, Ye Zhen'in zengin bir aileyle evlenmek için ablasının kocasını utanmadan kaçırdığını düşünen insanlar bile olabilirdi. Zaman geçtikçe ve dedikodu yayıldıkça, hikayenin neye dönüşeceğini kim bilebilir?
Halka hiçbir şey açıklanmadığı sürece, Ye Qing zarar görmeyecek ve sadece bugünkü olaydan faydalanacaktı. Ama eğer gerçek herkese açıklanırsa, o zaman yüzünü gerçekten bir daha toplum içinde gösteremezdi.
Shen Jing, Ye Qing'in kırmızı gözlerine baktı. “Qingqing'imize bakın. Çok haksızlığa uğradı. Beyler bir şey söylemeye cesaret edemiyorsanız, sizin için söyleyeceğim. Kaybedecek bir şeyi olmayan insanın korkacak hiçbir şeyi yoktur. Siz Lu ailesinden korkuyorsunuz ama ben korkmuyorum!”
Bunu söyledikten sonra elini Ye Qing'in elinden çekti, Ye Qing onu durdurmak için defalarca onu geri çekmeye çalıştı.
Sesini düşük seviyede tutan Ye QIng, "Küçük Teyze, boşver. Gitmek zorunda değilsin. ”
Şu anda, Anne Ye, birinin kuzenini mekandan atmasını istemekten başka bir şey istemiyordu. Ama gelinin annesiydi. Herkes ona bakıyordu, bu yüzden sert bir eylemde bulunamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...