Ye Qing gerçekten panik halindeydi.
Geçmiş yaşamında Ye Zhen ve Lu Beichuan'ın çok sevgi dolu bir ilişkisi vardı. Ye Zhen, Lu Beichuan'ın şımartılmış sevgilisi olmuştu. Bu ikisinin zaten tekrar sevgi dolu bir ilişkisi olsaydı, çabalarını boşa harcamış olurdu. Bambu sepetle su toplamaya çalışmak gibi olurdu.
Ye Qing'in sorgulaması karşısında Ye Zhen kendini masum hissetti. Lu Beichuan'ın onu aramaya gideceğini nasıl bilebilirdi?
Lu Beichuan gelmemiş olsaydı, çoktan uçağa mutlu bir şekilde binmişti.
"Abla, eğer bunların olacağını bilseydim, başlangıçta seninle yer değiştirmeyi bu kadar kolay kabul etmezdim. ”
Yazık oldu bu sözlerin bir kulağından girip diğer kulağından çıkması. Ye Qing'e göre, tüm anormallikler suçlu olarak Ye Zhen'i işaret etti. Ye Zhen hiçbir şey yapmadıysa, Lu Beichuan neden ona bu kadar nazik davranıp onu havaalanından almak için kendi yolundan çekilsin ki?
“Ye Zhen, biz ikiziz. Ne düşündüğünü bilmeyeceğimi sanma. Çocukluğumuzdan beri her zaman mantıklı ve itaatkar biri gibi göründün ama aslında her zaman benim olanı istiyorsun. Geçmişte, Lin Zhan'dı. Şimdi, Lu Beichuan. Lu Beichuan'ın artık yürüyebildiğini gördünüz, bu yüzden geri dönmenin bir yolunu düşünmek için elinizden gelenin en iyisini yaptınız. Gerçek gerçek bu değil mi?”
Ye Qing gerçekleri çarpıttıktan ve sebepsiz yere üzerine kirli su döktükten sonra, Ye Zhen sonunda sinirlendi.
Ye Qing'in isteklerine uymuştu ve hala yanlış mı anlaşılıyordu?
“Abla, gerçekleri net bir şekilde görmelisin. O zamanlar Lu ailesiyle evlenerek senin yerini almamış olsaydım, Ye ailesi şu anda çoktan iflas etmiş olurdu. ” Ye Zhen soğuk bir şekilde gülümsedi.
Kanepede otururken, sakince karıştırmış Ye Qing'e baktı. "Daha önce bana yanlış yapmak istemediğin için geri geldiğini söylemiştin. Bana gerçek aşkımı bulma, bana özgürlük verme şansı vermek istediğini söyledin. . . İkimiz de yetişkiniz. Bana aptal gibi davranma. Neden geri geldin, ikimiz de gerçek sebebi biliyoruz. Böyle sahte bir gösteri yapmana gerek yok. ”
"Ne demek istiyorsun?"
"Gerçekten ne demek istediğimi bilmiyor musun?" Ye Zhen ona eğlenceyle baktı. “Abla, senin gibi doyumsuz bir açgözlü olduğumu düşünme. Bu sadece bir erkek. Gerçekten daha az umursayamazdım. ”
"Sadece bir erkek mi?" Ye Qing'in kalbindeki öfke büyüdü. Gece gündüz düşündüğü ve elde edemediği bir şey olmuştu, ama Ye Zhen ondan çok hafif konuştu. "O Lu Beichuan!"
“Ya o Lu Beichuan ise? Diğer erkeklerden biraz daha yakışıklı ve zengin değil mi?” Kötü bir sonu olması kaderinde olan bir kötü adam hakkında bu kadar iyi olan neydi?
"Sen . . . ”
"Onu umursamıyorum. Buraya hiç geri gelmek istemiyordum. Merak etme . Birkaç gün sonra buradan ayrılacağım. Düşük profilli tutmalısın. Aptalca davranmayın ve kendinizi Lu ailesinin önünde ifşa etmeyin. ”
Ye Zhen, bu konuyu Ye Qing ile tartışmakla uğraşmak istemedi. Ne kadar az şeyle uğraşmak zorunda kalırsa o kadar iyiydi. En önemli şey Lu Beichuan'ın vücudunun durumuydu.
Buraya gelirken, Ye Zhen bir şeyleri çözmüştü. Lu Beichuan bebeğinin babası değilse, o zaman “Ye Zhen” buraya göç etmeden kısa bir süre önce başka bir adamla yatmış olmalı. O adamın kimliğine gelince, konuyu araştırmak zorunda kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...