Önceki Lu Beifan örnek olarak hizmet ederken, Lu Shaoren'in neden Lin Zhan'ı geri getirdiğini ve onu bu şekilde tanıştırdığını Lu Anne için açıktı.
Gayrimeşru bir çocuğu geri getirmesi ona yetmemişti. İlki birkaç gün önce atıldıktan sonra, bir tane daha getiriyordu. Lu Shaoren'in geçtiğimiz yıllarda oldukça Casanova olduğunu görmek kolaydı!
Anne Lu kasesini ve yemek çubuklarını masaya vurdu. Porselen tabak çanaktan gelen gürültü, öfkesini açıkça ifade ediyordu. Soğuk bir şekilde Lu Shaoren'e baktı ve doğrudan sordu, "Bununla ne demek istiyorsun?"
Lu Shaoren, Lin Zhan'ı Lu Beifan'ın daha önce oturduğu yere oturttu, sonra doğrudan Lu Anne'nin karşısına oturdu ve bir hizmetçiye iki takım daha yemek takımı getirmesini emretti.
"Kendine bir bak! Çocukların önünde nasıl davrandığına bir bak!”
"Nasıl davranıyorum?" Anne Lu alay etti. "Neden kendine bakmıyorsun?"
Bu ateş, Lu Anne'nin kalbinde yirmi yıldan fazla bir süredir için için yanıyordu.
Lu ailesiyle evlendiğinden beri, bu ateş hiç sönmemişti.
İş nedenleriyle yapılan evliliklerde hiçbir zaman çok samimi duygular olmadı. Anne Lu onlara olan ihtiyacı ve nasıl eşlik edeceğini anlamıştı. Kıskançlık hissetmeyecekti, kendisine haksızlık yapılmasına izin vermeyecekti, ama Lu Anne'nin bakire ailesinin işleri kötüye gittiğinde her şey değişti.
Anne Lu'nun soyadı Lin'dir. Tam adı Lin Mei'dir.
Lin ailesi bir zamanlar Lu ailesiyle eşit durumdaydı. Ancak, evliliğinin ikinci yılında, Lin ailesinin yaşlı efendisi öldü. Onun soyundan gelenler, miraslarını çarçur eden hayal kırıklıklarıydı. Eskiden büyük ve varlıklı olan Lin ailesi dağıldı ve artık eski benliğiyle karşılaştırılamazdı.
Lu ailesi gibi bir ailede, bir kadın ancak iki yoldan güvenli bir şekilde ayakta kalabilirdi: bir kocanın sevgisi ya da hafife alınamayacak bir kızlık ailesi.
Lin Mei, kocasının sevgisine veya kızlık ailesinin desteğine sahip değildi. Kendi özel bir alanında da herhangi bir becerisi yoktu. Herhangi bir güvenlik duygusuna veya üzerinde duracak sağlam bir temele sahip olmayınca herkes şaşkınlık hissederdi.
Neyse ki erken hamile kalmıştı. Lu Beichuan büyümeden önceki yıllarda, günlerini dikkatli bir şekilde geçirdi. Lu Shaoren'in işlerini biliyordu, ama onlar hakkında yapabileceği hiçbir şey yoktu. Yaşlı Usta Lu'nun uygunluğa değer vermesi büyük şanstı. Lu Shaoren dışarıda dolaşabilse de metreslerini veya gayri meşru çocuklarını eve geri getirmeye cesaret edemezdi!
Daha sonra, Lu Beichuan olağanüstü yetenekli bir yetişkin olduğunda ve Lu ailesindeki gücü kavradığında, kendini coşkulu hissetmişti.
Şu anda oğlu sadece komadan uyanmakla kalmadı, aynı zamanda yürüme yeteneğini de geri kazanmıştı. Öyleyse Lu Anne neden kalbindeki ateşi söndürmeye devam etsin ki?
“Önce bir Lu Beifan, sonra bir Lin Zhan. Sence eve herhangi birini getirmenin sakıncası var mı? Bu ev bir çöplük mü yoksa geri dönüşüm merkezi mi?”
Anne Lu daha önce yabancıların önünde Lu Shaoren'i hiç küçümsememişti, ama şimdi her şeyi açıkça görmüştü. Lu Shaoren bencil ve ben merkezliydi. O kadar çok kınanacak şey yapmıştı ki. Ona yüz vermeyi neden umursasın ki?
Lu Shaoren, karısının bu kadar çok insanın önünde bu utanç verici sözleri söyleyeceğini beklemiyordu. "Lin Mei! Kendinizi genç neslin önünde izleyin!”
"Kendime bakıyorum? Peki ya sen? Babam onu buraya senin getirdiğini biliyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...