Anne Ye, Ye Zhen'in elini tuttu ve bir kadının doğumdan sonraki ilk ayda dikkat etmesi gereken şeyleri popüler bilime ve kendi deneyimlerine dayanarak anlattı.
Ye Zhen zihinsel olarak hepsini not etti. "Hatırlayacağım . ”
“Doğum yapmak canlılığınıza zarar verir, bu nedenle bir sonraki ay sağlığınızı beslediğinizden emin olun. Doğumu takip eden ayda kendinize iyi bakarsanız, gelecekte sağlığınız da iyi olacaktır. O zamanki anneannemin bakımı sayesinde, ablanı ve seni doğurduktan sonra iyileşebildim ve herhangi bir rahatsızlığım olmadı. ” Bu noktaya konuştuktan sonra, Anne Ye durakladı. "Ah doğru, Qingqing senin doğum yaptığını biliyor mu?"
"Henüz değil . zamanım olmadı. ”
“Onu daha sonra arayacağım ve yeğenini görmek için hastaneye gelmesini söyleyeceğim. Abine kızma. Qingqing son zamanlarda çok meşguldü. Yarım yıldır eve bile gelmedi. Onu ne zaman arasam, telefonu kapatmadan önce zar zor birkaç kelime konuşabiliyorum. Kendini neden bu kadar meşgul ettiğini bilmiyorum. ”
Ye Qing, Shen Weiyin'e Peder Ye'nin doğum günü ziyafetinde eğlence çemberinde başarılı olup olamayacağını sorduktan sonra, Shen Weiyin'in tavsiyesi üzerine aktris olarak çıkış yaptı. Shen Weiyin'in popülaritesine ve ayrıca taze ve saf olarak kabul edilebilecek kendi yüzüne güvenen Ye Qing, birçok hayran kazandı ve “Ulusun İlk Aşkı” unvanını aldı.
Ancak Ye Qing gibi güzel kızlar eğlence dünyasında bir düzine kuruştu. Hiçbir eseri ve tanınırlığı olmayan biri olarak kısa sürede seyirciler tarafından unutulacaktı.
Ye Qing'in hiç destekçisi yoktu. Shen Weiyin'in yardımıyla kısa süreli bir popülerlik kazanmıştı. Ama Shen Weiyin yavaş yavaş kendi işiyle meşgul olduğu için Ye Qing ile ilgilenecek zamanı yoktu. Ye Qing bir ajanla anlaştıktan sonra fazla iş bulamamıştı. Şimdi, oyunculuk kariyerinde sadece su basıyordu.
Anne Ye sessizce, “Zhenzhen, annen daha önce yanlış şeye odaklanmıştı, ama şimdi aydınlandım. Qingqing ve ikiniz de annenin kızısınız. Annem seni ihmal etmemeliydi. Annenin gelecekte bunu kesinlikle telafi edeceğinden emin olabilirsin. ”
Anne Ye'nin bunu telafi edip etmediği, Ye Zhen'in hiç umurunda değildi. Ne de olsa kalbinde, Lu'ları gerçek ailesi olarak görüyordu. Onu gerçekten kimin umursadığını görmek için tek bir bakış yeterliydi.
“Qingqing sana her zaman iyi davrandı. Seni düşünüyor ve özlüyor. Ne zaman iyi bir şeye sahip olsa, her zaman sizin için bir pay ayırır. Birkaç gün önce aradığımda bana nasıl olduğunu ve şu anki durumunu sordu. ” Anne Ye yalvarırcasına ona baktı. "Abinin zor durumda olduğunu görünce, kız kardeşi olarak ona yardım edebilir misin?"
Ye Zhen kaşlarını kaldırdı ve kartlarını göstermedi. "Yardım? Nasıl yardım etmemi istersin?"
“Shen Weiyin'in Lu Şirketi ile yaptığı ciro anlaşması sona ermek üzere değil mi? Beichuan ile konuşabilir ve Lu Corporation ile Shen Weiyin arasındaki sözleşme sona erdikten sonra bu onayı Qingqing'e vermesini isteyebilir misiniz?"
Ye Zhen'in ifadesinin kayıtsız kaldığını gören Anne Ye aceleyle ekledi, “Annen favorileri oynamıyor. Bak, sen zaten bayan Lu oldun. İstediğiniz her şeye sahip olabilirsiniz. Hayatın çok güzel. Eğlence çemberinde geçimini sağlamaya çalışan ablanızdan çok daha güçlü bir konumdasınız. Baban ve annen gittiğinde, Qingqing senin yaşayan tek akraban olacak. İkiniz birbirinize destek olmalısınız. Annen de bunu senin iyiliğin için yapıyor. Gelecekte çok yalnız olmanı istemiyorum. ”
Yalnız?
Ye Zhen öyle düşünmüyordu.
“Anne, bana çok iyi davranan bir oğlum, bir kocam ve bir de kayınvalidem ve kayınpederim var. Nasıl yalnız olabilirim?” Anne Ye'ye baktı. Gözlerinde hiçbir beklenti yoktu. Anne Ye'yi tamamen gömmüştü.
Önyargısı çoktan kemiklerine işlemişti. Kısa sürede değişmesi mümkün değildi.
Ye Zhen gülümsedi. "Ye Qing bu onay anlaşmasını istiyorsa, menajeri Lu Corporation ile iletişime geçerek bunu sorabilir. Beichuan'ın kendi fikirleri var. Gerçekten yapabileceğim bir şey yok. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...