154. bölüm

862 62 9
                                    


Lu'nun evi geniş bir alanı kaplıyordu. Villalarının önünde geniş bir çimenlik vardı ve villanın arka tarafında bir göl vardı. Manzara oldukça iyiydi.

Daha iyi bir seçeneği olmayan Lu Beichuan, yalnızca Yaşlı Usta Lu ile tekrar görüşebilirdi. Zhouzhou'nun hala genç olduğu ve bu kadar misafirin çok gürültülü olacağı bahanesini kullanarak, büyükbabasını misafir sayısını azaltmaya ikna etmeye çalıştı.

Lu Beichuan eski uşağı çoktan kazanmıştı. İkna edici ve rahatsız edici bu iki kişinin altında, Yaşlı Usta Lu sonunda kabul etti. Doğum günü kutlamasına davet etmek istediği konukların listesini yalnızca uzun yıllardır arkadaş olduğu, hepsi nesiller boyu etkili ailelerden gelen kişileri içerecek şekilde yeniden yazdı.

Konuk listesinin üzerinden konu nihayet sonuçlandı.

***

Akşam, Lu Beichuan o gün için kalan işini bitiriyordu ve Ye Zhen bebeği tutuyor ve ona süt veriyordu. Bebek süt şişesini emiyor ve mutlu bir şekilde içiyordu. Bitirdikten sonra, memnun bir hıçkırık bile verdi ve Ye Zhen'e sırıttı. Küçük tombul elini havada salladı. Büyüleyici bir şekilde saf görünümü Ye Zhen'in kalbini eritmişti.

Bu, zahmetle doğurduğu küçük bebekti. Aynı kanı paylaştılar. Geçmişte, bu küçük adamı nasıl disipline edeceğini düşünmüştü, ama bir kez doğduğunda, tek bir sert söz söylemeye bile dayanamadı.

Sonunda Lu Anne'nin bakış açısını anlayabiliyordu. Dünyada güzel olan her şeyi bebeğine sunmak istiyordu. Bunu yapmanın ne önemi vardı?

Lu Beichuan geri adım atmayacak ama Ye Zhen gerçekten bebeğin onlarla aynı odada uyumasını istiyordu.

Ye Zhen bebeğin tombul küçük yüzünü öpmek için başını eğdi. Süt kokusu burnunu doldurdu.

Bebek keskin bir göz ve çevik el ile Ye Zhen'in saçından bir tutam tuttu ve bırakmayı reddetti.

“Zhouzhou, annemin saçını bırak. İyi ol, beni dinle! Ah! Bırak!"

Zhouzhou sadece çok inatçı değildi, aynı zamanda güçlü bir tutuşu da vardı. Saçlarını sıkıca tuttu ve bırakmadı. O da aşağı çekmeye devam etti. Ye Zhen başını eğiyordu ve bu küçük velet yüzünden kafa derisi ağrıyordu. Yine de bu küçük velet çok kırılgandı ve ona hiçbir şey yapamazdı.

"Lu Beichuan, buraya gel ve oğlunu kontrol et!"

İşine odaklanmış olan Lu Beichuan, Ye Zhen'in sesini duydu ve belgeleri imzalayan el durdu. Yatağa yürüdü ve küçük veletin bıraktığını ve şimdi parmaklarını emiyor olduğunu gördü.

Ye Zhen bebeği Lu Beichuan'ın kollarına bıraktı, Zhouzhou için bir emzik buldu ve saçını bağladı.

Ağrıyan kafa derisini ovuşturan Ye Zhen, gülse mi ağlasa mı bilemedi. Yine de bebeğini eleştirmeye dayanamıyordu. Sadece, “Bu çocuk gittikçe daha yaramaz oluyor. Gelecekte nasıl olacağını kim bilebilir?”

Lu Beichuan dişlerini gösteren ve ellerini tutan Zhouzhou'ya baktı. Sesini yükseltmeden edemedi, “Annenin saçını çekmene izin yok. Anlıyor musun?"

Bu kadar küçük bir çocuk onun sözlerini nasıl anlayabilirdi?

Zhouzhou'nun büyük yuvarlak gözleri yanıp söndü. Sanki babasının sesinden korkmuş gibi, bağırmaya başlamadan önce dudakları titredi.

"Zhouzhou'nun nesi var? Annen rastgele bir şeyler söylüyordu. Seni suçlamıyorum bebeğim. . . Lu Beichuan, ne yaptın?! O sadece bir bebek. Nasıl bir şey bilebilirdi? Onu neden azarladın?” Bunu söyledikten sonra Zhouzhou'yu tuttu ve onu ikna etti. Bebeği için üzüldüğünü hissetti. “Zhouzhou, ağlama, ağlama. Baba bir pislik. Gerizekalıları dinlememize gerek yok. Annen senin için onu döver!”

Bunu söyledikten sonra, Ye Zhen, Zhouzhou'yu tutarken Lu Beichuan'ı tokatladı ve onu ikna etmeye devam etti, “Zhouzhou, gördün mü? Annen senin için babana vurdu. Artık ağlama, tamam mı?"

Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin