63. bölüm

1.6K 110 10
                                    

Ye Qing, Ye Zhen'e geri dönmenin bir yolunu bulmaya çalışırken geceyi savurarak ve dönerek geçirmişti. Geçiş yapmak için mükemmel bir zamandı ve Lin Zhan'ın onu böldüğü için kızgın olduğu için geçici olarak kendi kontrolünü kaybetmişti.

Ye Zhe, Ye Qing'in kolunu çekiştirdi ve fısıldadı, "Hadi üzerimizi değiştirelim. ”

Ye Qing'in Lin Zhan ile uğraşacak zamanı yoktu. Ye Zhen'i çekerek gizlice Ye Qing'in odasına doğru yöneldiler.

Ancak, ikinci katın merdiveninin tepesine çıktıklarında, yaşlı uşak onları durdurmak için seslendi.

"Bayan Ye, günaydın. Genç Efendi, sizi kahvaltı için yemek odasına götürmem için beni gönderdi. ”

Ye Zhen gülümsedi ve “Üstümü değiştirmek için odama gidiyorum. Hemen aşağıda olacağım. ”

Yaşlı uşak Ye Zhen'e bakarken gülümsüyordu. “Bayan Ye, üzgünüm. Genç Efendi kıyafetlerinizin çok eski moda olduğunu söyledi. Bütün kıyafetlerinizi atmamızı emretti. Yeni kıyafetlerinizin saat 20.00'de buraya teslim edilmesi bekleniyor. ”

. . . Lu Beichuan'da zihinsel olarak bir sorun mu vardı?

Yapabilecekleri hiçbir şey yoktu. Geri çekilmeleri kesilmişti. Sadece kahvaltı yapmak için yaşlı uşağı yemek odasına kadar takip edebilirlerdi.

Lu Shaoren merdivenlerde onların yanından koştu. Lin Zhan'a bir bakış attı ve endişeyle, "Lin Zhan, beni takip et, bir yere gitmemiz gerekiyor. ”

Sanki büyük bir şey olmuş gibiydi.

Lin Zhan içgüdüsel olarak Ye Zhen'e baktı. Bir an sonra Lu Shaoren ile birlikte ayrıldı.

O ikisi gittikten sonra, Lu Anne  çok memnun görünüyordu. Lu Anne onlara oturmaları için işaret edecekken, uzun süre onlara baktı ve iki kız kardeşi ayırt edemedi.

“İkinizi gerçekten ayırt edemiyorum. "Bunu söyledikten sonra gülen bir yüzle oğluyla alay etti" Beichuan, kendi karını tanımalısın, değil mi?

Lu Beichuan, Ye Zhen'e baktı. "Elbette . ”

Lu Beichuan'ın sarsılmaz bakışları altında, Ye Zhen sadece yanına oturabildi. Sanki iğneler  üzerinde oturuyormuş gibi hissetti.

Lu Beichuan kepçeyle bir kase tavuklu congee çıkardı ve Ye Zhen'in önüne koydu. "Dün anne babanın kız kardeşini görmek için can attığını söylemedin mi? Kahvaltıdan sonra şoföre onu eve bırakmasını söyleyeceğim. ”

Bunu söyledikten sonra soğuk bir şekilde Ye Qing'e baktı.

Ye Qing kırgın bir şekilde misafirin sandalyesine oturdu ve kendini gülümsemeye zorladı. “Dün gece zaten ailemi aradım. Burada birkaç gün kalıp bu fırsatı ablamla daha çok vakit geçirmek istiyorum. ”

Ye Zhen, Ye Qing'in sözlerine katıldı. Ye Zhen gülümseyerek, “Birbirimizi uzun zamandır görmüyoruz. Yani, zin verir misiniz? . . Zhenzhen burada birkaç gün kalacak. ”

“Bunu kız kardeşini özlediğin için mi yoksa erkek arkadaşından ayrılmak istemediği için mi söylüyorsun?” Anne Lu soğuk bir şekilde, "Qingqing, kendini bu işe karıştırma. Küçük kız kardeşiniz ve Lin Zhan, ailenizin evine dönüp onlarla konuşarak sorumlu kararı vermelidir. ”

Anne Lu, “Ye Zhen” in neden burada kalmak istediğini tamamen yanlış anlamıştı.

Lu Beichuan, Ye Zhen için haşlanmış yumurtayı soydu. "Anne haklı. Lin Zhan ve küçük kız kardeşinin anne babanla olan ilişki durumlarını çözmeleri en iyisi olacaktır. ”

Ye Qing çok endişeliydi. Şu anda, normalde becerikli olan, onları kalmasına izin vermeye ikna etmek için söyleyecek herhangi bir kelime düşünemiyordu.

Anne Lu'nun dikkatli gözleri altında, Ye Zhen sadece Lu Beichuan'ın onun için soyduğu yumurtayı kabul edebilirdi. Sarısı kısmını çıkardı ve küçük bir tabağa bıraktı. Üzerinde düşündükten sonra, “Bunu ebeveynlerimizle konuşmak zor olacak. Zhenzhen ve ben birlikte eve gideceğiz, böylece ailelerimizi ikna etmek için birlikte çalışabiliriz. elimizden geleni yapacağız. ”

Lu Beichuan'ın ifadesi hafifçe çöktü, ama sessiz kaldı.

Bu sözleri duyan Ye Qing endişelenmeyi bıraktı. Gülümsedi ve "Teşekkür ederim abla. ”

” . . . Emin . “Vay canına, Ye Qing ablasını çok kolay aramıştı.

Anne Lu aniden bir şey düşündü ve "Hayır, bugün değil. Qingqing, bugün villadan ayrılamazsın. ”






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin