146. bölüm

933 60 0
                                    

Ye Zhen bu kan kırmızısı yeşim bileziğini çok iyi hatırladı. Lin Zhan'ın bileziği romanda birçok kez bahsedilmişti.

Lin Zhan'ın annesi edebiyatçı bir ailede doğmuştu. O playboy Lu Shaoren ile tanıştı. Lu Shaoren'in yumuşak konuşması altında, çabucak aşık oldu ve oğluna hamile kaldı. Onunla evleneceğine söz verirken, Lu Shaoren diğer kadınlarla uğraşmaya devam etti. Lu Shaoren'in gerçek yüzünü ancak Lin Zhan'ın annesi onu doğurduktan sonra gördü.

O zamandan beri, Anne Lin, Lu Shaoren'den temiz bir şekilde ayrılmıştı ve Lin Zhan'ı tek başına büyütmüştü.

Lin'ler bu kan kırmızısı yeşim bileziği bir nesilden diğerine aktarmıştı. Hayatı ne kadar zor ya da yorucu olursa olsun, Lin Anne bu bileziği para için rehine vermeyi asla düşünmedi. Ölüm döşeğindeyken bu bileziği Lin Zhan'a vermişti ve defalarca bu bileziği gelecekte sevgilisine vermesi için yalvarmıştı. Bu, müstakbel gelini için hazırladığı tek hediyeydi.

Doğal olarak, Lin Zhan ve Ye Qing romanda evlendikten sonra, Lin Zhan bu kan kırmızısı yeşim bileziğini Ye Qing'e verdi.

Romanda Ye Qing ve bu kan kırmızısı yeşim bileklik hakkında çok şey yazıldı. Romanda, kan kırmızısı yeşim bilezik, kıyı kentinde türünün tek örneğiydi. Pürüzsüz tenli açık tenli bir güzellik bu kan kırmızısı yeşim bileziği taktığında, bu güzel nitelikleri arttırdı. Ye Qing'in yeşim bileziği takmasının bir sonucu olarak, kan kırmızısı yeşim satın almak isteyen insanlar arasında bir trend başladı. Ancak, kan kırmızısı yeşimin değerliliği ve nadirliği, fiyatlarının son derece yüksek olmasına neden oldu.

Bu zaman çizelgesinde Ye Qing, Lin Zhan ile evlenmemişti, bu da bu kan kırmızısı yeşim bileziğinin sadece Lin Zhan tarafından gönderilebileceği anlamına geliyordu.

Ama Lin Zhan ona bu bileziği vererek ne demek istedi?

“Bu yeşim bileklik çok değerli. ” Lu Beichuan'ın sesi ne tuzlu ne de hafif geliyordu. Sesinde yanlış bir şey duyulmuyordu.

Mücevher kutusunun ilk katının altına sıkışmış bir şey var gibiydi. Lu Beichuan bunu fark etti ve bakmak için dışarı çıkardı. İnce ama sert bir kağıt parçasıydı. Üzerinde bir not yazılıydı.

“Anne ve bebeğin güvende ve sağlıklı olmasını diliyorum, Lin Zhan. ”

Bir anda Lu Beichuan'ın ifadesi kasvetli hale geldi. Gözleri buzla kaplanmış gibi görünüyordu. Gözlerini kıstı ve Ye Zhen'in elindeki kan kırmızısı bileziğe baktı.

Ye Zhen'in sağlığı konusunda endişeleri ve onun önündeki imajını önemsemeseydi, bu bileziği parçalara ayırır ve o notu ilk bakışta çöpe atardı.

"Anne ve bebeğin güvende ve sağlıklı olmasını mı istiyorsun, Lin Zhan?" Ye Zhen kaşlarını çattı. Hassas bir konuya değindiğinin farkındaydı. "Bu gerçekten Lin Zhan'dan mı?"

"Yok canım?" Lu Beichuan'ın keskin algısı anlamı kaçırmadı. Hafifçe çökmüş ve sorgulayıcı bir ses tonuyla, "Lin Zhan'ın sana bu hediyeyi gönderdiğini önceden biliyor muydun?" diye sordu.

Ye Zhen bir an durakladı. Az önce söylediği kelimeleri düşünürken, yeşim bileziği sessizce kutuya geri koydu. “Bileziği daha önce ablamla çıkarken görmüştüm. ”

"Nasıl bildin? Bu yeşim bilekliği gördüğün için mi? Bu yeşim bileziği sana neden veriyor?”

Bunu nasıl açıklayacağını gerçekten bilmiyordu.

Dürüst olmak gerekirse, havaalanında o zamandan beri Lin Zhan ile herhangi bir teması olmamıştı. Ve yine de, her ne sebeple olursa olsun, Lin Zhan ona bu yeşim bileziği gönderdi. Yüzlerce ağzı olsa bile, masumiyetini tartışmaya yetmezdi.

Bir süre düşündükten sonra Ye Zhen dürüstçe cevapladı, “Bilmiyorum. ”

Bakışları son derece masum görünüyordu.

Lu Beichuan tebrik kartını bir top haline getirdi. Kutuyu çöpmüş gibi çekmeceye attı. Hızlıca odadan çıkarken ifadesi ciddiydi.

O büyük Buda'nın “tehditkar” varlığı olmadan, Ye Zhen rahatladı.

Bunu gerçekten çözemedi. Lin Zhan ne düşünüyordu? Ne olmuştu da bu kadar değerli bir bilekliği ona vermesine neden olacaktı?

Lu Beichuan'ın nasıl göründüğüne bakılırsa kriz geçireceğinden endişelenmişti. Ne de olsa Lin Zhan, Lu Beichuan'ın üvey kardeşiydi. Durumları doğdukları andan itibaren zıt taraflardaydı. Şu anda Beichuan'ın karısıydı ama Lin Zhan'dan anlaşılmaz bir şekilde yeşim bir bileklik aldı. Böyle belirsiz bir jest. Aralarında gerçekten bir şey olmadığına kim inanır?

Ona ve bebeğe iyi dilekler dilediği notuyla birlikte her şeyi gönderebilirdi. Neden hediye olarak böyle değerli bir bileziği seçti?

Ye Zhen içini çekti. O tamamen masumdu.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin