92. bölüm

1.4K 95 3
                                    

Ye Zhen de Ye Qing'in çılgın görünümü karşısında şaşkına dönmüştü.

Acınası gibi davranmak, sert sözler söylemek, öfkeyle bir gelinliği yırtmak ve sonunda çıkmaza girdikten sonra dağılmak. Bunun kadın karakteri destekleyen bir kötülüğün yolu olması gerekmiyor muydu?

Ye Qing kadın başroldü. İmajı neden bu noktaya kadar düşmüştü?

Romanda Ye Qing zeki, yetenekli ve yüce gönüllüydü. Olağanüstü yeteneklerini bir partide göstermiş ve Lu Beichuan'ın dikkatini çekmişti. İlk görüşte ona aşık olmuştu. Ye Qing yüzünden Lin Zhan'a karşı gitmişti, bu da ailesinin işinin iflas etmesine ve ailesinin mahvolmasına neden oldu.

Lu Beichuan, onun kırgın ve çılgın durumuna tanık olduktan sonra Ye Qing'e hala aşık olabilseydi, cehennemde soğuk bir gün olurdu.

Ye Zhen'in bilmediği şey, Ye Qing ve Lin Zhan'ın Ye Qing'in geçmiş yaşamında 20 yılı aşkın bir süredir birbirlerine eziyet ettikleriydi.

İkisi sıradan bir çift olarak bir ev kurmuş olsalar da, Ye Qing ailesi yüzünden cömert bir yaşam tarzı yaşamaya alışmıştı. Birkaç gün boyunca sıradan bir yaşam tarzı yaşamak onun için yeni bir deneyimdi, ancak her gün geçtikçe, bu işçi sınıfı yaşamına alışmasının hiçbir yolu yoktu.

Lin Zhan'ın girişimciliğinin ilk döneminde paraya ihtiyacı vardı, bu yüzden Ye Qing'in istediği yüksek kaliteli cilt bakım ürünlerini ve pahalı markalı giysiler ve çantaları satın almaya gücü yetmedi. Ye Qing için daha da kötü olan şey,  ailesinin iflas etmesi ve artık ona para desteğine  gücünün yetmemesiydi.

Şimdi bile, Ye Qing, uyandığı ve bu ayın kirasını ve kamu hizmetlerini ödeyip günlük ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri konusunda endişelendiği o günlerden musallattı.

Yine de o günler de katlanılmaz değildi. Hayatlarını iyileştirmek için çok çalışan bir kocası vardı. Evleri küçük olmasına rağmen borçluydular. O rahat günlerde tökezledi ve itişip kakıştı.

Ama sonra bir gün Ye Zhen'i bir Bentley'in arka koltuğunda otururken gördü. Ye Zhen, 18 yaşını geçmemiş gibi görünüyordu.

Cildi taze soyulmuş, sert haşlanmış yumurta kadar beyaz ve yumuşak görünüyordu. Beş yaşında bir çocuğun annesi gibi görünmüyordu.

O anda Ye Qing, genç haline bakıyormuş gibi hissetti. Transa düşerek Bentley'de oturanın kendisi olması gerektiğini düşündü. Ye Zhen ile nasıl değişti?

Bu düşünce ona gece gündüz işkence etti. Gözlerini açsa da kapalı tutsa da sadece o neşeli ve uyumlu ailenin görüntüsünü gördü.

Ara sıra makyaj yaptığı zamanlarda, gözlerinin kenarlarında kırışıklıklar görüyordu. Ve sonra Ye Zhen'in berrak ve parlak gülümseyen gözlerinin görüntüsü aniden ortaya çıktı. Ye Zhen, gençliğinin baharındaymış gibi görünüyordu.

Ve tüm bunlar, yerini Ye Zhen'e teslim ettiği için olmuştu!

Gece gündüz bu sınırsız pişmanlık kalbinin üzerine ağır bir yük bindirdi. Etrafını saran ve nefes almasına izin vermeyen bir kabus gibiydi.

Öfkesi yavaş yavaş anormal derecede sinirli hale geldi. Lin Zhan'ı Lu Beichuan ile karşılaştırdığında, Lin Zhan'ın başarısızlıkları sayısız derecede büyütüldü.

Aynı şekilde kıskançlığı da sınırsızca büyüdü. Kendinden tiksinmeye başlayana kadar sürekli kalbini burktu.

Başlangıçta Lin Zhan ile hayatlarının geri kalanını birbirlerine eziyet ederek geçireceklerini düşünmüştü, ama sonra ona bir şans daha verildi.

Bir zamanlar kaybettiğini geri alma şansı verildi.

Beynini rafa kaldırarak, geçmiş hayatında bir adım daha atmaya istekli değildi. Yanlış adım atmaya da cesaret edemedi. Başarı görünürdeydi, ancak güneş doğmadan hemen önce sonsuza dek karanlığa dalmıştı.

Ye Qing, uyluk bölgesinden başlayarak gelinliğin parçalarını kopardı ve elbisenin bu şeritlerini bir kenara fırlattı. Bir zamanlar güzel olan gelinlik değersiz bir çöp haline gelmişti.

Peder Ye, Ye Qing'in bu kırgın ve çılgın bakışını daha önce hiç görmemişti.

Kalbi çılgınca atarken, büyük kızını kenara çekti. Lu Beichuan'ın Ye Qing'in ifadesini görmesini istemiyordu.

"Delirdin mi?!" Peder Ye sesini alçalttı ve sert bir şekilde, "Ailemizi mahvetmeye mi çalışıyorsun?" dedi.

Şu anda, Ye ailesinin işi Lu ailesinin mali desteğine bağlıydı. Onların yardımı olmadan ilk darbede çökecekti. Lu ailesi sermayelerini kaldırmaya karar verirse, Ye ailesinin işi çıkmaza girerdi.


Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin